Autor Subiect: Vitara Hybrid  (Citit de 114569 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline VictorN

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #130 : 29.Mar.2020, 09:24:38 p.m. »
Da, personal nu cred ca merita.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #131 : 29.Mar.2020, 09:33:57 p.m. »
Cand ai bani, merita.
Daca ai buget limitat poti sa traiesti si cu cheie clasica fara piele si alte brizbrizuri.
La 16.500 euro cu rabla cat este Passion 2WD nu gasesti alt SUV sa fie mild hibrid cu dotarile si performanta lui Vitara, prima care ar urma, la distanta de ea, este Ford Puma.
 

Offline perfidus

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #132 : 29.Mar.2020, 10:29:22 p.m. »

4. Funcționare accesorii când motorul e oprit, adică ai AC cu motorul oprit.
5. Lane assist activ, (sistem de mentinere pe banda) nu am văzut în configurația Vitara clasic.
6. Avertizare indicatoare rutiere

 Cat despre preț, nu uitați ca se încadrează la rabla plus, ca e hibrid, ai o reducere de 9.000 lei, fata de Vitara clasic care nu se încadrează la rabla.

La pct.4 ma faci sa rad, Bobi. Cum spunea cineva care a facut drive test, motorul de care zici tu "oprit" inseamna tinut la ralanti fara sa consume benzina, dar asta dureaza cca 1-2 minute si bateria de 48V e golita. Apoi ISG-ul, motorul (si AC-ul) se opresc. Am mai zis asta, ISG-ul si motorul termic sunt solidare prin curea.
Cele de la pct. 5 si 6 sunt si pe Vitara 2WD si Allgrip model 2018 de la Spirit in sus. Vin la pachet cu asistarea la franare (dual sensor brake support) avertizarea de unghi mort si avertizarea de trafic lateral la mers inapoi.

Nu comentez la 1 si 2, zic doar atat - cuplul nu e de diesel, e doar 235Nm, diferenta de 15Nm este minora, n-o sa te ajute cu nimic la o urcare pe drumuri grele (dupa ce bateria de 48V e descarcata).
 Vitara non-hibrid s-a încadrat la rabla, anul trecut. Acum nu se mai încadrează pentru ca au scăzut pragul de emisii. Pretul cu rabla anul asta la Hibrid e mai mare cu 1000 si ceva de euro ca prețul cu rabla de anul trecut la non-Hibrid, asta e cert si de aici pornesc eu comparația.
Timpul ne va dovedi.
« Ultima Modificare: 29.Mar.2020, 10:43:44 p.m. de perfidus »


Suzuki Vitara 1.4T Spirit 4WD M/T 2019 ("Snow White")
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #133 : 29.Mar.2020, 10:48:21 p.m. »
O oprire la semafor nu durează mai mult de 1 minut, e suficient sa ai AC și pe căldurile de vara e de vis, nu vad de ce ai râde la chestia asta, decât deloc e bine și atât.
Acum sincer vorbind, intre varianta ta și cea hibrid, dacă ai alege acum, ce ai alege ?
 

Offline perfidus

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #134 : 29.Mar.2020, 11:09:46 p.m. »
Pai cred ca se intelege. Azi as alege tot non-hybrid.
Aveam in februarie varianta sa mai astept pana luna martie cand sosesc modelele hibrid. Am pus cele de mai sus in balanta, pretul de lista mai avantajos (se stia de cresterea de pret), fara bonusul de la rabla, plus oferta cu rotile Yokohama de iarna, si am decis sa nu astept, oarecum ingrijorat fiind si de evolutia cursului de schimb.
Repet, time will tell (mai vorbim peste un an).

PS. Nu stiu de ce zici despre AC "decat deloc". Pana sa am masina cu start/stop automat oricum aveam AC neintrerupt, acum doar trebuie sa apas un buton si am AC la semafor. Esti norocos daca prin zona pe unde stai nu depasesti un minut la semafor.


Suzuki Vitara 1.4T Spirit 4WD M/T 2019 ("Snow White")
 

Offline VictorN

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #135 : 29.Mar.2020, 11:15:24 p.m. »
1.Când ai 21.000 euro începi sa te gândești la alte mașini.
2. Când îți stabilești un buget de 18K, ușor variabil, dotările acelea nu te fac sa dai 2600 în plus.

E un sweet spot la Vitara și asta e Passion, datorita acestui fapt e și cea mai cumpărata dotare de departe. Odată ce ești dispus sa dai mai mulți bani mai bine sari în alta liga valorica.

Iar hibridul la Suzuki e modul prin care întrunesc normele de poluare dar și o chestie de marketing.



Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk
« Ultima Modificare: 29.Mar.2020, 11:25:32 p.m. de VictorN »
 

Offline ntire2000

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #136 : 29.Mar.2020, 11:17:46 p.m. »
Pai sa clarificam.

La Spirit ai in plus;

1. Jante aspect satinat
2. Oglinzi pliabile electric
3. Oglinzi cu semnalizare
4. O abureala de ceas analogic
5. Sistem KEYLESS, asta face toti banii (sa-mi fie cu iertare, dar cand am vazut ce cheie are Passion, am zis ca ma intorc in timp cu 30 de ani).
6. Difuzoare inalte
7. Tapiterie piele
8. Senzori fata si spate
 
Asa ca diferenta de  pret, care nu este de 2000 euro ci de 2650 euro (varianta 2WD), zic ca este justificata.

1. - chestie de fitze.
2. - chestie de fitze
3. - chestie de fitze.
4. - chestie inutila ca ai pe bord si display înca doua ceasuri digitale
5. - iei o cheie tip briceag cu maxim 10 USD de pe aliexpress
6. - chestie de melomani
7. - vara îti transpira ouale pe pielea aia
8. - pe spate oricum ai camera, pe fata daca nu esti bou stii sa parchezi la centimetri

De diferenta aia de 2600 de euro mai bine manânci un an de zile, la ce vremuri vin.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: ambmihai

Offline Utilizator_Anonim

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #137 : 29.Mar.2020, 11:54:26 p.m. »
E o porcarie
Nu e hibrid adevarat e din ala sa fenteze taxele
Oricum la ce criza vine trebuie sa fii tampit sa cumperi masina noua acum
In plus au taiat si la putere, pe scurt nu merita
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #138 : 30.Mar.2020, 06:54:32 a.m. »
Vă înțeleg :D.
Mai ales posesorii de SX4 S-Cross, mașină care acum 1 an era peste Vitara la dotări, iar acum e invers e normal sa-și pună unghia-n gât.
Cei cu Vitara "veche" și ei se simt frustrați că nu au tehnologia nouă, doar încearcă pentru ego-ul lor să-și argumenteze alegerea.
Și mai sunt cei la care se potrivește fabula cu  “Vulpea și strugurii”

S-a văzut reacția voastră și când mi-am schimbat opțiunea din Swift în New Vitara, nimeni nu a schițat nimic, tăcere maximă, dar când am zis că renunț la mașină, cum ați comentat, asta reflecta ceva, nu ?


VictorN, NU există SUV pană în 25.000 euro cu motor în 4 cilindri, mild hibrid și dotările lui Vitara, am studiat piața de-a fir a păr și nu am găsit nimic.
Singurul SUV care mi-a făcut cu ochiul a fost Korando (varianta de 26.000 euro), dar nu este hibrid, iar motorul (mahindra india) consumă ca porcu'.




« Ultima Modificare: 30.Mar.2020, 07:11:05 a.m. de Bobi »
 
The following users thanked this post: badmania98

Offline Utilizator_Anonim

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #139 : 30.Mar.2020, 07:15:28 a.m. »
@Bobi eu mai merg ocazional cu scross pt ca nu ma inteleg cu scaunul
Fata de vechiul sx4 clasic scaunul este mai incomod.
Mi-am cumparat o skoda yeti sh (4x4, 2.0 tdi, 170 cp) care e peste orice suzuki la dotari si comfort
Are parbriz incalzit si parcheaza singura (la prima enumerare)
Toate dotarile si plasticele de la noile generatii suzuki sunt de proasta calitate, pe hartie poti sa le tot enumeri
Dar, sistemul audio e slab, plasticele zornaie, nu se conecteaza tot timpul telefonul, tabla e foaie de hartie, arcurile subtiri.
Pozitiv e sistemul allgrip care e bun
Asa ca da tu 21000€ pe o cutie de plastic, eu regret ca am dat 17000€ (cu tot feluri de discounturi) pe un scross passion allgrip 1.4
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp