Autor Subiect: Protectie anticoroziva sub masina  (Citit de 12267 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline bogdanb

Re: Protectie anticoroziva sub masina
« Răspuns #10 : 02.Iul.2009, 04:46:32 p.m. »
@Suzzy, produsul recomandat de Danker NU are rol de insonorizare.
Cred ca tu te referi fie la un produs cu alta destinatie decat cel care face obiectul topicului (protectie anticoroziva), fie la un produs cu destinatie anticoroziune SI insonorizare.
In schimb, produsul in cauza asigura protectie anticoroziva a anumitor imbinari sau colturi, care in urma vopsirii din fabrica raman expuse, dar care in mers pot retine apa conducand la aparitia prematura a ruginei.
In treacat fie spus, acesta este tratamentul aplicat in fabrica pe caroseriile de Logan: dupa asamblarea completa, masina se baga intr-o camera unde un nene cu un fel de vermorel sufla cu presiune ceara lichida in anumite orificii pe sub masina.
SX4 4x4 1.6GS aka Suzie Q :)
 

Offline danker

Re: Protectie anticoroziva sub masina
« Răspuns #11 : 02.Iul.2009, 09:21:06 p.m. »
- Asa este, nu se pune problema insonorizarii, este o pelicula extrem de subtire, de ordinul micronilor, mie dupa ce mi-a stropit in usi si mi s-a scurs pe praguri, mi-a fost foarte greu sa sterg manjeala aia de pe praguri (mai ales ca trecusera fro' 24 ore dupa ce fusese aplicata), apa nu trece de ea, se broboneste si sta pe suprafata parafinei fara sa o penetreze. evident nu vorbim de rezistenta la socuri, piertis, etc.. este doar o pelicula suplimentara de protectie care se aplica extrem de usor si rapid.  ;)
 Despre terosonare nu vreau sa discut, pentru ca reprezinta o operatiune mai delicata, mai dificila, consuma mult timp si nu vad prea multi membrii care s-ar apuca de ea personal.
- Un topic despre insonorizare poate fi un subiect foarte interesant, stiu ca exista si spray cu un fel de body sau grund cauciucat, daca am sa vad, am sa-l pozez si o sa-l punem in discutie  :)

- bogdanb -  asa este, de multe ori, daciile noi, tocmai achizitionate, au niste manjeli peste praguri care provin de la operatiunea pe care ai descris-o.

« Ultima Modificare: 02.Iul.2009, 09:25:39 p.m. de danker »
Daca as fi fost un pic mai prost... as fi fost fericit !
 

Offline Laurentiu

Re: Protectie anticoroziva sub masina
« Răspuns #12 : 03.Iul.2009, 10:36:31 p.m. »
este o pelicula extrem de subtire, de ordinul micronilor, mie dupa ce mi-a stropit in usi si mi s-a scurs pe praguri, mi-a fost foarte greu sa sterg manjeala aia de pe praguri (mai ales ca trecusera fro' 24 ore dupa ce fusese aplicata), apa nu trece de ea, se broboneste si sta pe suprafata parafinei fara sa o penetreze
ATENTIE !!! Dupa ce aplicati tratamentul, desfundati gaurile de scurgere a apei din portiere si praguri.
  • Suzuki SX4
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline sabin

