0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.
dar o simt imediat cand are ceva. Voi spuneti ca probabil este o problema din fabricatie. Pe mine insa ma macina o intrebare: de ce 29000 km (cat nu s-a umblat la frane) nu a avut nimic, cu tot noroiul prin care a intrat, insa dupa interventia din service parca a intrat necuratul in ea?! Ori procedurile din service nu sunt ok, ori produsele folosite in service nu sunt ok. Zic si eu ..Acum am o alta problema, si va rog pe voi sa imi dati un sfat unde sa ma duc cu ea la verificat/reparat. In timpul accelerarii, la ~2500-2700 ture, parca are noduri
va rog pe voi sa imi dati un sfat unde sa ma duc cu ea la verificat/reparat.
Salut! Sunt posesoarea unui Ignis 1.2 GL din august 2017, acum are putin peste 32000 km, facuti atat pe asfalt cat si pe forestiere. Acum am o alta problema, si va rog pe voi sa imi dati un sfat unde sa ma duc cu ea la verificat/reparat. In timpul accelerarii, la ~2500-2700 ture, parca are noduri (v-am spus ca nu ma pricep, va rog nu radeti prea tare ). Daca ar fi sa compar, as spune ca e ca pe vremea Daciei, cand era subturata si tragea sa moara, doar ca nu se simte la fel de rau. Am luat in calcul benzina, doar ca nu alimentez decat de la OMV, iar la ultima plimbare am alimentat din 3 judete diferite, zone diferite ale tarii.
La revizie au spus ca au curatat franele, au gresat, totul e ca nou. ... Ideea este ca la nici o luna dupa curatarea cu pricina, a inceput scartul la roti. Am tot zis ca o fi si o pati, ca poate mi se pare, ca poatre trece, dar era din ce in ce mai rau.