sunt (înca) detinatorul unui Ignis II si dupa ce am aruncat un ochi peste câteva postari din topic pot sa va confirm ca aceleasi probleme le aveam si eu cu suspensia pe spate la modelul mai vechi.
am schimbat vreo 3 rânduri de amortizoare pâna le-a venit sorocul si arcurilor (atentie, din cauza arcurilor slabe crapa mai repede amortizoarele, la mine asta a fost cauza schimbarii lor tot la un an si ceva) .
atunci m-am enervat si am cumparat cele mai scumpe arcuri pe care le-am gasit atunci pentru Ignis (Lesjofors - sunt suedeze, facute în Suedia nu în China

).
cred ca sunt aproape 9 ani de atunci si nu am mai avut probleme.
la mine lucrul cel mai deranjant la suspensia de pe spate era un bocanit aproape permanent la hârtoape, atunci când arcurile nu mai faceau fata si tampoanele de cauciuc loveau în suportul de prindere.
se pare ca noi avem drumurile cele mai proaste, altfel nu vad de ce firma Suzuki nu si-a pus problema înlocurii arcurilor cu unele mai robuste, ca diferenta de pret nu e un capat de tara.