[...] Numai la mine exista acest ... defect ? [...]
Doar din poze ar putea rezulta cam 3 posibile explicatii, doua din ele mentionate de colegul
@wolfin.
1) prea mult ulei
Dupa cum arat pozele, intr-adevar ... nu pare a fi cazul. Nu se scurgea pe acolo. Dar nu e exclus.
2) Imbinarea motorului cu chiulasa neetansa din diverse motive
Posibil, daca a fost stransa garnitura defectuos (prea mult sau prea putin) si/sau montata incorect. Posibil de asemenea sa fie chiar chiulasa si/sau blocul motor cu defect si sa nu calce bine la imbinare.
3) ulei in cilindri (pistoanele nu mai etanseaza)
Ar fi util de verificat daca motorul "plange" pe la toate punctele in care sunt garnituri/imbinari; si anume garnitura de jos de la baia de ulei, in lateral la capacul de la timing (cureaua/lantul de distributie). Daca da, atunci e mai grav; motorul tinde asimptotic catre o reparatie capitala
. In cazul tau ... asta ar insemna inlocuire motor, ca nu se pune problema sa accepti RK de motor la o masina noua.
Cel mai probabil dintre cele de mai sus e garnitura de chiulasa; probabi o incoluire va rezolva problema. In oricare din cazuri, e o bila neagra pentru controlul calitatii la Suzuki, daca mai au asa ceva in organigrama. Daca e cazul 3, ar fi insa chiar odios pentru cartea de vizita a lui Suzuki ... dar si o confirmare (a cata oare?) ca au lasat stacheta calitatii jos de tot in ultima perioada.
Asa la final, mai am totusi niste semne de intrebare. Reatasez prima ta poza cu niste semne cu rosu. Acolo nu se intelege bine. Este ulei scurs de la garnitura de chiulasa? Sau se scurge si prin puncte aflate mai jos. Exemplul notat cu 1, ... linia aia verticala de ulei este unde se imbina capacul de la timing? Exemplul notat cu 2 ... este ulei? Si daca da, este de la garnitura de jos a motorului (dinspre baia de ulei)?
Uleiul pe joja cum arata?