Autor Subiect: Suspensie noul Ignis  (Citit de 35186 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #210 : 12.Iul.2018, 01:09:47 a.m. »
Saptamana viitoare sunt programat la schimbarea amortizoarelor. Dar cei din service m-au avertizat ca nu se va schimba nimic la masina (si eu sunt de aceeasi parere pt. ca eu cred ca problema nu e la amortizoare ci la arcuri).
Deci, cei care ati mai schimbat - sunteti siguri ca "imbunatatirea" nu e doar un efect placebo ? Ati obiectivat aceasta imbunatatire prin incarcarea masinii si observarea suspensiei spate ?

Offline enicky

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #211 : 12.Iul.2018, 04:49:42 p.m. »
Dar cei din service m-au avertizat ca nu se va schimba nimic la masina (si eu sunt de aceeasi parere pt. ca eu cred ca problema nu e la amortizoare ci la arcuri).
 
  Scuze, ca raspund eu(ca n-am Ignis) dar eu cred ca este usor falsa afirmatia lor :
 -  schimbarea amortizoarelor este solutia fabricantului (daca n-am inteles gresit)
 -  daca n-ar avea niciun efect nu le-ar mai schimba
 Da,  solutia optima ar fi fost cea aplicata de @Cristi R, adica schimbarea ambelor, dar totusi cred ca si "compromisul" ales de ei este util. Parerea mea...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline duculetu

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #212 : 12.Iul.2018, 06:23:07 p.m. »
@Cristi R nu a schimbat ambele, a pastrat amortizoarele problematice dar a schimbat arcurile.
@gheata era foarte incantat.
 

Offline tibanul

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #213 : 13.Iul.2018, 12:32:27 p.m. »
Mie in Irlanda mi-au schimbat amortizoarele, iar pe spate au scos tamponul ala lung din interiorul arcului si l-au inlocuit cu unul mai scurt, cam la o treime din cat era precedentul. Daca masina e incarcata tot ca dracu se simte, daca e incarcata putin se simte ceva mai bine fata de cum era inainte.
  • Ignis GLX 4WD Mineral Grey Metallic
 

Offline f.cristi

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #214 : 13.Iul.2018, 12:34:14 p.m. »
Cu scoaterea acelui tampon au rezolvat o parte din efecte (practic se permite o cursă mai lunga) nu si cauza.

Offline Soimu

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #215 : 13.Iul.2018, 01:46:31 p.m. »
Ajung la concluzia ca Noul Ignis este doar o masinutza fancy strict de oras, de mers cu ea la serviciu, sau o mica naveta, pt.una sau 2 persoane....(preponderent pt doamne...)....nicidecum sa o incarci cu 4 persoane si bagaje. Adica o a doua masina in familie, pt.uz urban, si la scopul acesta nu cred ca se plange nimeni.

Am facut drive-test comparativ si cu Ignisul si cu Swiftul si la condus in oras se simtea mai placut Swiftul; mai interesant dpdv estetic (de, gipanel) castiga Ignisul....in final tova a decis sa ia Swiftul....altfel nu sunt mari diferente intre ele...mie mi-au placut ambele.
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline maxwell

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #216 : 13.Iul.2018, 04:58:14 p.m. »
Ajung la concluzia ca Noul Ignis este doar o masinutza fancy strict de oras, de mers cu ea la serviciu, sau o mica naveta, pt.una sau 2 persoane....(preponderent pt doamne...)....nicidecum sa o incarci cu 4 persoane si bagaje.

În echiparea GL+ 2WD nu am probleme cu suspensia, am încărcat-o foarte aproape de maximul permis si atunci suspensia spate devine elastică.
Pe autostradă la 160 km/h rulează fără probleme, pantele obișnuite cu viteza a treia si a patra fără să piardă din putere. În oraș e sprintenă si manevrabilă, iar garda la sol îi permite să meargă și pe drumuri denivelate. În vara asta o plimb pe Transalpina.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline fireburn

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #217 : 13.Iul.2018, 05:10:16 p.m. »
Vreau si eu pe Transalpina  :D
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline maxwell

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #218 : 13.Iul.2018, 06:13:39 p.m. »
Facem o echipă de Dragosloveni...
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline duculetu

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #219 : 14.Iul.2018, 12:48:30 p.m. »
Si mie imi surade Transalpina.

@Soimu, nu vreau sa deschid un subiect lung dar sunt curios cum ai ajuns tu la concluzia "preponderent pentru doamne".
In Bucuresti in afara de B .. IVY (ceva de genu') nu am mai vazut in trafic o doamna, doar domni (majoritatea tineri) cat despre dimensiuni si Jimny-ul/Samurai e tot pentru doamne? ... Din ce vad eu Suzuki-ul urmareste productia de masini compacte; Vitara e micuta pentru clasa ei.
Elemente din design se regasesc si la alte branduri ( VW suv daca te referi la faruri).
Sunt curios daca ai date clare despre ce targeteaza ei sau ti-ai dat si tu cu parerea. Cautam acum cateva zile un articol clar pentru alt brand intr-o discutie cu un prieten si poate ai gasit tu ceva ce imi foloseste.

Eu sunt tare multumit de suspensia pe spate. Am bancheta rabatata cam tot timpul, fiind doi maxim in masina si ma descurc foarte usor cu atat de mult spatiu in spate. Au fost momente cand am si carat (jurnalul lui @Auctor) si nu am avut probleme.