Autor Subiect: Suspensie noul Ignis  (Citit de 35189 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #80 : 31.Ian.2018, 01:17:45 a.m. »
Deci pe spate ai inlocuit cu totul arcurile originale? Daca da, ti-ai luat arcurile paguboase acasa ca sa le pui in vitrina ?
La suspensia fata ai umblat ?
N-a comentat nimeni in legatura cu garantia avand in vedere ca nu ai adoptat solutia lor ?

PS: pt. alti colegi de forum: cum vi se pare solutia tehnica adoptata in cazul colegului @Cristi R ?

Offline boga81

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #81 : 31.Ian.2018, 08:15:09 a.m. »
Cristi R, nu uita sa reglezi farurile.
Poti pune o poza din lateral de la o inaltime mai joasa, sa vad daca se vede ca e mai inalta de fund? Ai verificat/masurat distanta de la anvelopa la aripa spate (inainte/dupa), sa vezi daca difera?
Directia nu cred ca e nevoie sa o refaci. La noi a fost nevoie, pentru ca am schimbat si pe fata.
Bafta!

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline duculetu

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #82 : 31.Ian.2018, 08:38:00 a.m. »
Astazi la 15:00 am si eu programarea la Autonet. Am mai fost o data la ei, la inspectia de 1000km si schimbatul rotilor. Tare curios sunt de ce ii lauda toata lumea pentru ca mie mi-au parut ok-normali-ca orice alt service dar sunt eu novice iar discutia nu isi are rostul aici.
Am sa ii intreb si eu daca imi recomanda ei sa trec pe MAD sau sa folosesc reparatia lor. Multumesc @Cristi R pentru experienta detaliata si datele de contact. Am cautat kit-ul fata/spate cu acel cod de la tine dar nu gasesc clar informatia si mai ales pretul. Pretul tau imi pare sub estimarile initiale. Gasisem kit-ul fata/spate pentru 4x4 la 300+ euro.
Poate reglat faruri si directia se pot face tot pe maneopera garantiei ...

LE: Este bine ca au oprit productia iar masinile 2018++ nu vor avea acesta problema. Masinuta, fara aceasta problema, este chiar reusita dpmdv.
 

Offline duculetu

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #83 : 31.Ian.2018, 03:39:29 p.m. »
Am revenit cu update:
Parea 1:
Am contactat si eu magazinul iar aceasta este oferta:
Arc spate, cod: S384, pret/buc: 47,50 Euro + TVA, necesar 2 buc., pe stoc in Cluj (2 buc.);
Set 4 arcuri “Cross Country” (2 fata+2 spate), cod: HV-391121, pret/set: 256,25 Euro + TVA, va fi pe stoc la MAD la inceputul lui februarie.
Inaltarea obtinuta este de  +30mm fata de inaltimea originala cu arcurile standard in stare noua!
Factura se emite in LEI, la cursul SPOT Banca Transilvania din ziua emiterii. Plata se face in LEI, anticipat prin OP, sau cu ramburs in cont colector la livrare (prin Fan Courier) sau ramburs normal, daca doriti transportul cu Urgent-Cargus.
Costul transportului din Cluj la client este suportat de beneficiar!

Am intrebat daca putem discuta de un discount pentru mai multe kit-uri cumparate dar inca nu am primit raspuns si nu cred ca o sa primesc :)

Partea 2:
- am fost in service, parea ca sunt singurul client - locul fiind gol unde mi-au spus ca imi schimba pe loc amortizoarele si opritoarele pe spate;
- am insistat macar sa verifice si pe fata dar m-a asigurat ca stie de problema si ca e doar pe spate, oricum kit-ul cu fata-spate necesita cateva zile de asteptat iar pe spate au pe loc ce au nevoie;
- au dat o tura de curte cu masina si s-au uitat sub capota in cladire si au hotarat ca o sa schimbe fata + spate;
- la insistentele mele asupra arcurilor au spus ca nu or sa schimbe arcurile si ca solutia prezentata este sigur buna;
- mi-a parut aiurea cand a venit sa imi comunice mi-a spus "da, o sa iti schimb si pe fata" si ca o sa dureze 7-9 zile ca unele piese sunt prin HU, altele prin Spania sau Italia si mi-a dat cartea de vizita sa il mai sun eu sa aflu daca au venit piesele.

