Autor Subiect: Zgomote  (Citit de 22995 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: Zgomote
« Răspuns #140 : 01.Mai.2019, 01:14:24 a.m. »
Inclin sa cred ca de vina sunt pistonasele de la etrier, a ramas semiblocat
E foarte plauzibila explicatia ta, dar totusi, la o masina sub 10000 km ?

Frana de mana n-a fost trasa pe parcursul celor 4 zile de repaus, deci clar e de vina faţa.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Zgomote
« Răspuns #141 : 01.Mai.2019, 08:32:18 a.m. »
N-am zis ca e normal, e o problema de calitate, n-are voie la o masina asa noua
Am patit ceva similar, dar la o masina uzata, avea 12 ani si 120000 km, intrase jeg la pistonasele etrierului din cauza garniturilor uzate
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: Zgomote
« Răspuns #142 : 01.Mai.2019, 08:50:37 a.m. »
Azi dimineață a pornit normal. Cred, totuși, ca rugina formata a avut un rol.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Zgomote
« Răspuns #143 : 01.Mai.2019, 09:01:20 a.m. »
Atunci ai scapat ieftin
Ia oricum un spray de frane si da pe acolo
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: Zgomote
« Răspuns #144 : 26.Mai.2019, 12:38:17 a.m. »
Incepe sa reapara scartaitul la rotile fata la rularea la viteze mici, fara frana, la aprox. 9-10 luni de cand a fost eliminat in service.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Zgomote
« Răspuns #145 : 26.Mai.2019, 12:41:27 a.m. »
Iarasi ti s-a strans probabil pilitura de la placute, si la scros apare, dau cu jet si spray si dispare, cred ca e o eroare de proiectare, nu are suficient loc sa o arunce afara
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline enicky

Re: Zgomote
« Răspuns #146 : 26.Mai.2019, 12:51:09 a.m. »
... dau cu jet ...si dispare,.... nu are suficient loc sa o arunce afara
   Baiatul sta la curte, n-are catei prin parcare. :) Dar daca mergea vineri, cred ca se curata bine.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: Zgomote
« Răspuns #147 : 26.Mai.2019, 12:51:33 a.m. »
Probabil; nu-mi fac griji.

Offline Myhay

Re: Zgomote
« Răspuns #148 : 26.Mai.2019, 03:03:10 a.m. »
“Rezolvarea” aia de care zici ca a fost facuta in service acum 8 luni , mi au facut-o si mie la Autonet. Este exact frectie la piciorul de lemn. Eu i am spus si mecanicului si sefului de service in acel moment cand imi explicau ei marea cu sarea , cauzele si solutiile si cum procedeaza ca nu vor avea rezultate. Asta inseamna sa se faca operatia asta la fiecare cateva mii de km ceea ce este total absurd. Si imi mai si iau bani pt asta ca se incadreaza la “ operatiuni de mentenanta”. Deci ei nu ofera o rezolvare ci doar o solutie pe termen scurt.
Dupa cum am descris si in jurnalul meu la un moment dat , pana nu s-a procedat intr un anume fel , scartaitul tot revenea. Mie nu mi au mai scartait de cand aveam 7000 de km. Acum am 24.000 km.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline Uca

Re: Zgomote
« Răspuns #149 : 19.Iun.2019, 10:29:56 p.m. »
Salut! Sunt posesoarea unui Ignis 1.2 GL din august 2017, acum are putin peste 32000 km, facuti atat pe asfalt cat si pe forestiere.
Experienta mea cu gargarita din dotare este cam asa: pana la prima revizie, absolut nimic. Tot nimic au facut si cei de la Dageco la revizie (chiar daca pe hartie apareau schimbate atat filtrele cat si uleiul, cred (sper) ca uleiul a fost singurul schimbat. A doua revizie a fost acum 2 luni la Autonet. Am crezut ca am ajuns unde trebuie, dar ... supriza. La revizie au spus ca au curatat franele, au gresat, totul e ca nou. Au spus ca au schimbat si filtrele si uleiul, pe astea tind sa cred ca le-au facut.  Ideea este ca la nici o luna dupa curatarea cu pricina, a inceput scartul la roti. Am tot zis ca o fi si o pati, ca poate mi se pare, ca poatre trece, dar era din ce in ce mai rau. Am fost iar in service, aceleasi proceduri, dupa discutii am plecat fara sa platesc nimic. Acum pare ok, dar nu am facut decat 1200 km. Dupa ce am citit aici ma astept sa apara iar scartul.
Eu recunosc, nu ma pricep la reparat masina sau alte detalii tehnice (motiv pentru care va rog sa imi scuzati limbajul nu tocmai profi), dar o simt imediat cand are ceva.  Voi spuneti ca probabil este o problema din fabricatie. Pe mine insa ma macina o intrebare: de ce 29000 km (cat nu s-a umblat la frane) nu a avut nimic, cu tot noroiul prin care a intrat, insa dupa interventia din service parca a intrat necuratul in ea?! Ori procedurile din service nu sunt ok, ori produsele folosite in service nu sunt ok. Zic si eu ..
Acum am o alta problema, si va rog pe voi sa imi dati un sfat unde sa ma duc cu ea la verificat/reparat. In  timpul accelerarii, la ~2500-2700 ture, parca are noduri (v-am spus ca nu ma pricep, va rog nu radeti prea tare :D). Daca ar fi sa compar, as spune ca e ca pe vremea Daciei, cand era subturata si tragea sa moara, doar ca nu se simte la fel de rau.  Am luat in calcul benzina, doar ca nu alimentez decat de la OMV, iar la ultima plimbare am alimentat din 3 judete diferite, zone diferite ale tarii.
Si ca sa imi aduc si eu contributia la lista de zgomote si probleme (pe langa cele de mai sus): da, din cand in cand face zgomot cand o bag in marsarier, dar nu ma deranjeaza prea tare. Nu am avut probleme cu amortizoarele, sper sa mai dureze putin pana voi avea. I-am pus scut (comandat la Odorheiul Secuiesc), m-a scapat din cateva momente grele.
Va multumesc anticipat pentru ajutor si rabdare :)
  • Ignis 2017 GL2