0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Salut, @DariusJ si bine-ai venit pe forum. E regretabil cazul vostru si e cel putin ciudat ca asemenea situatii continua sa se repete. Am si eu o intrebare: daca v-ati luat masina de la alt producator, de ce ti-ai trecut in semnatura Vitara S AT? Sau n-am inteles eu bine articolul?
@DariusJ O mică corecție: în articol faci vorbire de „forumul Suzuki România” deși așa ceva nu există. „Suzuki România” este reprezentantul oficial al producătorului în România (un business) în timp ce forumul nostru este „Suzuki Club” (eventual suzuki-club.ro) și este unul privat, al posesorilor și amatorilor de Suzuki, fără vreo legătură cu Suzuki România. Ți-aș fi recunoscător dacă ai face corecțiile în articol, să nu se înțeleagă altceva. Mersi.
Servus,@DariusJ articolul a incepe sa prinda tractiune http://www.ziuadevest.ro/cazul-suzuki-sara-motors-timisoara-cum-un-dealer-mincinos-strica-imaginea-unei-companii/. Poate pata asta, schimba ceva la nivelul Suzuki Romania.
Pe scurt povestea mea:In luna aprilie am hotarat ca vreau un Suzuki Vitara varianta Spirit. De la Sara Motors.Pretul de catalog e 17000 de eur. Am primit cam 100 de eur reducere pentru fiecare 1000 de eur achitata in avans. Deci pretul a coborat undeva la 15500. Fiind norocos din fire am prins si programul rabla - platind la dealer cash 2000 de ron pentru tichet, pretul ajungand la 14000 de eur. Am cerut si vopsea metalizata si inca ceva chestii ce nu le tin minte, am ajuns cu banii la 14700 de eur, bani achitati la sfarsit de aprilie si trecuti in intelegerea initiala de vanzare cumparare. Termen de livrare final de iulie 2017. Un vis pe cale sa se indeplineasca.La sfarsit de iulie am fost contactat de reprezentantul de vanzari sa merg si sa discutam eventualele compensatii in caz de intarziere. Cate 100 de eur pentru fiecare saptamana de intarziere - aprox 8 saptamani - noul termen de fabricatie era undeva in 15 septembrie cu livrare in saptamana 18-22 septembrie.In saptamana 18-22 septembrie am fost contactat de reprezentatul de vanzari sa discutam eventualele compensatii in caz de noua intarziere. Deoarece am iesit din programul rabla, am fost rugat sa platesc din propriul buzunar la livrarea autoturismului 4500 de ron, urmand ca sa primesc drept compensare 4 roti de iarna (genti de tabla, senzori de presiune si cauciucuri de iarna). Noua data de fabricatie e 12 Octombrie.Nu am primit serie de fabricatie - nu e posibil deocamdata. Dupa ultimele stiri nu cred ca 12 Octombrie e o data viabila.Cam asta e povestea, voi ce ma sfatuiti sa fac?
Cred ca suntem cam 40 de clienti cu probleme. Am fost sunat ca sa scot un nou certificat fiscal - al patrulea - si la domnisoara de la capatul celalalt al firului am auzit porumbelul: "Stiu ca e deranjant, ca am vorbit deja cu 40 de clienti in aceeasi situatie"Eu eram a-46-lea clinent in caiet in luna aprilie 04,din cate retin, defapt da am contractul nr.46