Autor Subiect: Dezamagiri New Ignis  (Citit de 32381 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #60 : 04.Mar.2018, 01:36:24 a.m. »
"Am descoperit cum ajunge apa acolo."
   Ca si la Vitara, si la Ignis se simte nevoia unor presuri-tavita pe timp de iarna.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline steph

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #61 : 04.Mar.2018, 03:53:25 a.m. »
"Am descoperit cum ajunge apa acolo."
   Ca si la Vitara, si la Ignis Ca la orice masina se simte nevoia unor presuri-tavita pe timp de iarna.

There, i fixed it!
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 
The following users thanked this post: hugbear, alexMM

Offline f.cristi

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #62 : 23.Mar.2018, 09:19:17 a.m. »
Slabuta dezaburirea cand e umezeala afara. Cu o singura persoana in masina de-abia se dezabureste pe FRONT si foarte greu si incomplet pe AUTO (AC On, Recirculare Off).

Offline gheata74

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #63 : 23.Mar.2018, 09:30:06 a.m. »
Slabuta dezaburirea cand e umezeala afara. Cu o singura persoana in masina de-abia se dezabureste pe FRONT si foarte greu si incomplet pe AUTO (AC On, Recirculare Off).
Eu am montate paravanturi și nu am probleme deloc cu dezaburirea , deschise puțin la început după care le închid . Se merita montate


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline f.cristi

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #64 : 23.Mar.2018, 09:33:24 a.m. »
Mie sincer nu-mi plac.

Offline gheata74

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #65 : 23.Mar.2018, 09:35:58 a.m. »
Mie sincer nu-mi plac.
Fac puțin zgomot la viteze peste 80, singurul dezavantaj, dar in rest sunt ok, se aerisește mai bine mașina pe orice anotimp.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline fireburn

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #66 : 23.Mar.2018, 09:25:18 p.m. »
Am descoperit cum ajunge apa acolo. Presurile originale de cauciuc din fata nu au niciun fel de margine anterioara. Din aceasta cauza apa provenita din zapada topita de pe incaltaminte se duce spre inainte pe mocheta la frane sau pante.

Pune si tu o laveta pe covoras. Sau un burete.
Sau cumperi presuri cu margine inalta.
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline f.cristi

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #67 : 23.Mar.2018, 10:12:12 p.m. »
Am pus o laveta in calea de scurgere a apei spre inainte. Am crezut ca daca sunt originale sunt bine gandite. Cele din spate au margine de jur-imprejur. Puteau pune si la cele din fatza o margine in dreptul zonei de odihna a piciorului stang, ca pe acolo "fuge" apa si nu incomoda cu nimic.

PS: nu stiu cum se descurca cei cu mocheta textila pe fleaşca asta de afara. Am vazut ca sub pedale mocheta se face scortoasa de la noroi/nisip si apa/zapada. La un Mitsu Colt, tot asa, mi-a ajuns apa pe sub presul de cauciuc si apoi a inceput sa miroase in masina a carpa acrita.

Offline enicky

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #68 : 23.Mar.2018, 10:24:33 p.m. »
  S-ar putea sa existe sub pedale un material insonorizant destul de gros pe care l-am descoperit la Vitara cand am insonorizat masina. Era destul de solid prins, n-am reusit sa-l desfac.
  Cat despre presurile de cauciuc(originale) eu nu prea sunt incantat de ele(forma), plus ca mai si "joaca" pe mocheta.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Myhay

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #69 : 24.Mar.2018, 12:11:41 a.m. »
Asa este si la Baleno , marginea lipsa la partea din fata picior odihna si la piciorul drept. La mine se facuse o baltoaca mica exact sub mecanismul care declanseaza deschiderea usitei de la rezervor , sub acea manetuta fiind un gol ca o gropita. Era plina cu apa. In prima faza am zis ca imi intra pe la cheder sau pe dedesubt dar am pipait de la pedale inspre scaun si se simtea clar traseul apei ca venea dinspre pedale.

 Ma gandesc ca nu au facut margine acolo pentru ca ar fi fost posibil sa incurce, sa incomodeze. Cand iti odihnesti piciorul stang teoretic ai fi atins cu talpa pe marginea ridicata a presului si apa oricum s-ar fi scurs atunci , acea margine indoindu-se dar si oferindu-ti disconfort in talpa. Aceeasi situatie posibila si la piciorul drept. Se risca sa incomodeze sau chiar sa se intample ceva neprevazut cum ar fi sa te incurci, sa te blochezi cu piciorul , talpa de acea margine. Asa au lasat cat mai liber acolo in acele zone ale comenzilor. Parerea mea...

Partea multumitoare este ca au facut sistemul de prindere al presului de la sofer prin acele mici ''capse'' din plastic dinspre scaun sa nu fuga fata-spate presul.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic