Am avut o Nubira care facea asa ceva doar cind asteptam la semafor si nu intotdeauna aleatoriu.
Am ajuns pina la serviceul de la fabrica Daewoo si nu i-am dat de cap.
Totusi cei de la service Daewoo Braila(care acum sunt Suzuki) aveau o nelamurire ca nu erau tensiuni normale la senzorul de calapeta acceleratie.
Am cumparat atunci(la indicatia specialistilor
) corp clapeta aceleratie cu IAC(senzor de relanti) cu tot, a functionat bine cu cel nou 10 minute.
L-au spalat pe cel de pe masina inclusiv curatat IAC si a mers 2 zile masina bine și iar a inceput sa se tureze la relanti, iar la specialisti.
Au ajuns sa imi indoaie axul la clapeta de aceleratie ca sa le dea tensiunea care trebuie pe tester.(actuali specialisti la service suzuki)
Si tot nu am rezolvat cu relantiul pe plan local, am ajuns pe la Galati acelasi lucru drumuri si drumuri.
Au vazut ca nu scapa de mine au spus ca este de vina calculatorul si nu au calculator pe stoc sa facem proba, asa am ajuns la Craiova.
Am schimbat calculatorul pt proba dupa 10 minute a inceput sa faca la fel.
In istoricul masini eu fiind al 2 lea propietar, primul a avut un accident si a tamponat Nubira frontal de atunci a aparut aceasta anomalie.
In concluzie cei de la Craiova au sugerat atunci sa schimb instalatia electrica din partea fata a masini, dar nu am mai facut experiente pe masina si pe buzunarul meu si am vindut masina. Masina merge si in ziua de astazi dar nu stiu daca a rezolvat problema.
Ca, o concluzie, verifica acel IAC daca este blocat si tensiunile care la dau clapeta in pozitia de relanti daca sunt cele normale.
Curata bine cu decarburol corpul clapetei de acceleratie.
Cei de la Craiova au mai verificat la ochiometru ceva senzor de temperaura(nu sonda lambda)
Ai incercat sa schimbi benzina sa pui 98
succes