Aici ma incadrez si eu partial desi nu am Ignis. La fel este si la mine in cazurile de la prima , a treia , a patra si oarecum a cincia liniuta cu mentiunea ca se mai aud greierasi prin zona bordului dar undeva in interiorul lui , pe dedesubt , nu la suprafata cand merg pe drum semi-asfaltat sau mai rugos si automat apar trepidatii / rezonante mai puternice mai ales la viteza maricica. De asemenea , mai am un greieras prin zona stalpului B de la sofer dar nu pot identifica sigur. Cel din stalpul B are momente cand se aude cand nu..Depinde de vremea de afara , cand vrea muschiul lui.
La fel , se mai aude un greieras cand am geamul pasager dreapta fata deschis un sfert sau jumatate. In cazul asta am concluzionat ca este din cauza acelei benzi cromate care are rol de ornament dar si de a izola contra apei si mizeriei din exterior care vine lipita pe buza geamului in partea de jos care are si acel burete pe interior lipit pe ea. Tot asa , se aude cand sunt trepidatii / rezonante din cauza asfaltului. Am concluzionat ca de acolo este pentru ca in mers cand facea am impins putin de geam inspre exterior el fiind intredeschis si s-a oprit imediat zgomotul. Cum am luat mana de pe geam iar facea. Daca il inchid de tot nu se mai aude mai deloc sau foarte foarte putin. Este si normal sa faca asa pe de o parte pentru ca am inspectat din exterior toate acele benzi cromate care sunt pe toata suprafata vitrata laterala si binenteles ca au joc , se misca , ba chiar paraie in unele locuri cand apas pe ele. Parca sunt puse la viteza de mantuiala. Si lipite daca erau stateau mai fest si mai fixe. Alea nu trebuiau sa aiba joc deloc. Banuiesc ca au un sistem de prindere de toata jena sau plasticul din care sunt facute este din cel eco de pet subtire ca unghia.
In alta ordine de idei , daca drumul, respectiv asfaltul este ca in palma si in ''carne'' fara asperitati , gropi , denivelari etc adica drum foarte bun , nu se aude mai nimic , cu exceptia rulajului anvelopelor deci liniste totala in habitaclu.