Autor Subiect: Vitara Hybrid  (Citit de 114574 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #140 : 30.Mar.2020, 07:21:55 a.m. »
Guys, sper ca sunteti constienti ca toate cacaturile astea in care va contrati acum o sa cam devina irelevante in vreo doua luni de zile. So, chill...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline VictorN

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #141 : 30.Mar.2020, 10:40:41 a.m. »
Daca umblii după dotării și vrei ceva speced out s-ar putea sa fii dezamăgit în final.

Faptul ca îți oferă atât de multe dotări însemna că au făcut rabat pe calitate într-un mod serios. Și lucrul asta o să-l vezi din ce în e mai mult pe măsură ce folosești mașina.

Sunt multe dotări de care uiți, nu le folosești, nu merg cum trebuie și în final ai da din ele pentru ceva mai mult conform, un interior mai bine lucrat, o antifonarea mai buna.

Nu umbla după dotări inutile și lucruri gen mild hybrid.

Dacă ai 20-25k cu căldură îți recomand să te uiți spre ceva mai bine lucrat :).

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #142 : 30.Mar.2020, 10:42:17 a.m. »
Sau sa astepti un pic
Vine criza Economica
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline dthem

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #143 : 30.Mar.2020, 11:12:34 a.m. »
Guys, sper ca sunteti constienti ca toate cacaturile astea in care va contrati acum o sa cam devina irelevante in vreo doua luni de zile. So, chill...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Lasa-ne sa ne contram pana atunci si sa mai scriem si pe alte topicuri decat cel despre coronavirus, nu toata lumea o duce si o va duce rau  :prty:
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 
The following users thanked this post: kellogs

Offline smiley

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #144 : 30.Mar.2020, 11:13:57 a.m. »
@hippo vine sau a venit ?
Eu consider ca deja suntem in criza si or sa vina in curand consecintele crizei.


On topic... vad pe threadul asta mult mult junk .
Fratilor hibridizarea si electrifierea e o evolutie si nu o complicare inutila a lucrurilor.

Presupun ca temerile unora despre fiabilitate sunt indentice cu temerile bunicilor/parintilor care au trecut de la aprinderea aia mecanica la aprinderea electronica care complica lucrurile cu aparitia unui ECU dar aveai si confortul ca nu mai trageai socul la pornirea la rece, nu tineai motorul in viata din acceleratie etc.

Mild hibrid-ul dupa mine e un start stop care "chiar functioneaza" si transformarea a 2 componente in 1. Nu mai ai electromotor si alternator ci ai un motor/generator .

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline aavii

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #145 : 30.Mar.2020, 11:24:16 a.m. »
Daca umblii după dotării și vrei ceva speced out s-ar putea sa fii dezamăgit în final.

Faptul ca îți oferă atât de multe dotări însemna că au făcut rabat pe calitate într-un mod serios. Și lucrul asta o să-l vezi din ce în e mai mult pe măsură ce folosești mașina.

Sunt multe dotări de care uiți, nu le folosești, nu merg cum trebuie și în final ai da din ele pentru ceva mai mult conform, un interior mai bine lucrat, o antifonarea mai buna.

Nu umbla după dotări inutile și lucruri gen mild hybrid.

Dacă ai 20-25k cu căldură îți recomand să te uiți spre ceva mai bine lucrat :).

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk
Poti sa fi mai concret la ce te referi? Mie imi pare dotarea Spirit de la vitara ca nu are nici o dotare mai mult decat ai avea nevoie, ba chiar sunt unele care lipsesc si le-as folosi
Nu vreau sa zic ca suzuki e o masina care da senzatia de calitate doar ca in ceea ce priveste componentele de siguranta nu au facut rabat de la nimic!
Gandeste-te doar ca ce dai in plus peste astia 20k sunt strict chestii de calitate a materialelor interoare (fete de usi, scaune, plastic de bord) si nu au absolut nimic de aface cu buna functionare a masinii!
Am trecut de 90k de km cu ea i 4 ani de zile si cate probleme crezi ca am avut cu ea? Fix 0! Si am mers pe toate drumurile posibile si chiar si acolo unde o masina de 30-40-50k nu poate merge deci nu iti satisface nici macar nevoia aia prosteasca de baza de a te duce de la punctul A la punctul B
Si atunci ce recomanzi? Sa dam 10k euro in plus pe o masina doar ca are plush pe fetele de usi sau leduri colorate sub bord? Daca asta inseamna o masina...
  • Suzuki Vitara S grade
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #146 : 30.Mar.2020, 11:24:49 a.m. »
De acord
Doar ca Suzuki a facut o sobolanie buna numai dpdv legal, pt taxe
Adica a marit un alternator si a mai pus o baterie
Tu nu mergi pe electric pana la o anumita viteza
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline VictorN

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #147 : 30.Mar.2020, 11:27:06 a.m. »
Din start ai plecat de la o premisa diferita. Tu pui problema de cheltuit 10k în plus ori nu de la asta a plecat postarea mea.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 

Offline aavii

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #148 : 30.Mar.2020, 11:31:43 a.m. »
Ai dreptate :)
Oricum, ceea ce numesc ei acum hybrid e clar o chestie de marketing.
Mild hybridul asta este doar o incercare disperata de a reduce emisiile si a obtine aprobare de vanzare in unele state! In nici un caz nu se pune problema sa te ajute pe tine ca utilizator cu ceva!
Este bine venit si ala desi putea fi pus cu mult inainte.
O varianta adevarata hybrida probabil vom vedea dupa colaborarea asta cu Toyota pe motoruld e 1.0... pana atunci hybrid e doar de ochii lumii!
PS.A, se simte undeva: la stop start! Motorul pleaca foarte lin si fara vibratii. Practic nu stii cand porneste motorul termic!
  • Suzuki Vitara S grade
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #149 : 30.Mar.2020, 11:39:40 a.m. »
Intre un hibrid si un mild hibrid la 48V aleg întotdeauna mild hibridul, sa spun si de ce;
1. Pai bateria Li-Ion este de capacitate mica si implicit greutate mica, la o eventuala schimbare pret scazut.
2. Adauga putere si anuleaza lag-ul turbinei exact cat este nevoie.
3. Nu necesita incarcare cu ajutorul motorului termic.

Dezavantaje hibrid pur;
1. Greutate ridicata baterie, masina cantareste cu 300Kg mai mult si de aici aproape se anuleaza avantajul electric pentru consum.
2. Pe langa incarcarea regenerativa, bateria se mai incarca si cu ajutorul motorului termic, adica consum de carburant.
3. Pret foarte mare pentru inlocuirea grupului de baterii, minim 6000 euro, ex Toyota Prius.
4. Per total fata de un mild hibrid consumul este aproape egal, vedeti Toyota RAV 4 hibrid ca consuma mai mult decat Vitara mild hibrid si Toyota costa 35.000 euro pret de pornire.

In schimb as alege Plug-in hibrid, asta e alta mancare de peste.


Apropo, după ce îmi sosește mașina am de gând sa maresc capacitatea bateriei Li-Ion ca sa prelungesc durata de funcționare ca timp de suplimentare putere a motorului termic.