Autor Subiect: Suspensie noul Ignis  (Citit de 36544 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline tibanul

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #240 : 18.Dec.2018, 10:45:22 a.m. »
Cred ca problema defapt este de marketing. Se marcheteaza brandul a fi ceva ce nu este. Daca era definit prin preturi, acolo unde ii este locul...

Cu toata supararea, dar e o masina mid to low end. Locul chiar este langa Dacia. Deasupra in mod clar, dar tot in zona aia.
  • Ignis GLX 4WD Mineral Grey Metallic
 

Offline f.cristi

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #241 : 18.Dec.2018, 10:49:09 a.m. »
Ca calitate poate ca este lângă Dacia, ca tehnica in ea este peste.

Offline duculetu

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #242 : 18.Dec.2018, 11:32:28 a.m. »
Ai dreptate f.cristi dar nu ai luat in calcul calitatea serviciilor in retea  :D daca faci medie - iese la Dacia.
 

Offline f.cristi

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #243 : 18.Dec.2018, 11:36:13 a.m. »
Aoleoo, nu mai vorbesc de servicii...

Offline ntire2000

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #244 : 24.Ian.2019, 09:31:57 p.m. »
sunt (înca) detinatorul unui Ignis II si dupa ce am aruncat un ochi peste câteva postari din topic pot sa va confirm ca aceleasi probleme le aveam si eu cu suspensia pe spate la modelul mai vechi.
am schimbat vreo 3 rânduri de amortizoare pâna le-a venit sorocul si arcurilor (atentie, din cauza arcurilor slabe crapa mai repede amortizoarele, la mine asta a fost cauza schimbarii lor tot la un an si ceva) .
atunci m-am enervat si am cumparat cele mai scumpe arcuri pe care le-am gasit atunci pentru Ignis (Lesjofors - sunt suedeze, facute în Suedia nu în China  ;-)).
cred ca sunt aproape 9 ani de atunci si nu am mai avut probleme.

la mine lucrul cel mai deranjant la suspensia de pe spate era un bocanit aproape permanent la hârtoape, atunci când arcurile nu mai faceau fata si tampoanele de cauciuc loveau în suportul de prindere.
se pare ca noi avem drumurile cele mai proaste, altfel nu vad de ce firma Suzuki nu si-a pus problema înlocurii arcurilor cu unele mai robuste, ca diferenta de pret nu e un capat de tara.
« Ultima Modificare: 24.Ian.2019, 09:44:52 p.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline f.cristi

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #245 : 25.Ian.2019, 12:31:16 a.m. »
Din moment ce la noua generatie de Ignis (cel putin la primele serii) tampoanele stateau aproape pe suporti la o incarcare a masinii mult sub masa maxima admisa nu cred ca mai conteaza calitatea drumurilor ca oricum loveau.

Offline Soimu

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #246 : 25.Ian.2019, 03:57:50 p.m. »
Din moment ce la noua generatie de Ignis (cel putin la primele serii) tampoanele stateau aproape pe suporti la o incarcare a masinii mult sub masa maxima admisa nu cred ca mai conteaza calitatea drumurilor ca oricum loveau.

Nu.Nu cred ca oricum loveau...nu cred ca loveau pe drumurile din DE, FR, DE, UK...etc...in RO sigur lovesc!...doar nu o sa produca japonezii special o masina pt. RO...
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #247 : 25.Ian.2019, 04:00:32 p.m. »
Atunci cei "de afara" nu ar fi avut de ce să se plângă. Si totuși, se plâng si ei.

Offline Soimu

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #248 : 25.Ian.2019, 04:51:56 p.m. »
Poate ca masina e calculaa pe media greutatii asiaticilor banui ca pe la 65 kg si la europeni si americani o fi pe la 85 kg.....naiba stie!
Dar din postari am observat ca cei care folosesc Ignisul cu 1 maxim 2 ocupanti nu se prea plang; pe asta mizez si eu cand am ales Ignis; rar va vedea pasager....sotia are swiftul ei...
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #249 : 25.Ian.2019, 05:01:26 p.m. »
Noi de luam dupa cifrele oficiale din CIV (MMTA, greutate admisă pe axa față, axa spate) si problemele apar cu mult înaintea atingerii acestor limite.
Într-adevăr, cu 1-2 persoane problema nu se sesizează.