0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Suzuki ignis a fost pe sasiu de swift .Motorul era m15a care era pe swift si este aproape identic cu cele de pe modelele actuale.
Citat din: greensplash din 16.Ian.2016, 12:05:34 p.m.Suzuki Splash/Opel Agila, amândouă sunt făcute pe aceeași platformă, practic sunt frați gemeni!Suzuki Wagon și Opel Agila sunt frați gemeni...
Suzuki Splash/Opel Agila, amândouă sunt făcute pe aceeași platformă, practic sunt frați gemeni!
Citat din: goad din 14.Feb.2019, 03:31:52 p.m.Eu nu te pot convinge , nici pe utilizatorul @Soimu ,dar am postat pt. ceilalti cititori, deci nu insista.Suzuki ignis a fost pe sasiu de swift .Motorul era m15a care era pe swift si este aproape identic cu cele de pe modelele actuale.Consumul de ulei sau zgomote in distributie NU inseamna defectiune daca se remediaza cu alt tip de ulei. Un ulei foarte bun trebuie sa aiba HTHS >3,5 ,indiferent ca este 0w16,0w20,5w30.Vascozitatea uleiului o alegi in functie de cartea masinii (esti de acord cu mine @steph?)si de fisa tehnica a uleiului, respectiv vascozitatea la 40 gr. si la 100.Deasemenea daca la modelul precedent de motor m13a pe swift ,era recomandat 5w30 ,ca prima alegere ,iar ulterior pe modelul nou este trecuta prima alegere 0w20 si a doua 5w30, putem banui ca datorita politicii de protejare a mediului prin economie de carburant si micsorarea noxelor ,producatorii au modificat prima alegere datorita unor reglementari si nu datorita modificarilor constructive.Daca in situatii extreme de temperatura ,cuplu si turatie scazuta ,simti ca tacane pe distributie f. usor ,schimbi uleiul ca marca sau indice de vascozitate.Sau sa nu fie contrafacut.Atat.Fara suparare:1)Nu ma poti convinge!!! ...odata ca am mai mare incredere intr-un inginer japonez(sau mai bine zis intr-o echipa) care lucreaza la Suzuki -Japan, decat intr-un postator anonim din RO de pe forumul Suzuki-club....io ma intreb de ce nu scrie aici japonezu in lb.romana si dumneata nu esti inginer la Suzuki, doctor in tribologie al universitatii din Tokyo?...macar japonezu a facut studii si a si printat in cartea masinii Suzuki 2018(ultimul model, cu motor K12C) ca uleiul recomandat este 0W-16 dar se poate folosi si 0W-20...io pe cine sa cred?...pe japonez sau pe romanul priceput, geniul Carpatilor?....stiu ca noi suntem genii, ne pricepem la toate(da-le draqu de carti, de autori, de studii), operam fara pregatire, punem silicoane, facem cezariene, reparam dinti, facem bugete, guvernam doar cu diplome false si sentinte definitivede condamnare....2)Nu ma pot abtine! la o postare "varza", inchid ochii si trec mai departe...daca e varza cu carne fug....dar daca mai are si mamaliga, ma "reped in ea!..Astfel:-nu e adevarat ca motorul e cam acelasi cu M15A...e a 3-a generatie:A...B...si C...K12C este total alt motor(varza)-"pe modelul nou este trecuta prima alegere 0w20 si a doua 5w30"....FALS!!! scriem fara sa stim despre ce!(carnea)-" in situatii extreme de temperatura ,cuplu si turatie scazuta ,simti ca tacane pe distributie f. usor ,schimbi uleiul ca marca sau indice de vascozitate"....nu mai comentez, asta-i mamaliga romaneasca!(mamaliga)Nu va suparati, la asa postare(extrem de bine documentata) cred ca multi am avea de castigat daca ati depune un CV la Palatul Victoria...doar ati vazut ce catastrofe sunt pe acolo cand apar la TV...Daca totusi va supara postarea mea imi cer scuze....sunt si eu suparat de ce se intampla in tara asta, am o zi proasta...si nici macar nu sunt asa bun sa scap si sa ma angajez la Suzuki-Japonia....
Eu nu te pot convinge , nici pe utilizatorul @Soimu ,dar am postat pt. ceilalti cititori, deci nu insista.Suzuki ignis a fost pe sasiu de swift .Motorul era m15a care era pe swift si este aproape identic cu cele de pe modelele actuale.Consumul de ulei sau zgomote in distributie NU inseamna defectiune daca se remediaza cu alt tip de ulei. Un ulei foarte bun trebuie sa aiba HTHS >3,5 ,indiferent ca este 0w16,0w20,5w30.Vascozitatea uleiului o alegi in functie de cartea masinii (esti de acord cu mine @steph?)si de fisa tehnica a uleiului, respectiv vascozitatea la 40 gr. si la 100.Deasemenea daca la modelul precedent de motor m13a pe swift ,era recomandat 5w30 ,ca prima alegere ,iar ulterior pe modelul nou este trecuta prima alegere 0w20 si a doua 5w30, putem banui ca datorita politicii de protejare a mediului prin economie de carburant si micsorarea noxelor ,producatorii au modificat prima alegere datorita unor reglementari si nu datorita modificarilor constructive.Daca in situatii extreme de temperatura ,cuplu si turatie scazuta ,simti ca tacane pe distributie f. usor ,schimbi uleiul ca marca sau indice de vascozitate.Sau sa nu fie contrafacut.Atat.
In concluzie, uleiul de motor si intervalul de înlocuire se aleg in functie de:• indicația din manualul masinii;• regimul de exploatare al mașinii;• vechimea motorului;• marketingul producătorilor de uleiuri;• review -uri ale utilizatorilor de pe internet;• profilul psihologic al proprietarului.