Autor Subiect: Vitara Hybrid  (Citit de 114568 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline perfidus

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #120 : 23.Mar.2020, 04:06:08 p.m. »
@ntire2000 , chiar era cazul sa mai răsucești cuțitul?  De obicei nu reactionez ca avocat al nimanui, dar sunt deplasate comentariile tale.


Suzuki Vitara 1.4T Spirit 4WD M/T 2019 ("Snow White")
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline steph

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #121 : 23.Mar.2020, 04:50:05 p.m. »
Asa este el mai special. asa. ;)
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline ntire2000

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #122 : 23.Mar.2020, 05:38:49 p.m. »
Din cauza izolarii, va rog sa ma scuzati.  :pardon:

PS: dar mi se pare tare aiurea sa tot bagi postare dupa postare pentru ca în final sa recunosti ca (te-)ai scris/ambalat degeaba.
Macar pentru curajul de a recunoaste merita admirat colegul.  :good:
Astia care sunteti avocatii lui nu cred ca ati face-o.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Tatallor

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #123 : 28.Mar.2020, 12:02:50 p.m. »
Pai oricum tre sa fii ...intr-un fel aparte ca sa investesti intr-o masina in vremurile actuale.
  • Suzuki Vitara 1.4 Passion 2WD MT Galactic Grey Metallic
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #124 : 28.Mar.2020, 01:48:30 p.m. »
Vitara old vs hibrid
140 CP vs 129 CP, vedeti la minutul 11:22

 

Offline Marco79ro

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 19
  • Gen: Bărbat
    • Oradea
Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #125 : 29.Mar.2020, 04:41:16 p.m. »
Dar oare cand acumulatorul este descărcat  care ar fi raportul între cele 2?
  • Duster 1.5 dci
 

Offline perfidus

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #126 : 29.Mar.2020, 07:52:39 p.m. »
Eu vad avantajul unui hibrid doar la pompa. În rest sunt echipamente în plus deci și posibile probleme în plus. Un 15% daca ar fi economia la carburant, dacă eu am un 7 la suta  hibrida ar avea un 6 la suta. La un rulaj de 20.000 pe an sunt 200 litri de benzina economisiți, la prețul de acum sunt cca 200 euro. La un cost al sistemului de cca 1300 euro (cam asta e plusul pentru prețul de lista fata de Vitara 2019) trebuie vreo 6 ani sa faci un break-even. Și vorba unui coleg, poate în sase ani trebuie sa schimbi bateria Li-Ion. Orice alte comparații cum ar fi o liniuta ca în filmul postat de Bobi nu sunt prea relevante.
A, îmi place Hybrid ca are faruri full LED.


Suzuki Vitara 1.4T Spirit 4WD M/T 2019 ("Snow White")
 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #127 : 29.Mar.2020, 08:31:23 p.m. »
Eu vad mai multe avantaje;

1. Consum
2. ISG
3. Cuplu
4. Funcționare accesorii când motorul e oprit, adică ai AC cu motorul oprit.
5. Lane assist activ, (sistem de mentinere pe banda) nu am văzut în configurația Vitara clasic.
6. Avertizare indicatoare rutiere

 Cat despre preț, nu uitați ca se încadrează la rabla plus, ca e hibrid, ai o reducere de 9.000 lei, fata de Vitara clasic care nu se încadrează la rabla.
 

Offline VictorN

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #128 : 29.Mar.2020, 08:54:23 p.m. »
Acum vad ca pe varianta Passion primești in plus acele sisteme de siguranță fără sa optezi pentru AllGrip, which is nice. Si ai și faruri LED.

Nu mi-e clar de ce ai da încă 2000 euro pentru Spirit.

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk

 

Offline Bobi

Re: Vitara Hybrid
« Răspuns #129 : 29.Mar.2020, 09:15:07 p.m. »
Pai sa clarificam.

La Spirit ai in plus;

1. Jante aspect satinat
2. Oglinzi pliabile electric
3. Oglinzi cu semnalizare
4. O abureala de ceas analogic
5. Sistem KEYLESS, asta face toti banii (sa-mi fie cu iertare, dar cand am vazut ce cheie are Passion, am zis ca ma intorc in timp cu 30 de ani).
6. Difuzoare inalte
7. Tapiterie piele
8. Senzori fata si spate
 
Asa ca diferenta de  pret, care nu este de 2000 euro ci de 2650 euro (varianta 2WD), zic ca este justificata.