Autor Subiect: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii  (Citit de 16811 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline alin_83

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
  • Gen: Bărbat
    • Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #40 : 24.Sep.2017, 12:06:05 p.m. »
Sunt de acord cu tine,dat fiind faptul ca suntem foarte multi cu aceeasi problema,ba chiar m-ai rau cazul lui JhonS,unde se pare ca nici nu i-au dat comanda de masina
  • Vitara1.6DDIS Spirit allgrip
 

Offline JhonS

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #41 : 24.Sep.2017, 12:13:01 p.m. »
Nu cred ca o sa fie asa usor. Ar trebui sa ne unim toti cu probleme si sa indreptam un proces impotriva Suzuki Romania ca sa ne onoreze comenzile
  • Vitara ?
 

Offline friedrr

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #42 : 24.Sep.2017, 12:35:18 p.m. »
Este foarte clar, Sara iubeste bani nostri, ii este foarte usor sa ajunga la buzunarele noastre pentru ca are in spate un nume si acesta este SUZUKI, o masina frumoasa care nu insala asteptarile clientilor. In spatele acestui nume se ascund snapani.
  • Vitara Luxus 1.6 allgrip benzina
 

Offline DariusJ

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #43 : 24.Sep.2017, 01:14:29 p.m. »
Salut, @DariusJ si bine-ai venit pe forum. E regretabil cazul vostru si e cel putin ciudat ca asemenea situatii continua sa se repete.

Am si eu o intrebare: daca v-ati luat masina de la alt producator, de ce ti-ai trecut in semnatura Vitara S AT? Sau n-am inteles eu bine articolul?

Salut, mi-am facut contul in perioada dintre comanda si data de livrare, cand am inceput sa citesc pe aici. Cam tarziu, dupa cum ziceam si in articol. In fine, cand am facut contul trebuia sa pun ce masina Suzuki am, deci am pus ceea ce se presupunea ca vom avea. Dar n-a fost sa fie. :)

Citat
@DariusJ O mică corecție: în articol faci vorbire de „forumul Suzuki România” deși așa ceva nu există. „Suzuki România” este reprezentantul oficial al producătorului în România (un business) în timp ce forumul nostru este „Suzuki Club” (eventual suzuki-club.ro) și este unul privat, al posesorilor și amatorilor de Suzuki, fără vreo legătură cu Suzuki România. Ți-aș fi recunoscător dacă ai face corecțiile în articol, să nu se înțeleagă altceva. Mersi.

Am corectat in articol, mersi de sesizare. :)

Citat
Servus,

@DariusJ articolul a incepe sa prinda tractiune http://www.ziuadevest.ro/cazul-suzuki-sara-motors-timisoara-cum-un-dealer-mincinos-strica-imaginea-unei-companii/. Poate pata asta, schimba ceva la nivelul Suzuki Romania.

Stiu, am vazut. L-am trimis pe la mai multe ziare online, sper sa apara in cat mai multe locuri.

Citat
Pe scurt povestea mea:
In luna aprilie am hotarat ca vreau un Suzuki Vitara varianta Spirit. De la Sara Motors.
Pretul de catalog e 17000 de eur. Am primit cam 100 de eur reducere pentru fiecare 1000 de eur achitata in avans. Deci pretul a coborat undeva la 15500. Fiind norocos din fire am prins si programul rabla - platind la dealer cash 2000 de ron pentru tichet, pretul ajungand la 14000 de eur. Am cerut si vopsea metalizata si inca ceva chestii ce nu le tin minte, am ajuns cu banii la 14700 de eur, bani achitati la sfarsit de aprilie si trecuti in intelegerea initiala de vanzare cumparare.  Termen de livrare final de iulie 2017. Un vis pe cale sa se indeplineasca.
La sfarsit de iulie am fost contactat de reprezentantul de vanzari sa merg si sa discutam eventualele compensatii in caz de intarziere. Cate 100 de eur pentru fiecare saptamana de intarziere - aprox 8 saptamani - noul termen de fabricatie era undeva in 15 septembrie cu livrare in saptamana 18-22 septembrie.
In saptamana 18-22 septembrie am fost contactat de reprezentatul de vanzari sa discutam eventualele compensatii in caz de noua intarziere. Deoarece am iesit din programul rabla, am fost rugat sa platesc din propriul buzunar la livrarea autoturismului 4500 de ron, urmand ca sa primesc drept compensare 4 roti de iarna (genti de tabla, senzori de presiune si cauciucuri de iarna). Noua data de fabricatie e 12 Octombrie.
Nu am primit serie de fabricatie - nu e posibil deocamdata. Dupa ultimele stiri nu cred ca 12 Octombrie e o data viabila.
Cam asta e povestea, voi ce ma sfatuiti sa fac?

Deci JhonS, probabil voi ati fost in aceeasi transa cu noi. Ne-au spus ca mai sunt 8 persoane in aceeasi situatie. E ingrijorator.
  • Nissan Qashqai, am fi vrut Suzuki Vitara S AT
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #44 : 24.Sep.2017, 01:23:54 p.m. »
@DariusJ: Multumesc pentru răspuns. In opinia mea, poti acționa astfel:

1. Sa-ti modifici profilul (e easy!)
2. Sa dai erata Suzuki Club România in loc de Suzuki Romania catre publicațiile la care-ai trimis articolul.

Evident, ambele sunt la latitudinea ta...

Trimis folosind Tapatalk

  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline JhonS

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #45 : 24.Sep.2017, 01:33:09 p.m. »
Cred ca suntem cam 40 de clienti cu probleme. Am fost sunat ca sa scot un nou certificat fiscal - al patrulea - si la domnisoara de la capatul celalalt al firului am auzit porumbelul: "Stiu ca e deranjant, ca am vorbit deja cu 40 de clienti in aceeasi situatie"
  • Vitara ?
 

Offline Cosmin S

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
  • Gen: Bărbat
    • Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #46 : 24.Sep.2017, 01:36:16 p.m. »
Salut. Si eu am comandat la ei în martie un suzuki vitara s si nici pana acum n-am primit masina. Aceleași motive mi-au dat si mie. Pt primele 2 luni de întârziere am primit accesorii. A 3-a luna ca e fabrica in concediu. A 4-a luna mi au dat un baleno sa il conduc pana la sfarsitul lui septembrie cand zic ei ca o sa ajunga masina. Alaltăieri  mi au zis ca la mijlocul lunii octombrie.  O da imi expire si tichetul de rabla. Săptămâna viitoare ma duc la ANPC si o sa consult un avocat.
  • Vitara S
 

Offline alin_83

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
  • Gen: Bărbat
    • Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #47 : 24.Sep.2017, 01:46:29 p.m. »
Cred ca suntem cam 40 de clienti cu probleme. Am fost sunat ca sa scot un nou certificat fiscal - al patrulea - si la domnisoara de la capatul celalalt al firului am auzit porumbelul: "Stiu ca e deranjant, ca am vorbit deja cu 40 de clienti in aceeasi situatie"
Eu eram a-46-lea clinent in caiet in luna aprilie 04,din cate retin, defapt da am contractul nr.46
  • Vitara1.6DDIS Spirit allgrip
 

Offline DariusJ

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #48 : 24.Sep.2017, 01:59:25 p.m. »
Alin, ma gandesc ca nici tu nu ai primit masina, nu?

Se pare ca se strang aici tot mai multi clienti pagubiti dupa articol.
  • Nissan Qashqai, am fi vrut Suzuki Vitara S AT
 
The following users thanked this post: alin_83

Offline Adun

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 19
  • Gen: Bărbat
    • Timisoara
Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #49 : 24.Sep.2017, 02:37:27 p.m. »
Ma gandesc sa ne strangem maine la prima ora la Sara sa aflam care e situatia reala. Cate masini au fost comandate si platite cu adevarat. Daca vorbesc cu fiecare individual atunci nu cred ca o sa rezolvam ceva ca ne pot minti in continuare. Daca mai sunt oameni interesati lasati un mesaj aici. Urmatorii pasi sunt sa ne adunam toti si avocat plus mers la politie pentru inselaciune. Eventual televiziune sa fie scandalul cat casa nu cred ca Suzuki Romania isi doreste asa ceva.
  • Suzuki Vitara 1.6 2WD Passion AT