Autor Subiect: Vitara Hybrid  (Citit de 114570 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #150 : 30.Mar.2020, 11:44:04 a.m. »
Dublu post.
 

Offline aavii

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #151 : 30.Mar.2020, 11:44:59 a.m. »
Parerea mea este ca treaba cu masinile hibride sau 100% electrice este inca "necoapta" si scumpa, un fel de moft al momentului.
 Abia dupa ce va apare o noua generatie de baterii mai performante si la un pret decent putem vorbi de masini electrice rentabile si cu adevarat practice.
Subscriu :)
  • Suzuki Vitara S grade
 

Offline dthem

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #152 : 30.Mar.2020, 11:55:42 a.m. »
Bobi, tocmai ai comparat la consum RAV4 cu Vitara?
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #153 : 30.Mar.2020, 11:58:03 a.m. »
Și am greșit ? ca nu înțeleg întrebarea.
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #154 : 30.Mar.2020, 12:04:58 p.m. »
Ce imi plac mie entuziastii
Noroc ca trece repede euforia, dupa primul greier =))
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Online ntire2000

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #155 : 30.Mar.2020, 12:05:33 p.m. »
Apropo, după ce îmi sosește mașina am de gând sa maresc capacitatea bateriei Li-Ion ca sa prelungesc durata de funcționare ca timp de suplimentare putere a motorului termic.

Ca sa fiu cinic si sa rasucesc si eu altceva în afara de cheie - ca masina sta oricum parcata de vreo saptamâna..... tu iei masina pâna la urma sau nu?
Ca mai zilele trecute vindeai un tichet rabla.

Si explica-ne si noua cum maresti capacitatea bateriei Li-Ion dupa ce-ti vine masina.
O schimbi cu totul si renunti la garantie?
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #156 : 30.Mar.2020, 12:11:24 p.m. »
Da, totusi vreau masina, o sa schimb avatarul si semnătura cand o primesc.
Tichetul am uitat sa-l scot de la vânzare.

Sunt pe lângă alte meserii și electronist, suplimentarea unor celule Li-Ion e mizilic. Cei de la service oricum sunt paraleli, nu-mi fac probleme ca o sa observe vreo diferenta.
Nu schimb grupul deoarece in interiorul cutiei exista si un PCB cu controler pentru diverse chestii, eu doar cuplez alte celule Li-Ion in paralel cu cele actuale, adica vreau ca acumulatorul sa-l fac de vreo 20A fata de 8 cat are el.
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline bogdanpiatra

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #157 : 30.Mar.2020, 12:12:57 p.m. »
Mild hybridul e o chestie care permite niste noxe mai mici pe hartie. Intrucat, unele motoare sunt fara GDF, a se vedea mazda, ford, suzuki.
O cacialma, dar platita de noi.
De ex Renault se incadreaza in norme cu GDF. Altii au dezactivat 2 cilindri. Tot o prostie, ca sistemul mai da emotii si trepidatii, Ce va fi la 100000 de km?

Nu ai cum sa te opui, deci mild hybrid il cumperi daca vrei masina noua. Asta i treaba, nu ai cum sa te opui.

De ex  la ford, puma este vanduta in mai multe variante , la acelasi motor, dar varianta mild hybrid are 155 CP, fata de cea normala, care are 125 CP.

In schimb, la suzuki e un plus, farurile led. Sunt fenomenale noaptea. Am pe megane, Noaptea e zi.
Iar daca ai o reducere mai mare,  mai poti face si o negociere, probabil ajungi la aceleasi preturi ca variantele de anul trecut
  • nici una inca
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #158 : 30.Mar.2020, 12:21:39 p.m. »
Masina varianta Spirit am scos-o la pret de Passion, de aceea pentru mine e o varianta ok.
Am si o Skoda SH, nu mai vreau sa aud de masini SH, apropo de cei care fac comparatii cu masini SH.

Ps. Asa ma bucur ca v-am facut sa uitati pe moment de coronavirus, ma uit pe prima pagina si in sfarsit nu mai vad topic cu coronavirus.
 

Offline bogdanpiatra

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #159 : 30.Mar.2020, 12:28:02 p.m. »
Adica ti au dat 1900 E reducere?
Ca banuiesc ca nu pui si rabla aici, ca rabla se aplica la ambele versiuni.
  • nici una inca