Autor Subiect: Iesiri (mai) off-road  (Citit de 17240 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: Iesiri (mai) off-road
« Răspuns #30 : 25.Nov.2018, 08:19:38 p.m. »
In ciuda faptului ca a fost o iesire total ne-planificata, a fost o ora jumate de super-fun...

Am fost 2 cross-over-e (SX4 Classic) si 2 off-roader-e (Jimny & Feroza). Chiar daca nu se ridica la nivelul off-roader-elor, SX-urile fac o figura frumoasa, mai ales daca tinem cont de faptul ca - odata revenite la asfalt - nu au nici o problema in a tine pasul cu restul masinilor de pe sosea.

Chiar daca nu era nevoie, SX-ul mi-a mai confirmat ca are limitele dincolo de ale mele (ceea ce este bine) si ca anvelopele si garda la sol ajuta destul de mult la lipsa de putere / cuplu...






Multumim, @Cristi(XTI) pentru idee/propunere!

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: hugbear, gabineg, Cristi (XTI), rexkrokiDAU, Utilizator_Anonim

Offline boga81

Re: Iesiri (mai) off-road
« Răspuns #31 : 25.Nov.2018, 10:35:15 p.m. »
Super fun iesirea! Trebuie reeditata guys!

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: hugbear, shpeedy, duculetu

Offline shpeedy

Re: Iesiri (mai) off-road
« Răspuns #32 : 25.Nov.2018, 11:03:26 p.m. »
Pentru adevaru' istoric, ultima poza ar arata cam asa ;) :



Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline boga81

Re: Iesiri (mai) off-road
« Răspuns #33 : 25.Nov.2018, 11:17:39 p.m. »
Si sa nu uitam: dupa vreo 200m de mers inclinat pe taluz, ESPul intra in eroare :)

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline daktery

Re: Iesiri (mai) off-road
« Răspuns #34 : 26.Nov.2018, 09:10:25 a.m. »
Salutare,

Am impresia ca domnul cu Jimny parcheaza mereu in spatele meu cand ajunge acasa.

Salutare Vecine!!
  • Suzuki Vitara 1.6 vvt/spirit/allgrip/MT
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Iesiri (mai) off-road
« Răspuns #35 : 26.Nov.2018, 10:27:03 a.m. »
Chiar daca nu se ridica la nivelul off-roader-elor, SX-urile fac o figura frumoasa, mai ales daca tinem cont de faptul ca - odata revenite la asfalt - nu au nici o problema in a tine pasul cu restul masinilor de pe sosea.

Chiar daca nu era nevoie, SX-ul mi-a mai confirmat ca are limitele dincolo de ale mele (ceea ce este bine) si ca anvelopele si garda la sol ajuta destul de mult la lipsa de putere / cuplu...

Intrebarea mea este daca experienta ta iti spune ca SX-ul ar fi facut fata si fara modernizarile pe care i le-ai adus, doar cu scuturi si cu roti de iarna. Si sa merg mai departe, cu motorul M16A de 107 CP.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Online sfichiu

Re: Iesiri (mai) off-road
« Răspuns #36 : 26.Nov.2018, 10:34:20 a.m. »
Bravo baieti!...Frumoasa iesire in natura!! :clap:
  • VITARA S ,Matiz
 

Offline boga81

Re: Iesiri (mai) off-road
« Răspuns #37 : 26.Nov.2018, 11:30:26 a.m. »
Gabi, la 90% din distractie facea fata. E posibil sa fi avut probleme la iesirea din coborari, sa atinga cu botul. Dar daca mai merge si altcineva, poti verifica inainte la una inaltata.

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline Cristi (XTI)

Re: Iesiri (mai) off-road
« Răspuns #38 : 26.Nov.2018, 01:40:56 p.m. »
Salutare,

Am impresia ca domnul cu Jimny parcheaza mereu in spatele meu cand ajunge acasa.

Salutare Vecine!!

E drept că tot în IF e parcat  ;) Dar... Jimny stă ”sub pământ”, într-un garaj tip open space.  :fluier:

Salutare și de la mine!  :)

LE: Stai, ești cu cea verde?  :D
Jimny 2019 GLX MT Kinetic Yellow  
 

Offline shpeedy

Re: Iesiri (mai) off-road
« Răspuns #39 : 02.Dec.2018, 04:49:37 p.m. »
Chiar daca nu se ridica la nivelul off-roader-elor, SX-urile fac o figura frumoasa, mai ales daca tinem cont de faptul ca - odata revenite la asfalt - nu au nici o problema in a tine pasul cu restul masinilor de pe sosea.

Chiar daca nu era nevoie, SX-ul mi-a mai confirmat ca are limitele dincolo de ale mele (ceea ce este bine) si ca anvelopele si garda la sol ajuta destul de mult la lipsa de putere / cuplu...

Intrebarea mea este daca experienta ta iti spune ca SX-ul ar fi facut fata si fara modernizarile pe care i le-ai adus, doar cu scuturi si cu roti de iarna. Si sa merg mai departe, cu motorul M16A de 107 CP.

Acum am vazut intrebarea - scuze pentru intarziere, Gabi...

Parerea mea:
- cred ca cel mai pertinent raspuns ce il pot da este in postarea de aici, cand - la interval de o luna - am facut acelasi traseu, prima oara cu anvelope de vara si a doua oara cu AT-urile; fiecare cm castigat in care masina nu aluneca consider ca este o chestie benefica;
- ceva imi spune ca anvelopele de iarna sunt un castig in situatii d'astea, chiar daca nu se ridica la nivelul unor AT-uri - in iesirea de anul trecut pe Strategica, colegul @NicNic avea anvelope de iarna, ce l-au ajutat mai mult fata de cele de vara;
- parerea mea e ca diferenta intre cele doua generatii de M16A este ne-semnificativa in atare situatii.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: gabineg