Dupa cum au scris colegii pe-aici, surubelul e intepenit rau si risc sa-l fac praf. Culmea e ca a murit bateria de la cheia de rezerva, pe care-am folosit-o doar de cateva ori, pe cand cea utilizata de cateva ori pe saptamana merge inca.
Fiind in vacanta saptamana asta, am purces la rezolvarea problemelor restante. Bineinteles ca, neavand scula potrivita, iar surubul impotrivindu-se groaznic, i-am distrus crucea pentru introducerea surubelnitei. Asa ca am comandat o carcasa de cheie compatibila de pe net. Dupa ce a ajuns, am constatatat ca vizual este identica cu originalul. Am cumparat o baterie potrivita si m-am dus la un centru de copiat chei. Meseriasul (cam ca mine de puriu') a copiat cu grija cheia, dupa care am schimbat impreuna bateria epuizata si am introdus carcasa interioara a chip-ului in carcasa bateriei. A testat butoanele Open/Close pe un tester artizanal si au functionat.
Am plecat spre casa sa testez noua cheie de rezerva pe masina. Cheia deschide masina. O introduc in lacas. Intra un pic mai greu ca originalul. Trec pe prima pozitie: totul normal. Trec pe-a doua pozitie: totul normal. Trec pe a treia pozitie, sa dau Start: electromotorul invarte energic, dar motorul termic nu porneste!
Revin acasa, iau cheia principala si refac circuitul: masina porneste ca intotdeauna, dupa 2-3 secunde.
Am nevoie de opiniile voastre. E ceva mecanic sau electronic?