Autor Subiect: Suspensie noul Ignis  (Citit de 35184 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Cristi R

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #90 : 01.Feb.2018, 07:23:59 a.m. »
Buna ziua,
Revin cu o situatie statistica pe care m-am gandit sa o postez aici pentru toti cumparatorii de Suzuki Ignis pentru a vedea cam cat am investit eu pentru a considera aceasta masina functionala. As vrea sa specific ca partial aceste cheltuieli le-as fi facut pentru orice masina noua din ziua de azi pentru a calatori in siguranta, nu numai pentru Suzuki Ignis, dar preturile si specificatiile sunt dedicate acestei masini:

1. Scut motor cumparat de la Odorheiul Secuiesc 470 lei cu transport inclus.
2. Roata de rezerva noua nouta de 16" slim de pe OLX (de Toyota) 400 lei. Aici mentionez ca cric coarba si restul accesorilor le aveam acasa de la Dacia 1310. La cric aveam deja capul de sprijin transformat pentru prindere pe sina nu pe popic cum era la vechea Dacie.
3. Arcuri MAD suspensie spate 720 lei cost total cu montat pe masina.
4. Huse tenta albastra de la Crf. 221 lei
5. Manson volan insertie albastra Crf. 40 lei
6. Presuri cauciuc fata Dacia papuc 100 lei (Targ Vitan)
7. Presuri spate cauciuc compatibile Suzuki Ignis 100 lei (Targ Vitan)
8. Pres portbagaj Crf. 65 lei dimensiunea minima.
9. Set complet roti de iarna Suzuki original 2900 lei (Autonet)
10. Spray Albastru Rhodos pentru eventuale reparatii 45 lei (Targ Vitan)

Cam astea sunt deocamdata. Ce o mai urma om mai vedea.... Totalul va las pe Dvs sa-l faceti fiindca eu nu vreau sa-l stiu. dar ceea ce stiu este ca 80% este o masina asa cum o vreau eu. ( aici am inclus si lipsurile de dotari si meschinariile fabricantului) ( Shpeedy te rog nu ma cenzura da nu puteam sa nu spun)

Va salut respectuos inca odata

Cristi R



  • Suzuki Ignis 2017
 
The following users thanked this post: amateescuro

Offline duculetu

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #91 : 01.Feb.2018, 08:47:58 a.m. »
am fost in service, parea ca sunt singurul client - locul fiind gol unde mi-au spus ca imi schimba pe loc amortizoarele si opritoarele pe spate
Probabil erau cele pe care le-a refuzat @Cristi R  :)
O inaltare de 30 mm mi se pare maricica.

mi-a parut aiurea cand a venit sa imi comunice mi-a spus "da, o sa iti schimb si pe fata" si ca o sa dureze 7-9 zile ca unele piese sunt prin HU, altele prin Spania sau Italia si mi-a dat cartea de vizita sa il mai sun eu sa aflu daca au venit piesele.

Cred ca sunt eu prea critic, am asteptari prea mari sau am o fata antipatica dar eu nu inteleg ce va da pe voi pe spate, chiar incerc sa gasesc o cale de mijloc :).
Pt. opinii mai generale decat astea, fara particularizare, dar un pic mai dure, dealerul local mi-a dat interzis (public, chiar aici pe forum), deci ai grija, poate facem schimb de dealer-service-uri.  :-))
[/quote]

Da, si eu ma gandeam ca alea sunt. 30mm imi pare ca o aduce la cei 180mm promisi pe hartie :)
Sunt un om sincer si imi asum tot ce spun, incerc sa dau detalii ca urmatorii clienti sa stie la ce sa se astepte si sa nu fie surprinsi negativ, dar am si folosit "mi-a parut" ceea ce a fost adevarat, nu am incriminat.

Putin Off-Topic: @Cristi R: la primvara cand te hotarasti sa protejezi burtica de urgina, sa imi spui si mie ca vreau si eu. Mai ales ca observ ca se formeaza rugina pe butucii pe care se pun rotile.
(poza este veche dar sa iti faci o idee). Discutam in privat daca il gasesti.
 

Offline boga81

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #92 : 01.Feb.2018, 12:28:22 p.m. »
Pentru rugina butucilor exista spray cu cupru. Mi-au facut baietii de la auto-soft cand am schimbat rotile.

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: duculetu

Offline Isaila_B

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #93 : 01.Feb.2018, 06:48:29 p.m. »
Buna ziua,
Revin cu o situatie statistica pe care m-am gandit sa o postez aici pentru toti cumparatorii de Suzuki Ignis pentru a vedea cam cat am investit eu pentru a considera aceasta masina functionala. ...

Mulțumesc și explicit pentru informațiile despre suspensie. Eu am pus în spate 100 kg (apă minerală) și mașina s-a părut prea rigidă (pe aici sunt denivelări de reducere de viteza la fiecare pas). Pe de altă parte cei cu care am mers pe scaunele din spate mai multe sute de km, nu s-au plâns. Poate erau prea bine dispuși.

Am preferat mașina pentru nivelul tehnic în raport cu prețul (tracțiune integrală la nevoie, combinația hibrida motor - baterie Lithium pentru conservarea a ceva energie, frâne automate etc.). Dar se pare că lucrurile "clasice" precum suspensia pot crea probleme.
  • Suzuki Ignis III (2017)
 

Offline duculetu

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #94 : 01.Feb.2018, 07:47:37 p.m. »
In Romania noi nu avem (inca) SHVS (varianta hibrid). Imi placea mult culoarea (albastrul ala) :D
 

Offline enicky

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #95 : 01.Feb.2018, 08:02:21 p.m. »
  @Cristi R ma bucur ca te simti bine dupa operatie, deci multa sanatate in continuare.
  N-am inteles eu bine, de la Mad ai luat si arcuri si amortizoare? Si ai montat doar arcurile ? Daca da, ai ramas cu amortizoarele? Arcuri care ridica masina cu 25-30mm? Daca da, nu e ridicat "spatele" prea mult in raport cu "fata" ? Multumesc !
  P.S. Cred ca tu ai far cu led nu xenon. Sau ti-ai pus tu xenon?
   @Cristi R  cred ca n-ai observat postarea mea de ieri. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline gheata74

Suspensie noul Ignis
« Răspuns #96 : 01.Feb.2018, 08:28:58 p.m. »
Sent from my iPhone using Tapatalk probabil cele pt w Europa nu au aceasi suspensie
 

Offline Cristi R

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #97 : 02.Feb.2018, 12:19:11 a.m. »
Salut enicky,
Nu nu am observat postarea ta de ieri imi cer scuze dar nu ma descurc pe forum.
Deci ca raspuns la intrebarea ta:

Pentru reparatia suspensiei spate la Suzuki Ignis 4x4 exista 2 variante.
1. Varianta propusa de constructorul japonez care consta in inlocuirea amortizoarelor spate si a tampoanelor limitatoare de cauciuc.
2. Varianta oferita de colegii de pe forum de aici Shpeedey, Hippo si Boga81 cea care inseamna DOAR inlocuirea arcurilor originale cu arcurile olandeze MAD.

 Eu NU am adoptat solutia 1 si am mers pe solutia 2. Motivele le cititi in postarile mele anterioare nu le mai repet dar sunt extrem de clare si logice.
Autonet era de acord si cu un mix intre solutia 1 si solutia 2 adica sa pun amortizoarele lor dar am refuzat si am ramas cu cele originale ale masinii.

Sper ca acum e clar.
Geata74 te voi suna scuze am fost cu treburi azi si nu am mai intrat. Dar te rog sa nu fii dezamagit. Pe ansamblu este o masina OK crede-ma. Niciuna nu este perfecta asa cum ne dorim. Asta de bine de rau are multe din ce-mi lipseau la C3 dar si lipsuri asta e. Si da in primavara ii voi vopsi podeaua. Acum sper ca nu va imaginati ca o sa o frec cu peria de sarma si alte nebunii... O spal bine la spalatorie apoi dupa ce se usuca dau un spray de grund apoi un spray de emaur negru lucios sa nu tina praful si cu ce mai are ea de la mama fabrica japoneza e gata !! Oricum acum e inalta si nu o lovesc asa ca va rezista mult si bine la rugina. (Toate spray-urile sunt Policolor)

Va salut cu respect pe toti si va doresc un week end frumos si linistit,

Cristi R
« Ultima Modificare: 02.Feb.2018, 12:29:42 a.m. de Cristi R »
  • Suzuki Ignis 2017
 
The following users thanked this post: enicky

Offline Cristi R

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #98 : 02.Feb.2018, 12:41:49 a.m. »
Am uitat sa adaug si foto facute azi mai de la nivelul pamantului ca sa se vada inaltarea. Nu este mare. Mie mi se pare chiar normala. Acum va rog sa tineti cont ca eu 57 de Kg sub portbagaj permanent.
Va salut inca odata
Cristi R
  • Suzuki Ignis 2017
 
The following users thanked this post: enicky

Offline f.cristi

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #99 : 02.Feb.2018, 12:43:30 a.m. »
Pasajul rotii e mai mare.
Daca poti sa faci niste poze cu arcurile...