Cred ca sunt eu prea critic, am asteptari prea mari sau am o fata antipatica dar eu nu inteleg ce va da pe voi pe spate, chiar incerc sa gasesc o cale de mijloc :). Partea buna este ca in drum spre service am mai vazut un Ignis metallic blue cu numere de BC :D

Eu o sa merg pe varianta propusa de ei, desi as vrea 30mm inaltare, nu imi pare OK sa accept ca tot eu sa platesc pentru ceva ce trebuia sa fie bun. Am sa ma duc sa imi schimbe kit-ul impreuna cu doi prieteni (eu avand <90kg) pe care ii rog sa stea in spate sa verificam absolut tot ce se poate verifica inainte de a pleca din service.

*De retinut: aveti nevoie doar de BI si de talon ca acte.
« Ultima Modificare: 31.Ian.2018, 03:49:35 p.m. de duculetu »
 

Offline Soimu

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #84 : 31.Ian.2018, 03:58:11 p.m. »
Draga coleg Cristi R,

Nu am inteles din postare...ati schimbat kitul de suspensie/amortizare cumparat odata cu masina cu cel propus de suzuki ca remediere a problemei?..sau cu cel MAD cumparat de dvs?.....acum ce aveti pe masina? Noul kit suzuki sau MAD?...multumesc de clarificare!
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline Cristi R

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #85 : 31.Ian.2018, 08:17:43 p.m. »
Buna seara,

1. Clarificare pentru Soimu. Am folosit doar arcurile de spate MAD si am inlocuit arcurile originale. Kitul de reparatie japonez l-am refuzat in totalitate din cele 2 motive expuse plus inca unul care l-am aflat astazi si anume: Amortizoarele cu arc intaritor interior cica nu sunt o noutate dar.... Acest tip de amortizor nu se pune aiurea asa pe orice masina fiindca nu rezista suportii de fixare ai amortizorului la presiunea arcului si la un moment dat oala de amortizor (in special cea de sus din conta-aripa) poate suferi deformari sau chiar ruperi. Drept pentru care ma felicit pentru alegerea facuta. Dovada ca nu este o solutie buna este si oprirea fabricatiei. Bine astia de la suzuki sunt ....nu mai zic cum ca ma pandeste Shpeedey dar daca folosesc solutia MAD parerea mea e ca pot produce mult si bine in continuare.

In continuare pentru Soimu. As vrea sa te sfatuiesc sa cumperi acesta masina fiindca in afara de problema suspensiei spate si a slabei integrari electronice este totusi un suvulet bun. Si spun asta fiindca azi fara sa vreau pe linia de centura a capitalei am avut o problema in urma problemei mele de sanatate pe care o am si anume m-a apucat pipi. In situatia mea aceasta este o problema care trebuie rezolvata rapid altfel risc sa fac pe mine astfel ca fara sa stau pe ganduri am intrat in zona fabricii de tigari de langa orasul otopeni ( am uitat cum ii spune parca Rothmans nu mai stiu) pe un drum de pamant care nu cunosc din ce cauza era al naibii de circulat. La un moment dat am inceput sa merg chiar pe pamant si datorita faptului ca era moale simteam cum incep sa derapez si sa ma impotmolesc. Recunosc ca nu m-am oprit ca acolo ramaneam ci am reusit usor usor cu o bolta mare pe campul umed sa revin la macadam. Masina nu mai avea geamuri transparente si culoare de cat noroi super gros a aruncat. Era toata pamantie doar stergatoarele ce au sters in rest era aproape opaca. Daca eram cu Citroenu ....acolo ramaneam si nici dracu nu venea sa ma scoata.... Problema de necesitate sociala am rezolvat-o cu rusinea de rigoare pe drum intre masini dar m-am felicitat pentru alegerea unui 4x4. Soimule asa cum aceasta masina s-a comportat pe noroi banuiesc ca s-ar putea comporta si pe zapada si sunt situatii sigur in viata cand vei constata ca un surplus de tractiune te poate scapa din situatii mai mult decat ridicole asa cum am patit eu azi. Este adevarat ca are multe lipsuri si am mai auzit ca sta destul de prost si cu tabla... eu am o tona de sprayuri cu grund si emaur si o voi revopsi pe dedesupt in aceasta primavara. Aceasta operatiune daca masina e curata dureaza max 3-4 ore. Cu lipurile de dotari ...o sa ma obisnuiesc ca asta e ... dar 4x4 ma bucur enorm ca il am si e competitiv ca tot spuneam ca nu l-am testat. Cand am spalat-o la spalatorie au aruncat baietii cu lopetile noroiul cazut de pe ea si radeau de mine ca am fost la bagaboante...vai de capul meu( si oricum nu era nici o bagaboanta pe acolo).

Acum raspunsurile pentru F. Cristi.
Da arcurile originale le-am primt inapoi si reprezinta vreo 3-4 Kg. bune de fier vechi ( 15 bani/kg) de facut o poza cu ele .

Autonetul s-a comportat exemplar si profesionist si a suportat manopera inlocuirii arcurilor in totalitate si fara nici cel mai mic comentariu. Au fost niste oameni de super treaba. Mai mult decat atata mi-a spus ca daca vreau sa revin in vederea inlocuirii amortizoarelor pot sa revin in decurs de cateva zile daca am nevoie de timp sa ma lamuresc cum merge masina mai intai. Dupa aventura de azi am sunat si am spus ca nu mai am absolut nici o pretentie si ca solutia mea o consider completa si 100% corecta si nu am nevoie de kitul japonez de nici un fel inchizand complet astfel aceasta problema de garantie.

Raspuns pentru Boga 81. Iti multumesc pentru sfat dar masina are faruri bixenon cu reglare automata. Avand in vedere ca eu am 57 de kg permanent sub portbagaj practic cei 25-30 mm pe care spune MAD ca ii castig cu arcurile sale s-au transformat in max 10-12 mm. La aceste cote sunt sigur ca farurile lucreaza corect tinand cont ca modificarea este numai pe puntea spate dar inca odata multumiri pentru idee si sfat.

Preturile la arcuri si tot ceea ce am mentionat despre MAD si Offroad 24 as vrea sa va spun ca sunt concluziile si sintezele a mai multor mail-uri de corespondenta intre mine si atat MAD Olanda cat si Offroad 24.ro. Site-ul MAD mi se pare ca nu contine preturi acolo si nici site-ul Offroad 24. Preturile si oferta este transmisa de D-na Crina Blaga si nu stiu daca este stabila sau poate varia dar am postat-o cu titlu orientativ. Oricum pretul in lei variaza dupa euro ca asa ne fura astia de 30 de ani.
Eu am schimbat doar arcurile spate nu am avut probleme cu directia sau alte probleme. Practic schimbarea arcurilor a durat 25-35 min. Am stat mai mult pana am testat si amortizoarele si ne-am prins cum functioneaza fiindca probabil intuiesc ca sunt primul nebun care a avut curajul sa riste o suma destul de mare de bani sa-si repare caruta noua nouta si sa o faca masina.

Cu iertarea de rigoare am sa fac poze mai de jos ...nu prea ma pot apleca din aceleasi motive de sanatate dar in cateva zile o saptamana sper sa-mi revin si sa fiu functional integral.

Va salut respectuos pe toti si si pe Boga 81 ca si el a spus de arcurile MAD acum imi amintesc si-i multumesc mult pentru asta.

Cristi R

  • Suzuki Ignis 2017
 
The following users thanked this post: ..., duculetu

Offline gheata74

Suspensie noul Ignis
« Răspuns #86 : 31.Ian.2018, 09:43:35 p.m. »
Nu este nimeni pe acest forum care a montat noul kit de la Suzuki ? Este dureros faptul că trebuie să ne cumpărăm singuri arcurile pentru a face din căruță mașină atâta timp cat mașina este nouă nouță și în garanție bineînțeles . Cum se comportă mașina cu arcurile noi, la fel de rigidă este? A mea la  cea mai mică groapă zici că se rupe în două


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Soimu

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #87 : 31.Ian.2018, 10:11:46 p.m. »
Cristi R,

Multumesc pentru clarificare!...am inteles!...pai in aceste conditii normal ar fi fost urmatoarea procedura: cerut pretul de lista al kitului furnizat de suzuki in garantie si sa fi solicitat ca acesti bani sa reprezinte credit oferit de dealer din care sa va cumparati alte accesorii (roti de sezon, roata rezerva, cric, etc)....sau macar sa asteptati sa primiti ultimul tip de kit ce va fi fabricat de suzuki care sa rezolve aceasta problema....si sa-l luati acasa ca nu se stie..asa inteleg ca v-ati cumparat dvs. piesele si de la suzuki ati primit doar manopera? (daca in viitor dvs sau vreun alt membru al familiei, sau prieten are nevoie de respectivele piese?)...practic renuntati la un kit de cateva sute de lei bune!....bun baiat, cred ca au zis cei de la service:)....

Da, initial era in "colimator" IGNIS-ul, ii placea tovei, dar am mai fost pe la dealer si s-a schimbat pe Swift, cu oscilatii usoare si spre Celerio...mai ales ca utilizarea va fi maxim de 5000 km/an exclusiv in oras...nu mai zic ca a bagat si pe aici ochiul si a zis ca nu vrea masina cu probleme initiale...

Gheatza 74,

Nu trebuie cheltuit nimic, am inteles ca schimbarea pieselor in vederea remedierii se face in garantie piese si manopera...si daca kitul oferit acum nu e bun sau nu tine, cred ca se poate re-remedia pe perioada de garantie....deci cred ca trebuie sa mergeti la vanzator si vi se va face lucrarea...cred ca e bine dupa repornirea productiei ca sa beneficiati de "ultima solutie" tehnica. Chiar sunt curios cum vor evolua rezolvarile tehnice.
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #88 : 31.Ian.2018, 11:31:44 p.m. »
Informatia numarul 1 auzita azi in service Autonet: Deocamdata datorita defectiunii suspensiei spate productia de Suzuki Ignis este oprita.
Ma cam indoiesc de veridicitatea acestei informatii. Daca japonezii au propus o solutie in garantie care se rezolva in 35 de min nu prea cred ca n-o pot rezolva din mers in procesul de productie. Sau daca e adevarat atunci fie problema de punte spate pe de-a-ntregul e mult mai grava, fie exista o problema grava in alta parte.

am fost in service, parea ca sunt singurul client - locul fiind gol unde mi-au spus ca imi schimba pe loc amortizoarele si opritoarele pe spate
Probabil erau cele pe care le-a refuzat @Cristi R  :)
O inaltare de 30 mm mi se pare maricica.

mi-a parut aiurea cand a venit sa imi comunice mi-a spus "da, o sa iti schimb si pe fata" si ca o sa dureze 7-9 zile ca unele piese sunt prin HU, altele prin Spania sau Italia si mi-a dat cartea de vizita sa il mai sun eu sa aflu daca au venit piesele.

Cred ca sunt eu prea critic, am asteptari prea mari sau am o fata antipatica dar eu nu inteleg ce va da pe voi pe spate, chiar incerc sa gasesc o cale de mijloc :).
Pt. opinii mai generale decat astea, fara particularizare, dar un pic mai dure, dealerul local mi-a dat interzis (public, chiar aici pe forum), deci ai grija, poate facem schimb de dealer-service-uri.  :-))
« Ultima Modificare: 31.Ian.2018, 11:44:59 p.m. de f.cristi »
 
The following users thanked this post: kellogs

Offline enicky

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #89 : 01.Feb.2018, 01:14:58 a.m. »
  @Cristi R ma bucur ca te simti bine dupa operatie, deci multa sanatate in continuare.
  N-am inteles eu bine, de la Mad ai luat si arcuri si amortizoare? Si ai montat doar arcurile ? Daca da, ai ramas cu amortizoarele? Arcuri care ridica masina cu 25-30mm? Daca da, nu e ridicat "spatele" prea mult in raport cu "fata" ? Multumesc !
  P.S. Cred ca tu ai far cu led nu xenon. Sau ti-ai pus tu xenon?
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip