Autor Subiect: Nouta TAXA AUTO, Timbrul de Mediu  (Citit de 48520 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline smiley

Re: Nouta TAXA AUTO, Timbrul de Mediu
« Răspuns #240 : 25.Oct.2019, 09:36:28 a.m. »
Dupa mentalitatea unora inca am mai merge cu masini pe abur, cu caruta cu 2 cai, ca doar ce, plateste omu 1-200 lei pe an impozit, deci are tot dreptul sa ocupe spatiu cu 3 rablamente pe care le detine astfel incat iarna nici nu se pot deszapezi strazile calumea.
Cat despre saracii pe biciclete, trotinete sau care merg cu autobuzul, na ei nu platesc impozit, nu sunt asa de avuti sa-si cumpere golf4 dizel nestiind ca multe biciclete valoreaza mai mult decat ligheanele lor cu bataie la motor.

Ar fi fain un studiu de genul: Ce o sa-si cumpere majoritatea romanilor daca le oferi 7-8000 euro, un Sandero nou noutz euro6 sau un Passat Dizel la care din start trebuie sa-i anuleze sa-i faca sa-i dreaga?

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline Utilizator_Anonim

Re: Nouta TAXA AUTO, Timbrul de Mediu
« Răspuns #241 : 25.Oct.2019, 09:39:57 a.m. »
Eu am restaurat integral saabul, am schimbat inclusiv catalizatorul cu unul nou,  asa ca-mi incalca dr la proprietate
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline NicNic

Re: Nouta TAXA AUTO, Timbrul de Mediu
« Răspuns #242 : 25.Oct.2019, 09:54:19 a.m. »
Eu am restaurat integral saabul, am schimbat inclusiv catalizatorul cu unul nou,  asa ca-mi incalca dr la proprietate

Restaurarea inseamna mai putine noxe, conform unuia din standardele recente, din ultimul deceniu, sa spunem?

E vorba de o incalcare sau de limitare juridica a dreptului de proprietate?

  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline smiley

Re: Nouta TAXA AUTO, Timbrul de Mediu
« Răspuns #243 : 25.Oct.2019, 09:56:49 a.m. »
@hippo Pai ai dreptul sa-l detii dar nu poti sa circuli deocamdata cu el in centrul orasului (si din cate am inteles sunt vreo cateva bulevarde, nu-i chiar grav). Asta pana cand o sa devina vehicul de epoca daca nu e deja unde probabil regulile astea noi nu se aplica.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline wolfin

Re: Nouta TAXA AUTO, Timbrul de Mediu
« Răspuns #244 : 25.Oct.2019, 09:58:04 a.m. »
exagerati cu limitarea dreptului la proprietate.

esti liber sa te plimbi pe unde vrei cu masina.

dar nu in bucuresti.  :D

asa ar putea spune si tiristul ca i se limiteaza dreptul la proprietate ca nu poate traversa pe la universitate orasul.

e o mica diferenta. administratorul/proprietarul unui drum poate pune orice restrictie vrea..in limitele legii (ex ..masinile albe au dreptul..cele rosii nu.).
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Nouta TAXA AUTO, Timbrul de Mediu
« Răspuns #245 : 25.Oct.2019, 10:14:05 a.m. »
Ma refer din 2022 de cand nu voi mai avea voie deloc
Pana atunci oricum mergeam numai in wk-end cu el
Faza nasoala e ca sunt obtuzi la rar
E omologat modelul ca euro2 insa noxele sunt de euro 3 spre 4  masurate la itp dupa ce am schimbat catalizatorul, dar evident nu se poate trece asta in carte
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline wolfin

Re: Nouta TAXA AUTO, Timbrul de Mediu
« Răspuns #246 : 25.Oct.2019, 10:19:45 a.m. »
mda..nasol. mie unu imi pare rau de situatie.  :dknw:

cati ani mai are pana ar intra la istoria?..fac abstactie de modificari ..etc.

parca pin 91..94 o fost facut modelul
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Utilizator_Anonim

Re: Nouta TAXA AUTO, Timbrul de Mediu
« Răspuns #247 : 25.Oct.2019, 10:32:06 a.m. »
93-98 modelul
A mea e 96, deci face 30 de anisori in 20-26 😂
Nu as da-o pt ca e un model foate rar, aero de italia turbo coupe au fost produse numai 200 de exemplare
“ng
Aero   
Edit
1996/1997 - Italy. Strangely enough, there is no official Aero version of NG900 compared to 9000, 93 or 95. This special version was created by SIDAUTO dealership, then belonging to Odoardo Pagani (in his honor — by his grey suit, SAAB named the color referred as Odardo / Edwardian grey). The actual production number of such versions is unknown, it is believed to be originally set on 200, while it is also known that not all body kits were used. No upgrades were done to the performance as well, apart from sport suspension everything stayed the same as 900 SE / 900 Talladega. All are equipped with manual transmission, as the automatic was lacking the true sportiness.

Car was only made as a Coupe, in silver metallic or solid black, while silver is believed to be far more common. Both color versions however used that Odoardo grey bodykit, which is a tribute to the Classic 900 SPG / Aero with similar AirFlow body kit. Therefore, also front and rear bumpers are grey. Front bumper and rear hatch had Zender spoilers, both were color-coded together with mirrors. Metallic silver wheels were used of rather standard SAAB 3-spoke design, known from 9000 Aero version, made by RONAL as SuperAero 16" running also standard 205/50 tires. In the interior, standard black leather seats were used, some of them perforated. Same leather was used on doorcard inserts. Other than the carbon fiber trim on the dashboard, the interior was also standard.

The body kit consisted of side skirt, which was one piece together with front and rear fender panels and a separate door panel. There was a SAAB name logo inserted in front fender panel, below the turn signal light. This version actually carried Aero badge (same part as on the 9000 Aero), placed after the 900 model designation on the rear hatch. Some of the body kits produced were never mounted on the Aero version (most probably because the planned production number was not built) and were used by individuals on Talladega Coupe, R900 or even Viggen and 93 Convertible models. Last such body kits were sold as late as 2004. Not many of NG900 Aero models are still registered, for example handful of silver and black are known to still be in Italy, two black are in Poland, two black also in Sweden, few silver ones in Czech Republic, one black is also in Belgium, Slovakia, and Latvia.”
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: wolfin

Offline wolfin

Re: Nouta TAXA AUTO, Timbrul de Mediu
« Răspuns #248 : 25.Oct.2019, 10:32:52 a.m. »
ggggg
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline shpeedy

Re: Nouta TAXA AUTO, Timbrul de Mediu
« Răspuns #249 : 25.Oct.2019, 10:35:43 a.m. »
Cand o sa intelegem la nivel mental individual ca in marile aglomerari urbane nu transportul cu masina individuala, ci o infrastructura de transport public eficienta/civilizata si mijloacele alternative de transport (troti, bici, scutere, moto) sunt solutia, de abia atunci o sa se schimbe ceva...

In masura in care considerati ca poluam mai putin doar pentru ca avem euro5/6, va propun sa ne inchidem intr-un garaj etans cu motorul pornit sa vedem ce se intampla...

Hai s-o luam la modul practic aceasta noua reglementare:
- Datorita nivelului mai mare de venituri in B+IF, inclin sa cred ca adresabilitatea respectivei masuri va fi destul de restransa (nu mai avem atat de multe masini sub Euro4 in circulatie prin Bucuresti);
- Pentru cele care intra in actiunea reglementarii, taxarea nu este chiar atat de mare a.i. sa determine ne-utilizarea masinii (romanu' e fudul nevoie mare si e in stare sa-si ia de la gura doar sa mearga cu masina);
- inteleg c-o sa se instaleze retea de camere de supraveghere in Bucuresti special pentru asta (ma foarte bucur - este o conditie foarte buna si moderna pentru supravegherea marilor aglomeratii urbane), dar de ce de abia acum si doar pentru acest scop - extinsa la verificarea numerelor sau al comportamentului in trafic al participantilor si sanctionarea corespunzatoare  in baza legislatiei DEJA EXISTENTE sa vezi ce minuni ar face dincolo de limitarea asta cu clasa de poluare;
- dincolo de adoptarea legii, sunt curios cum o sa fie aplicata legea - in conditiile in care incalcarea legii in Romania a ajuns business-as-usual;
- alta chestie : nu vad cum este acoperit/incadrat GPL/CNG-ul, care - cel putin teoretic - este mai clean (chiar daca face un bum mai mare).

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X