Autor Subiect: Probleme motor <<nu sta la relanti>>  (Citit de 5841 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Maresalo

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
  • Gen: Bărbat
    • Constanta
Probleme motor <<nu sta la relanti>>
« : 02.Apr.2018, 07:27:28 p.m. »
Salutare.
Am un Vitara din 1995 1.6, 16valve, benzina.
De cand am luat o, o problema nu imi da pace. Nu sta la relanti. Fluctueaza de la 100 la 2500 de rotatii. Miroase a benzina cand o pornesc. La drum intins nu are nicio problema. Cum scad sub 2500 de ture, isi face de cap. Zici ca se joaca cineva cu pedala de acceleratie: scade, urca, scade, urca...., ba se mai si opreste daca nu sunt pe faza. Mecanicul mi a spus ca este de la senzorul de pe clapeta de acceleratie. Problema ca este destul de scump si nu vine decat pe origine.
Astept un sfat. S-a mai lovit cineva de aceasta problema?
Multumesc.
  • Suzuki Vitara Cabrio 1995 1.6 16 valve benzina
 

Offline enicky

Re: Probleme motor <<nu sta la relanti>>
« Răspuns #1 : 02.Apr.2018, 07:58:48 p.m. »
  Salut !
  O alternativa ar fi sa mergi si la alt mecanic/service.
  Cat costa acest senzor ?
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Maresalo

Offline Maresalo

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
  • Gen: Bărbat
    • Constanta
Re: Probleme motor <<nu sta la relanti>>
« Răspuns #2 : 02.Apr.2018, 09:04:04 p.m. »
Am mai cerut o parare de la alt mecanic. Si al doilea banuieste ceea  ce spune primul. Vroiam sa stiu daca s a mai lovit cineva de aceasta problema. Pretul este 800 si putin. Si parca nu l as luat sa l pun in vitrina. Multumesc!
  • Suzuki Vitara Cabrio 1995 1.6 16 valve benzina
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: Probleme motor <<nu sta la relanti>>
« Răspuns #3 : 02.Apr.2018, 11:03:53 p.m. »
Am avut o Nubira care facea asa ceva doar cind asteptam la semafor si nu intotdeauna aleatoriu.
Am ajuns pina la serviceul de la fabrica Daewoo si nu  i-am dat de cap.
Totusi cei de la service Daewoo Braila(care acum sunt Suzuki) aveau o nelamurire ca nu erau tensiuni normale la senzorul de calapeta acceleratie.
Am cumparat atunci(la indicatia specialistilor :-j :-j :-j) corp clapeta aceleratie cu IAC(senzor de relanti) cu tot, a functionat bine cu cel nou 10 minute.
L-au spalat pe cel de pe masina inclusiv curatat IAC si a mers 2 zile masina bine și iar a inceput sa se tureze la relanti, iar la specialisti.
Au ajuns sa imi indoaie axul la clapeta de aceleratie ca sa le dea tensiunea care trebuie pe tester.(actuali specialisti la service suzuki)
Si tot nu am rezolvat cu relantiul pe plan local, am ajuns pe la Galati acelasi lucru drumuri si drumuri.
Au vazut ca nu scapa de mine au spus ca este de vina calculatorul si nu au calculator pe stoc sa facem proba, asa am ajuns la Craiova.
Am schimbat calculatorul pt proba dupa 10 minute a inceput sa faca la fel.
In istoricul masini eu fiind al 2 lea propietar, primul a avut un accident si a tamponat Nubira frontal de atunci a aparut aceasta anomalie.
In concluzie cei de la Craiova au sugerat atunci sa schimb instalatia electrica din partea fata a masini, dar nu am mai facut experiente pe masina si pe buzunarul meu si am vindut masina. Masina merge si in ziua de astazi dar nu stiu daca a rezolvat problema.
Ca, o concluzie, verifica acel IAC daca este blocat si tensiunile care la dau clapeta in pozitia de relanti daca sunt cele normale.
Curata bine cu decarburol corpul clapetei de acceleratie.
Cei de la Craiova au mai verificat la ochiometru ceva senzor de temperaura(nu sonda lambda)
Ai incercat sa schimbi benzina sa pui 98
succes
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite
 
The following users thanked this post: Maresalo

Offline Maresalo

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
  • Gen: Bărbat
    • Constanta
Re: Probleme motor <<nu sta la relanti>>
« Răspuns #4 : 03.Apr.2018, 06:55:40 a.m. »
Mulțumesc pentru ajutor. Merg acum la electrician. The Show Must Go On...
  • Suzuki Vitara Cabrio 1995 1.6 16 valve benzina
 

