Salut Daniel, tuturor, simt nevoia sa vin cu cateva clarificari pe subiect penru ca (spre bucuria tuturor) lumea se informeaza, citeste forumul si incepe cu primele postari dar vor sa verifice si pe FB care este ultimul status.
Problema cu suspensia nu a fost pe modelele 2016-2020 ci doar un lot izolat din 2017;
Problema nu a fost pe masinile 2wd ci doar pe cele cu AllGrip;
Solutia a venit de la reprezentanta iar acum, toata masinile care au fost afectate, au aceleasi piese ca toate celelalte.
Eu am fost printre cei afectati, m-am adresat locului de unde am cumparat masina iar ei au schimbat piesele (si fata si spate). Luand in calcul ca eu am cumparat masina in 2017 cu 13.350e+600e culoare bitone (pretul de lista fara alte reduceri) iar la scurt timp dupa ce majoritatea am atras atentia asupra problemei pretul a crescut la 13.600e+750e (pretul de lista fara alte reduceri) ma gandesc/banuiesc ca si-au amortizat cumva costurile.
Sunt curios
@mari , in 2019 a fost mai scump Ignisul GLX AllGrip fata de ce am scis eu mai sus?
Chiar daca ei au venit cu solutia, masina este tot una de buget, nu va ganditi ca plecati cu Ignisul in vacanta cu familia si mai tractati si o rulota. Este o masina de oras (cum scris si un coleg mai sus) unde poti sa iesi si un weekend la mare/munte daca sunteti 3-4 oameni (in ideea a trei bagaje de mana care incap in portbagajul de 200l)
Colegii care spun ca se lasa, cara tot timpul mult pe ea, trusa de scule, cutie deasupra etc. Pentru ei exista solutie arcurile MAD sau perne de aer care se insereaza in arcurile actuale (solutia asta nu stiu cum este dar am vazu ca se pun si pe masini de marfa).
Sper ca cei care incep sa citeasca acest thread sa ajunga si la postarea mea, in momentul actual, aceasta problema cu suspensia nu mai exista, nici pe modelele 2016-2020 nici pe 2021+. Se poate circula 4 persoane cu masina asta fara probleme in oras/drum pe distanta relativ scurta. In momentul de fata, pentru fullLED, AllGrip, garda la sol mai mare ca Vitara, la pretul asta, nu cred ca exista o alternativa mai buna. Nic Fiat Panda 4x4 cu motorul in 2 cilindri nu merita din punctul meu de vedere.
Ca sa nu fiu ipocrit, de ce eu as schimba totusi arcurile, pentru soft offroad:
https://www.youtube.com/channel/UCYiwNF5YOVBZt8vPq305BWw dar orice masina ai cumpara necesita o mica investitie pentru asa ceva. Daca nu vreti sa iesiti cu ea pe pamant, nu va trebuie suspensie imbunatatita.
Recomand sa faceti un drive test si luati doi baieti din reprezentanta care sa stea pe cele doua locuri din spate i va uitati singuri daca este problematic sau normal cat se lasa.