Autor Subiect: Dezamagiri New Ignis  (Citit de 32380 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline FritzVonSpritz

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #150 : 20.Nov.2018, 11:11:55 p.m. »
Soimu.....il iau de la bucuresti, ca la Cluj nu este........Adica pretul la singurul  dealer Suzuki care il stiu  aici pretul este 10240 Euro, marit cu 240 euro de luni dimineata, in plus, nu il au pt tichete rabla.......mai mult, mi  s-a spus ca daca il comand, trebuie sa astept 5-6 luni pana vine......
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline FritzVonSpritz

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #151 : 20.Nov.2018, 11:14:13 p.m. »
Ai butonul Citat sau Quote (mi se pare).

Aham, am butonul Citat......multumesc
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline shpeedy

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #152 : 20.Nov.2018, 11:14:37 p.m. »
Mai incet cu comparatiile cu "motoarele de ultima generatie doar pe Suzuki"...

Pe motiv de WLTP, TOATE motoarele sunt acum de ultima generatie ( @Soimu : fctie. de momentul cand ai luat Swiftu', s-ar putea ca al tau motor sa fie de veche generatie - adica omologat NEDC).
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #153 : 20.Nov.2018, 11:20:11 p.m. »
Pai citisem de subiectul cu suspensia spate, apoi cu scurgeri de apa de pe covorase si mocheta care se imbacseste, cu caraitul cand bagi in marsarier, cu trepidatie la treapta 1, cu lipsa roata de rezerva, cu miros de ars la instalatia de climatizare, inconvenientul geamului electric cu impuls doar  pe partea soferului si doar la coborare (pe Micra ambele merg sus jos cu impuls), ....... Mai zic ?
Acuma, asa cum spuneam, merg inainte, o voi lua si daca nu va fi cum mi-am inchipuit, tot o voi tine.......O masina noua e altceva decat un second-hand........Sper sa fie cu noroc !
Merci de raspuns!
=))….nu mai zi ca le stiu si eu pe toate, dar nu mi se par chestii majore! Mai ai timp sa te razgandesti; de curand printre rude si-au luat asta:

https://www.dacia.ro/promotii-si-finantare/rabla/logan-sl-plus.html

Am dat si eu o tura...sunt ok!...clasice, robuste, dar parca prea banale! mie imi plac chestiile mai deosebite; ca sa nu mai zic ca odata spurcat la japo, mi-e greu sa ma intorc la masini frantuzesti, italienesti sau chiar germane...


Masini fara bube nu exista decat de la peste 25 k euro....acolo s-a muncit serios sa le elimine si rezultatul costa binisor...cum depinde f. mult si ce reprezinta masina pt. tine si ce faci cu ea....totul e diferit de la om la om!


Sa te lumineze gandul cel bun la o decizie corecta!

P.S.da, si asta este o buba...vin numai cu cauciucuri d vara si trebuie sa mai cheltui peste 2000 lei in vederea iernii...si eu as prefera sa-mi pot allege cauciucurile, sau macar sa fie allseasons.Amenda este cat costa anvelopele :-((...de ce il iei de la Bucuresti?

@Soimu ce rost are să citezi toată postarea anterioară?  Folosește funcția Răspuns nu Citat.

Offline Soimu

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #154 : 20.Nov.2018, 11:49:59 p.m. »
Mai incet cu comparatiile cu "motoarele de ultima generatie doar pe Suzuki"...

Pe motiv de WLTP, TOATE motoarele sunt acum de ultima generatie ( @Soimu : fctie. de momentul cand ai luat Swiftu', s-ar putea ca al tau motor sa fie de veche generatie - adica omologat NEDC).
Am zis si cred ca e correct ca pe Swiftul cumparat in iunie 2018, am ultima generatie de motor existent pe model...tipC...indifferent de omologare motorul fizic e acelasi si acum si cred ca va fi si la anu'...inteleg ce zici, ca e vechi considerand normele nou aparute…


Rex, ai dreptate cu citarile lungi; am sa tin cont! :pardon:
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline duculetu

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #155 : 21.Nov.2018, 10:38:18 a.m. »
@FritzVonSpritz si eu pot confirma, ca posesor cu 10k km ca sunt foarte incantat de masina. Singurile minusuri pe care le vad eu sunt:
- interactiunea umana (95% din problema);
- preturi ridicate pentru piese/servicii/accesorii (5% din problema) context: ~900lei prima revizie, 2000lei roata de rezerva, 900lei cotiera.

Vad ca au si marit pretul, este posibil chiar sa fie o masina buna, putin peste Dacie.
 

Offline FritzVonSpritz

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #156 : 21.Nov.2018, 10:44:15 a.m. »
Merci Duculetu.......Fara cotiera, o sa ma descurc......cu roata de rezerva ma gandesc sa caut pe la dezmembrari ceva janta care potriveste, imi pun un cauciuc de iarna uzat pe ea si e gata rezerva........Insa, pana atunci, sa vina masina, c-apai vad eu  ;-)
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline FritzVonSpritz

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #157 : 24.Nov.2018, 10:33:59 a.m. »
Gata.....Am platit avans, am facut pre-contract, acum astept livrarea, in Ianuarie..... :dknw:
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline f.cristi

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #158 : 25.Dec.2018, 01:21:57 p.m. »
Garda la sol a Ignis-ului e o gluma proasta; e de 18 cm cum sunt eu popa. Daca pe sleaurile dezghetate de ieri n-am avut nicio problema, azi dimineata, cand a fost bocna, am crezut ca-mi las bara fata pe acolo. Daca cei 18 cm marketati de Suzuki ar fi fost de la un capat la altul al masinii ar fi fost ceva, dar asa fusta de cauciuc de sub bara fata face un zgomot infernal pe gheata de ai impresia ca acum-acum iti zboara bara fata (lucru care nu se intampla la Captur, la care producatorul spune ca are 17 cm).

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #159 : 25.Dec.2018, 03:12:14 p.m. »
Daca e ca la s-cross de fapt e cu 2 degete sub ce declara.
Fa un test la vara pe o platforma, eu asa am testat, sub scutul diferentialului e de fapt mult mai mica fata ce declara.
La scross agat cu scutul diferentialului si cu bara fata( e dreapta), banuiesc ca si la tine e la fel
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp