Autor Subiect: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii  (Citit de 16816 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline jupanul1

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #150 : 04.Dec.2017, 08:32:01 p.m. »
Suzuki România nu prea are treabă d.p.d.v. juridic cu "păgubiții". Sara a emis facturi pentru avansurile încasate? Dacă da, ce scrie pe ele?

Totuși - unde-i aproape milionul de euro "pierdut"? Banii ăia nu dispar pur și simplu.

P.S. - administratorii Sara trebuie să răspundă conform legii, iar Suzuki ar trebui să livreze, chiar dacă nu-i pică bine (asta dacă nu cumva percepția asupra mărcii la nivel de țară nu se schimbă prea mult și vânzările merg în continuare bine... că atunci nu vor mai livra nimic).


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline JhonS

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #151 : 05.Dec.2017, 07:43:41 a.m. »
Corect, d.p.d.v. juridic Suzuki Romania nu e implicata direct in relatia cu pagubitii. Pe bonurile fiscale scrie Sara Motors.
Poate e totusi o coincidenta nefericita de nume ca ne-am luat masini pe care le cheama ca pe Suzuki Romania.
E un proces penal in desfasurare, sa vedem daca se gaseste pe undeva milionul disparut.
Cu un pic de noroc speram sa afectam vanzarile Suzuki la nivel international, in plan local cred ca pentru Suzuki piata romaneasca nu e foarte semnificativa. 
  • Vitara ?
 
The following users thanked this post: toma

Offline Utilizator_Anonim

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #152 : 05.Dec.2017, 10:02:21 a.m. »
Cam ai dreptate- la 1200 de masini vandute in 2016, chiar ca e apa de ploaie.
In 2017 posibil sa fi vandut 1500, oricum putine.

http://m.promotor.ro/masini-noi/news/inmatricularile-suzuki-in-romania-au-crescut-cu-31-in-2015-14969174
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline JhonS

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #153 : 07.Dec.2017, 07:49:52 a.m. »
Clarificări privind poziția Suzuki România cu privire la pretențiile rezultând din neîndeplinirea de către fostul său dealer, RS Sara Motors SA, a obligației de livrare a autovehiculelor comandate de clienții acestuia

Suzuki are ca prioritate esențială soluționarea oricăror pretenții ale clienților existenți și potențiali ai autovehiculelor Suzuki și, în acest scop, Suzuki depune eforturi rezonabile pentru a se implica, în limitele legale și comerciale disponibile, în soluționarea pretențiilor acestor clienți în relație cu dealerii autorizați ai Suzuki.
În ceea ce privește pretențiile rezultând din neîndeplinirea de către fostul său dealer, RS Sara Motors SA, a obligației de a livra autovehiculele comandate clienților acestuia, Suzuki dorește să evidențieze faptul că neîndeplinirea obligației de livrare a autovehiculelor este independentă de culpa sa sau de acțiunile sale. Mai mult, Suzuki dorește să clarifice faptul că este un terț față de contractul încheiat între RS Sara Motors SA și acești clienți și, prin urmare, Suzuki nu dispune de niciun mijloc legal direct de a interveni în soluționarea pretențiilor acestora și nu are nicio obligație din perspectivă legală în acest sens.
În consecință, în contextul deschiderii procedurii insolvenței împotriva RS Sara Motors SA, în scopul satisfacerii creanțelor acestora, clienții prejudiciați de RS Sara Motors SA trebuie să intervină în procedura insolvenței deschisă împotriva acestuia prin introducerea de cereri de admitere a creanțelor în tabelul creanțelor întocmit de către administratorul judiciar, în termenul corespunzător și să facă uz de orice alte acțiuni legale pe care le au la dispoziție.
Cu toate acestea, Suzuki România este deschisă la discuții individuale despre fiecare caz în parte, cu fiecare dintre clienții care nu au primit autovehiculele comandate de la RS Sara Motors SA, despre oferta noastră de vânzare a unui autovehicul Suzuki prin intermediul altor dealeri, independent și separat de tranzacția încheiată cu RS Sara Motors SA; sub rezerva faptului că această ofertă nu are ca scop garantarea, completarea sau substituirea cu privire la niciun aspect a tranzacției dumneavoastră cu RS Sara Motors SA, însă reprezintă o ofertă sau propunere separată a condițiilor noastre de vânzare de autovehicule Suzuki către un astfel de client, care dorește să achiziționeze autovehicule Suzuki independent și separat de tranzacția cu RS Sara Motors SA.
În acest scop, vă propunem o întâlnire în perioada 12-14 decembrie 2017. De îndată ce veți da curs invitației noastre, vom reveni cu data și locul întâlnirii. Așteptăm răspunsul dumneavoastră la adresa de email suport@suzuki.ro.

Ce parere aveti?
  • Vitara ?
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #154 : 07.Dec.2017, 08:35:57 a.m. »

Onoare 0, au stiut si tolerat, iar acum sunt terti, se spala pe maini.
Juridic trebuie chemati in garantie pentru ca au girat o inselatorie.
Cam cum a fost cu CEC-ul si FNI.
Bafta
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: toma, JhonS

Offline Lerua07

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #155 : 07.Dec.2017, 02:49:06 p.m. »
CEC-ul cu FNI e cu totul alta poveste dpdv juridic. Suzuki nu are nici o obligatie legala fata de pagubitii Sara. Dealerul autorizat de un producator sa-i vanda produsele nu creeaza obligatii juridice fata de contractele incheiate de dealer cu clientii sai. Dealerul cumpara produsele de la producator si le revinde mai departe. Raspunderea producatorului  se limiteaza la la conformitatea si garantia produselor cumparate de clienti de la intermediar. Producatorul nu este terta parte in contractul de vanzare-cumparare dintre cumparator si intermediar. Obligatii legale ale Suzuki fata de clienti ar fi existat numai daca Sara ar fi facut plata catre Suzuki iar acesta nu ar fi livrat produsele comandate de clienti.
In acest caz Suzuki are cel mult o "obligatie" de... imagine.
Ar fi bine ca cei pagubiti sa dea curs invitatiei facute de Suzuki, ce mai probabil li se va propune o reducere semnificativa a pretului ptr o noua masina.
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline centel

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #156 : 07.Dec.2017, 02:58:58 p.m. »
Ar fi bine ca cei pagubiti sa dea curs invitatiei facute de Suzuki, ce mai probabil li se va propune o reducere semnificativa a pretului ptr o noua masina.
Da, daca din prima nu reusesti, incearca din a doua :))Fool me once, shame on you! Fool me twice, shame on me!
Sunt curios cati din cei 70 vor accepta sa mai "cumpere" vreodata o masina Suzuki.
  • Vitara 1.6 Passion 2WD AT - Galactic Grey
 
The following users thanked this post: kellogs

Offline Lerua07

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #157 : 07.Dec.2017, 03:11:54 p.m. »
Cei care gandesc lucid si logic, precum si care isi doresc acest produs si au incredere in calitatile lui probabil ca vor cumpara daca Suzuki le va oferi o reducere de pret onorabila. Asa , macar,  vor mai recupera ceva din paguba, ca de la Sara nu cred ca vor mai recupera ceva.
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline JhonS

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #158 : 07.Dec.2017, 04:43:27 p.m. »
Sunt curios,  pentru @Lerua07 : La pretul achitat de mine deja, 14700 de Eur, cam ce reducere o consideri tu onorabila?
Pentru un autoturism Vitara similar. Considerand ca am achitat cei 14700 de Eur in aprilie.
Eu incerc sa imi dau seama la ce prag ma ridic si plec, la ce prag stau sa mai negociez si cam la ce prag sa semnez direct (cand o sa fiu ofertat).
Multumesc
  • Vitara ?
 

Offline Lerua07

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #159 : 07.Dec.2017, 05:35:53 p.m. »
@JhonS e greu, daca nu chiar imposibil, de dat un raspuns obiectiv. Eu unul, daca mi-as dori cu tot dinadinsul o Vitara si mi-as permite un nou efort financiar, as fi multumit cu o reducere de 5000 euro oferita de Suzuki.
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !