Autor Subiect: Zgomote  (Citit de 22996 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: Zgomote
« Răspuns #150 : 19.Iun.2019, 10:44:16 p.m. »
dar o simt imediat cand are ceva.  Voi spuneti ca probabil este o problema din fabricatie. Pe mine insa ma macina o intrebare: de ce 29000 km (cat nu s-a umblat la frane) nu a avut nimic, cu tot noroiul prin care a intrat, insa dupa interventia din service parca a intrat necuratul in ea?! Ori procedurile din service nu sunt ok, ori produsele folosite in service nu sunt ok. Zic si eu ..
Acum am o alta problema, si va rog pe voi sa imi dati un sfat unde sa ma duc cu ea la verificat/reparat. In  timpul accelerarii, la ~2500-2700 ture, parca are noduri

In primul rând, BINE AI VENIT!
In sfârsit, avem si noi parte de o femeie pe forum.....  ;-) (cam timida, ti-au trebuit 3 luni ca sa postezi...)

1) asta e o întrebare existentiala; raspunsul e foarte simplu: un lucru care merge ok nu trebuie deranjat, trebuie lasat sa mearga.
2) ai vazut tu vreun mecanic curat la noi prin service-uri? toti sunt necurati!
3) si, si.... (daca le dai un test grila teoretic, s-ar putea sa constati ca 3 sferturi n-au habar, chiar nu sunt mecanici)
4) chestia asta ar trebui sa te framânte serios, cauta un meserias adevarat în motoare, dar unul care chiar traieste din meseria lui (si nu din vânzarea masinilor din showroom la suprapret); sa nu ajungi sa regreti mai târziu indiferenta, o functionare anormala a motorului (din cauza aprinderii de exemplu), poate provoca daune majore care ustura buzunarul.
(cred ca o diagnoza cu testerul ar fi relevanta, trebuie vazut ce se întâmpla în plaja aia de turatii).
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Uca

Re: Zgomote
« Răspuns #151 : 19.Iun.2019, 11:33:53 p.m. »
"In primul rând, BINE AI VENIT!
In sfârsit, avem si noi parte de o femeie pe forum.....  ;-) (cam timida, ti-au trebuit 3 luni ca sa postezi...)"



Bine v-am gasit! :) Ce sa zic, it's a man's world iar mie nu imi place sa ma "dau inginer"  :D
Mda, cand am luat masina noua am crezut ca s-a dus vremea alergarii dupa  mecanici buni. Acum imi dau seama ca pe atunci lucrurile erau chiar simple, gaseam un mecanic bun si aia era, nu imi bateam capul si cu o garantie care sincer nu pare sa imi foloseasca la ceva :(
Stiu ca motorul e partea sensibila, unde nu e bine sa intre oricine. Tocmai din acest motiv v-am cerut parerea. Multumesc mult!

  • Ignis 2017 GL2
 

Offline ntire2000

Re: Zgomote
« Răspuns #152 : 19.Iun.2019, 11:51:19 p.m. »
Nu stiu cum sunt altii, dar eu nu sunt deloc misogin.
Faptul ca nu te pricepi la motoare e probabil compensat de alte calitati care le lipsesc "inginerilor".
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Uca

Offline f.cristi

Re: Zgomote
« Răspuns #153 : 20.Iun.2019, 12:22:00 a.m. »
Daca stau sa ma gandesc bine, scartaitul la roti a  aparut dupa ce s-au schimbat amortizoarele (deci dupa ce s-a umblat la roti) si a trebuit sa inist ceva timp pana s-a rezolvat problema partial. Ca sa nu mai vorbesc ca niste furtunase de frână aproape ca atarnau dupa interventie. Acum, se pare ca problema a revenit.

Offline Myhay

Re: Zgomote
« Răspuns #154 : 20.Iun.2019, 09:54:02 a.m. »
In cazul meu nu s-a intervenit in niciun fel asupra rotilor inainte de scartait.  Am fost de fata langa masina de fiecare data cand a stat in service.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline gabi males

Re: Zgomote
« Răspuns #155 : 20.Iun.2019, 10:18:56 a.m. »
va rog pe voi sa imi dati un sfat unde sa ma duc cu ea la verificat/reparat.
Bun venit! Daca imi permiti, ti-as recomanda DAB Auto. Eu, la 5 masini la care am facut service la ei, nu am avut motive de nemultumire.

editat de moderator:
@gabi males nu era nevoia de citarea integrala a lungii postari a Ucăi. Am ajustat eu citatul (pana la esenta) in acord cu raspunsul tau
« Ultima Modificare: 20.Iun.2019, 10:46:43 p.m. de yeti »
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline Soimu

Re: Zgomote
« Răspuns #156 : 20.Iun.2019, 02:14:00 p.m. »
Pun si eu o parere,nu dau cu paru':

-mi-a aparut si mie "fluieratul-scartzait de tren" in franare in plaja 35->20km/h....am fost ingrijorat pana am plecat pana la Ploiesti si la intoarcere pe A3 mergand cu vreo 110 km/h am fost depasit de alt IGNIS care facea la fel dar PERMANENT si de vreo 15 ori mai puternic de era sa trag de volan sa ma feresc din calea trenului... :-))...vazand ca se poate mult mai rau m-am linistit si astept revizia de 1an /15 k km pt. o curatare!

-parerea mea este ca fluieratu' se datoreaza modului cum se face frecarea suprafetelor placutelor si discurilor; am auzit ca "ferodoul" placutelor este dintr-o pulbere ecologica....sunt de parere ca dupa inlocuirea acestora cu niste placute de franare de calitate, de la alt producator fluieratul va dispare!...e doar o parere neverificata!
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: Zgomote
« Răspuns #157 : 20.Iun.2019, 02:18:33 p.m. »
La mine dispare la franare si daca nu scartatie si merg usor se aude un zgomot de frecare.

Offline Soimu

Re: Zgomote
« Răspuns #158 : 20.Iun.2019, 02:27:23 p.m. »
Salut! Sunt posesoarea unui Ignis 1.2 GL din august 2017, acum are putin peste 32000 km, facuti atat pe asfalt cat si pe forestiere.
Acum am o alta problema, si va rog pe voi sa imi dati un sfat unde sa ma duc cu ea la verificat/reparat. In  timpul accelerarii, la ~2500-2700 ture, parca are noduri (v-am spus ca nu ma pricep, va rog nu radeti prea tare :D). Daca ar fi sa compar, as spune ca e ca pe vremea Daciei, cand era subturata si tragea sa moara, doar ca nu se simte la fel de rau.  Am luat in calcul benzina, doar ca nu alimentez decat de la OMV, iar la ultima plimbare am alimentat din 3 judete diferite, zone diferite ale tarii.

D-na UCA,
Posibil ca la mersul motorului sa fie de la benzina; eu de cate ori am mai alimentat neplanificat, de la benzinarii no-name, sau din tara (de obicei pun de la MOL) am avut probleme cu mersul motorului,de cateva ori chiar rele de tot. Eu zic sa mergeti  cu masina ceva mai turat (schimbati la 3500-4000 si sa nu scada sub 2500 ulterior decat daca mergeti constant) pana incepe sa clipeasca si ultimul patratel de combustibil si apoi alimentati full de la o benzinarie de marca....poate isi revine!....daca nu, e bine sa mergeti la tester la un dealer mai "rasarit"....

modificat de moderator: am corectat un mic defect de editare a postarii
 
« Ultima Modificare: 20.Iun.2019, 10:48:48 p.m. de yeti »
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline aavii

Re: Zgomote
« Răspuns #159 : 20.Iun.2019, 02:47:57 p.m. »
La revizie au spus ca au curatat franele, au gresat, totul e ca nou. ... Ideea este ca la nici o luna dupa curatarea cu pricina, a inceput scartul la roti. Am tot zis ca o fi si o pati, ca poate mi se pare, ca poatre trece, dar era din ce in ce mai rau.

Doua lucruri sunt interesante: 1. Daca ai o filmare (citez si eu baietii de la DAB :)  cu scartaitul - poate rogi pe cineva sa filmeze daca nu face la viteze mari (a se incerca evitarea persoanei care filmeaza :) ). Scartaitul franelor are in general trei cauza si nici una nu presupune ungerea orice ar zice altii: 1a. Placute uzate (pietrificate), 1b. Placute uzate si frecarea sarmulitei martor, 1c  O aparatoare interioara indoita usor (cea de la rulement) sau o sarmulita care a intrat acolo sau e prinsa stramb Al doilea lucru interesant ar fi daca scartaitul este usor reproductibil si in ce situatii

  • Suzuki Vitara S grade