Offline intgabi

Re: Probleme motor <<nu sta la relanti>>
« Răspuns #5 : 18.Apr.2018, 02:22:48 p.m. »
Am un autorurism cu motor 1,4 Turbo din  septembrie 2008. In cateva zile imi soseste Suzuki S Cross.
Din motive economice, in 2008, alimentam la PETROM, iar dupa cateva zile de exploatare a autoturismului si numai la pornire, motorul functiona haotic in sensul ca turatia fluctua intre 2000 si 800. La service-ul de marca mi-au facut toate testele posibile, au demontat si verificat inclusiv pompa de benzina si rezervorul - nu au gasit nimic in neregula. Atunci mi-au recomandat sa schimb operatorul, iar eu m-am conformat. De cand am schimbat operatorul ( din 2008) nu am mai avut aceasta problema- masina a functionat normal de fiecare data. O singura exceptie, in 2012, am alimentat de la Lukoil, iar masina mi-a facut aceleasi probleme ba chiar se tura in mers ( comportament firesc cand benzina are si apa- cand vorbim de alimentare pe injectie). In consecinta nu mai alimentez de la PETROM sau LUKOIL.
  • Suzuki SX4 S-CROSS,
 
The following users thanked this post: Maresalo

Offline Maresalo

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
  • Gen: Bărbat
    • Constanta
Re: Probleme motor <<nu sta la relanti>>
« Răspuns #6 : 18.Apr.2018, 08:48:34 p.m. »
Multumesc frumos pentru sugestie. O sa o aplic.
Deocamdat nu am dat de cap problemei. Am pus alt senzor, <<la mana a doua>>, pe clapeta mea. Aceeasi problema. "Mecanicul" mi a indicat de data asta piesa din imagine (scuze, imi scapa denumirea). Drept urmare am schimbat mecanicul. Acum astept verdictul celui din urma.  :D :D :D
  • Suzuki Vitara Cabrio 1995 1.6 16 valve benzina
 

Offline Maresalo

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
  • Gen: Bărbat
    • Constanta
Re: Probleme motor <<nu sta la relanti>>
« Răspuns #7 : 18.Apr.2018, 08:50:57 p.m. »
Am un autorurism cu motor 1,4 Turbo din  septembrie 2008. In cateva zile imi soseste Suzuki S Cross.
Din motive economice, in 2008, alimentam la PETROM, iar dupa cateva zile de exploatare a autoturismului si numai la pornire, motorul functiona haotic in sensul ca turatia fluctua intre 2000 si 800. La service-ul de marca mi-au facut toate testele posibile, au demontat si verificat inclusiv pompa de benzina si rezervorul - nu au gasit nimic in neregula. Atunci mi-au recomandat sa schimb operatorul, iar eu m-am conformat. De cand am schimbat operatorul ( din 2008) nu am mai avut aceasta problema- masina a functionat normal de fiecare data. O singura exceptie, in 2012, am alimentat de la Lukoil, iar masina mi-a facut aceleasi probleme ba chiar se tura in mers ( comportament firesc cand benzina are si apa- cand vorbim de alimentare pe injectie). In consecinta nu mai alimentez de la PETROM sau LUKOIL.
Spune mi te rog de unde alimentezi. Multumesc!
  • Suzuki Vitara Cabrio 1995 1.6 16 valve benzina
 

Offline intgabi

Re: Probleme motor <<nu sta la relanti>>
« Răspuns #8 : 18.Apr.2018, 09:45:34 p.m. »
De fiecare data alimentez de la Rompetrol CO95, iar la intervale aleatorii CO98. Din cauza carburantului de la Lukoil ( la autovehiculele de serviciu, carburant motorina) am avut doua experiente triste: doua pompe de injectie defectate; si cazurile au fost confirmate de producatorul auto. Astept cu nerabdare sa-mi spui ca a rezolvat problema. Toate bune!
  • Suzuki SX4 S-CROSS,
 

Offline Maresalo

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 8
  • Gen: Bărbat
    • Constanta
Re: Probleme motor <<nu sta la relanti>>
« Răspuns #9 : 19.Apr.2018, 10:52:48 a.m. »
Multumesc. O sa revin.
  • Suzuki Vitara Cabrio 1995 1.6 16 valve benzina