Autor Subiect: Suspensie noul Ignis  (Citit de 35182 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Cristi R

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #20 : 17.Ian.2018, 10:47:17 p.m. »
Buna seara,
Am primit mail de la MAd: Iata mai jos:

Dear Sir,
It is possible the rear spring is S384 and the gross price for each spring Excluding transport and taxes is €47,50 for a piece. The above photo shows the car with only the springs on the rear, the photo 382-0A front shows the total kit the HV-391121 €256,25 gross price excl transport and taxes
You can order at




Levi Pal
Taubenreuther Romania SRL
0040 752 083 116
www.offroad24.ro

Best regards, Mit freundlichen Grüßen, Met vriendelijke groet,

Geert van de Laar

International Account Manager


Prin urmare am luat Legatura cu firma de la Cluj care comercializeaza aceste produse MAD si am primit urmatorul mail:

Buna ziua.
Mai jos aveti oferta.
 
Arc spate, cod: S384, pret/buc: 47,50 Euro + TVA, necesar 2 buc., pe stoc la fabrica MAD;
 
Set 4 arcuri (2 fata+2 spate), cod: HV-391121, pret/set: 256,25 Euro + TVA, va fi pe stoc la MAD la inceputul lui februarie.
 
Inaltarea obtinuta este de  +30mm fata de inaltimea originala cu arcurile standard in stare noua!
 
Factura se emite in LEI, la cursul SPOT Banca Transilvania din ziua emiterii. Plata se face in LEI, anticipat prin OP, sau cu ramburs in cont colector la livrare (prin Fan Courier) sau ramburs normal, daca doriti transportul cu Urgent-Cargus.
Costul transportului din Cluj la client este suportat de beneficiar!

O zi buna,
Crina Blaga
0752 082 935
Taubenreuther Romania
www.offroad24.ro





Am si trimis la Cluj comanda ferma si urmeaza sa-mi trimita datele exacte cat costa in lei si cand vor sosi.

  • Suzuki Ignis 2017
 
The following users thanked this post: duculetu, Isaila_B

Offline Cristi R

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #21 : 17.Ian.2018, 10:51:53 p.m. »
ATASEZ SI POZA PRIMITA DE LA oLANDEZI CU kITUL INSTALAT COMPLET
NU A VRUT SA ATASEZE AMBELE POZE ODATA

Poza cred ca este una si aceeasi de fapt numai cu arcurile spate montate.

Am sunat si am anulat si la Autonet intalnirea de vineri si am convenit ca din kitul de reparatie japonez sa montam amortizoarele cele noi care au cursa mai lunga asa cum este necesara pentru aceste arcuri. Aceasta se va intampla cand imi vor sosi arcurile de la Cluj din ce am inteles pe la inceputul lui februarie. Cum am sa aflu o data exacta am sa informez si service autonet. Deasemenea in conditiile in care masina va sta prea ridicata de fund ...desi nu cred fiindca in pozele astea e chiar OK, o sa comand si arcurile de fata.

Va doresc SUCCES si celorlalti stapani de Suzuki Ignis pe tampoane.
Cand voi pune arcurile cele noi si voi termina reparatia asta am sa pun poze cum a iesit. Sper sa ma insanatosesc pana atunci si cu pietrele de la riniki desi viitorul suna destul de rau....
« Ultima Modificare: 17.Ian.2018, 11:04:54 p.m. de Cristi R »
  • Suzuki Ignis 2017
 
The following users thanked this post: duculetu

Offline f.cristi

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #22 : 17.Ian.2018, 10:58:45 p.m. »
E acelasi montaj in ambele poze ? Imi pare cam ridicata de fund in prima poza.

Offline Cristi R

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #23 : 17.Ian.2018, 11:06:07 p.m. »
Salut F Cristi ...pozele cred ca sunt identice desi olandezul spune ca una e doar cu arcurile spate si una e cu kit complet ...sincer nu -mi dau seama. Mie mi se pare OK si oricum eu am 60 de Kg permanent pe ea greutate ( Roata de rezerva si nebuniile de scule si prostii din spate de sub Portbagaj) asa ca oricum eu pierd sigur 2 cm din aia 3 garantati de ei. Si oricum decat sa stau cu fundul pe pamant ca acum mai bine mai sus.
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline boga81

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #24 : 18.Ian.2018, 01:20:10 p.m. »
Nu o sa pierzi 2cm. Vezi ca arcurile astea sunt mai groase si nu o sa se lase asa de usor.

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

« Ultima Modificare: 18.Ian.2018, 03:36:52 p.m. de shpeedy »
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline Cristi R

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #25 : 18.Ian.2018, 03:43:54 p.m. »
Buna ziua boga81,
 Eh banuiesc ca au si ele un grad de elasticitate si ca au fost facute dintr-o sarma calculata in conformitate cu greutatea masinii. Desi nu mai am eu incredere in nimeni in ziua de azi totusi sper ca le-au facut mai cu cap decat japonezii papagali. Deci eu cred ca arcurile astea se vor si lasa la greutate si sunt facute sa preia si socuri si denivelari si deci isi vor indeplini rolul de ...arcuri de masina nu de locomotiva.....
Oricum voi vedea pe parcurs fiindca e prima masina din viata pe care o cumpar proasta de noua. De aceea am spus ca prima masina japoneza este si prima mare dezamagire....
Te salut respectuos,
Cristi R
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline enicky

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #26 : 18.Ian.2018, 03:51:41 p.m. »
.... De aceea am spus ca prima masina japoneza este si prima mare dezamagire....
     Cred ca exagerezi...  nu stiu daca si ceilalti posesori de Ignis sunt de aceeasi parere ! :) Ca nu corespunde cerintelor tale, da...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline maxwell

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #27 : 18.Ian.2018, 05:14:51 p.m. »
Suspensia la varianta de echipare GL+ 2WD mi se pare Ok, la încărcare aproape de maxim.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline Cristi R

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #28 : 18.Ian.2018, 10:36:22 p.m. »
Iar eu am pus-o pe tampoane cu 120 de Kg.... Cum naiba sa nu fiu dezamagit? Acum am venit cu ceva cumparaturi de la Crf si mai aveam 1 cm de suspensie pe spate ... NU ESTE NICI O EXAGERARE !! Este o greseala cel putin prosteasca de fabricatie pe care si un elev de liceu o vede... credeti-ma ca nu vorbesc prostii am avut destule masini am reparat destule ... Este o masina slaba neintegrata si cu greseli de fabricatie ...singurul ei atuu e ca e draguta ca design in rest ... AAA si poate tractiunea .. sper ..ca pe asta inca n-am verificat-o.... Am inteles ca Ignisul vechi era bun.... asta de acum ... doar frumos....
Si reparatia o sa ma coste cam 10 milioane ... plus amortizoarele lor de la garantie pe care nu dau bani ... iertati-ma dar nu pot fi incantat de asa ceva....
Sa nu fiu inteles gresit ...acum m-am potcovit cu ea asta e o repar am grija de ea ...dar de aici si pana la a fi satisfacut ...e cale lunga cat pana-n japonia..... Si daca as fi iarasi cu banii in mana si ea in magazin ...nu cred ca as mai repeta greseala....
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline boga81

Re: Suspensie noul Ignis
« Răspuns #29 : 19.Ian.2018, 11:10:21 a.m. »
Eu ti-as recomanda sa iei kit-ul complet de 4 arcuri. Va fi diferenta vizibila si se va simti... ciudat, cred. Din cate imi aduc aminte kit-ul cu 2 arcuri spate era pentru cei care tracteaza remorci. Crede-ma ca este diferenta mare intre arcurile Mad si cele de origine. Nu degeaba sunt garantate lifetime. Sunt mult mai groase. La sx4 suspensia standard era ft teapana, iar cu arcurile Mad a devenit mai confortabila, dar nu se inclina in viraje. Acum am 4 baxuri de apa in portbagaj si un bax de bere si nu prea se vede ca s-a lasat. Merita kit-ul complet. My 2 cents

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: Cristi R