Re: Protectie anticoroziva sub masina
« Răspuns #13 : 25.Iul.2015, 01:19:06 a.m. »
Daca tot punem scuturi,  cele pe care le vand dealerii_autonet de ex sunt cam subtirele la tabla, poate afla cineva de unele mai grosute,  2.5-3mm.
Si ce ar mai merge la Vitara,  din prima zi,  urcata pe rampa si:
-urcata pe rampa,  toate plsticele de dedesubt date jos, inclusiv pasaje roti, izolate cardanele si diferentialele,
1:  5 cutii de antifon suflate cu pistolul de ac,  dupa o prealabila degresare cu bentina +diluant.  Apoi,
2: 5 cutii de ceara lichida,  suflate cu acelasi pistol.
Efectul=de durata.
Ceara e vreo 30 de lei si antifonul e vreo 40. Pistolul special e si ala vreo 50 de lei si are si un furtun care permite introducerea de ceara in cavitati:fete de usi,  praguri,  etc.
Tocmai am facut operatia la un jimny de 6 ani si era bine sa o fi facut o din prima zi.
Vitara care va veni va avea parte de 1 si 2.
Pentru cei mai comozi,  merge si doar punctul 2, adica ceara.
La noul jimny vad ca au dat podeaua si sasiul din fabrica cu ceara.  S-au prins si ei..
La vitara,  inca nu.. Trebuie sa ne-o facem noi. Desi e posibil ca pe de o parte sa fie mai bine protejata avand o multime de scuturi din plastic care impiedica mizeria sa ajunga direct la tabla,  la partea inferioara,  iar pe de altz parte sa nu vada vreodata ce poate vedea un jimny..  :-O
 

Offline sabin

Re: Protectie anticoroziva sub masina
« Răspuns #14 : 25.Iul.2015, 01:21:01 a.m. »
Ceara si antifonul cauciucat sunt din autovit,  la tub ce se infileteaza direct in pistolul special de anttifon,  care mai apoi se leaga la compresorul de aer.
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Protectie anticoroziva sub masina
« Răspuns #15 : 25.Iul.2015, 01:24:27 a.m. »
Noua Vitara e gândită ca o mașină de oraș și drumuri asfaltate, prin urmare se pune accent pe optimizarea consumului. Acesta e și rolul acelor plastice de dedesupt, la fel ca și la S-Cross.

Offline sabin

Re: Protectie anticoroziva sub masina
« Răspuns #16 : 25.Iul.2015, 01:26:38 a.m. »
Cu scuturi,  antifon,  ceara lichida(este pentru cavitati si partea inferioara,  pasaje roti,  praguri  nu pentru zonele vopsite la vedere!!) si apoi o ceruire a vopselei putem apoi sta fara grija :cof: poa' sa ninga,  poa' sa ploua,  VITARA E pregatit.
Altfel,  in general japonezele stau mai slabut la tabla si protectie anticoroziva decat nemtoaicele. Nemtoaicele vin gata cerate si zdravan terosonate.
 

Offline sabin

Re: Protectie anticoroziva sub masina
« Răspuns #17 : 25.Iul.2015, 01:30:28 a.m. »
Noua Vitara e gândită ca o mașină de oraș și drumuri asfaltate, prin urmare se pune accent pe optimizarea consumului. Acesta e și rolul acelor plastice de dedesupt, la fel ca și la S-Cross.
Corect!
Pentru aerodinamica. Dar partea buna e ca mai tin si namolul si pietricelele la distanta.  Cat de cat..  Un a6 pe care l-am avut,  era plin de scuturi si scutulete din plastic pe dedesubt,  nu vedeai efectiv tabla podelei,  tocmai pentru a face podeaua cat mai plana.
 

Offline sabin

Re: Protectie anticoroziva sub masina
« Răspuns #18 : 25.Iul.2015, 01:38:00 a.m. »
Si la honda crv am vaxut in showroom ca e data cu o ceara neagra pe dedesubt si pe la pasajele rotilor. Adica se poarta di la case mai mari!
Ceara  asta e data naibii,  rezista foarte bine,  nu se ia cu apa,  cat de puternic ar fi jetul. Doar diluantul o mai da jos. Asa ca daca faceti doar punctul 2, ceara,  e destul de multa munca daca va hotarati sa faceti peste cativa ani si punctul 1, reterosonare. Pentru ca trebuie data complet jos si se da  greu. Celor comozi,  care fac doar punctul 2 le ramane ca peste 4-5 ani sa mai aplice 2 3 tuburi cu ceara sa reimprospateze stratul de pe podea.
Si adio grija sarii de pe sosele!
 

Offline newah

Re: Protectie anticoroziva sub masina
« Răspuns #19 : 25.Iul.2015, 08:34:33 a.m. »
super infirmatie Sabin! tratamentul descris se poate face direct la dealer? Ma gandeam sa le solicit odata cu montarea celor doua scuturi comandate