Autor Subiect: Dezamagiri New Ignis  (Citit de 32408 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #120 : 28.Aug.2018, 10:52:16 a.m. »
Era bun un motor miniturbo
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Soimu

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #121 : 28.Aug.2018, 01:18:19 p.m. »
Nu mi-am batut capul cu consumul efectiv.

La 160 km/h pe autostrada orizontala turația trece cu puțin de 4000 rotații/min (desigur viteza a 5-a). Cea mai neplăcută chestie este că pe autostrada putin in rampă, doi pasageri in masina, scade viteza cu pedala apasata maximum, ceea ce poate deranja coloana de masini (se merge tare, uneori și pe banda întâi, când nu sunt camioane). Capacitatea motorului este prea mică pentru astfel de situații.

Totusi Noul Igniseste cum il alinta lumea o "masinuta"...are vmax=180km/h (data in carte, daca nu ma insel)...Momentu Motor Maxim e la 4400 rot/min...cred ca aici in viteza V-a avem 150-155 km/h...ceea ce este ok de condus continuu aici. Cu 2 pasageri si ceva bagaj. Acum daca masina e plina de grasi, sau drumul se face in urcare, sau se vrea viteza mai mare (destul de des) se ia in vizor o "magaoaie"cu motor de peste 1.8 L...parerea mea! Eu nu as trece la "dezamagiri" capacitatea mica a motorului!

Ca sa fac si o gluma, chiar la capacitati de motor sub 1.2L poti obtine viteze care sa faca fata cerintelor mai sus; ia mergi pe autostrada aia cu 300 km/h tot cu Suzuki (Hayabusa 1.0L), sa vezi cum face fata(dar trebuie sa ai la tine si a doua pereche de oua de rezerva):



  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline steph

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #122 : 28.Aug.2018, 01:20:20 p.m. »
Busa nu e GSXR si 1300 nu sunt chiar 1000 :P
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Online gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14539
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #123 : 28.Aug.2018, 01:22:31 p.m. »
In comparatia consumului Ignis-ului cu Baleno trebuie luat in considerare si coeficientul de rezistenta la inaintare (drag coefficient, sau Cx), care la Baleno are valoarea de 0,299, cel mai mic de la masinile Suzuki. Al Ignis-ului este sigur mai mare.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: Diabolik

Offline Soimu

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #124 : 28.Aug.2018, 02:32:55 p.m. »
Busa nu e GSXR si 1300 nu sunt chiar 1000 :P

..scuze, pana am cautat pe youtube, am pierdut pe drum detaliile…. :pardon:
Ideea insa cred ca s-a inteles; si asa personal pe 2 roti nu am depasit 180 km/h si aia doar pt. cateva secunde (si recunosc ca mi-a fost si teama!  :-(()
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline Toledo

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #125 : 07.Sep.2018, 10:00:39 p.m. »
Le mulțumesc celor care mi-au răspuns, detaliile oferite fiindu-mi de ajutor. Voi achiziționa Ignis Allgrip. Ne auzim dupa ce o conduc, pe la mijlocul lui noiembrie.
  • Seat Allhambra / Toledo
 

Offline Dogy

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #126 : 19.Sep.2018, 02:14:58 p.m. »
Cea mai neplăcută chestie este că pe autostrada putin in rampă, doi pasageri in masina, scade viteza cu pedala apasata maximum, ceea ce poate deranja coloana de masini (se merge tare, uneori și pe banda întâi, când nu sunt camioane). Capacitatea motorului este prea mică pentru astfel de situații.

Mai toate masinile fac asa (si) pe autostrada in urcare. Trebuie doar sa retrogradezi in a 4-a sau chiar in a 3-a (depinde de inclinatie ori de lungimea portiunii inclinate). Creste turatia si consumul, dar se mentine (cat de cat) viteza.
« Ultima Modificare: 19.Sep.2018, 02:40:11 p.m. de Dogy »
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline Soimu

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #127 : 25.Sep.2018, 04:43:57 p.m. »
Am si eu o mare dezamagire versus noul Ignis! (desi nu il am!!!)

De ce la noi in lista de preturi urmatoare:

Ignis 1.2 GL 2WD=10.000 Euro
Ignis 1.2 GL+ 2WD=10.875 Euro
Ignis 1.2 GL+ ALLGRIP=12.410 Euro
Ignis 1.2 GLX ALLGRIP=13.900 Euro
Ignis 1.2 GLX 2WD=12.460 Euro

nu apare ca in toate tarile europene (inclusiv Bulgaria) si "Ignis 1.2 GLX 2WD AGS" ???..adica noi romanii (si aia de peste Prut, ca nici la ei nu este….) nu putem folosi o cutie automata? Vreau si eu un Ignis cu cutie automata, un GLX 2WD AGS, care ar iesi la noi pe la 13900 euro pret de recomandat de listare si nu este!!!

Ce parere aveti?...pt.mine este o mare dezamagire!...si nu inteleg motivatia...ca prin Ungaria ajung toate, in toata Europa!...
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #128 : 25.Sep.2018, 06:28:18 p.m. »
@Soimu Nu ti-ai luat swift? La ce-ti trebuie o conserva mai mica?
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline duculetu

Re: Dezamagiri New Ignis
« Răspuns #129 : 25.Sep.2018, 07:29:34 p.m. »
Nu se aduc pentru ca nu este cautare. Ori masini ieftine, dotari standard/mediu ori adusa din Germania de preferat BMW rupt in ... 80.000km reali tipla doar pentru pretentiosi.
Pune pe un GLX AllGrip si AT si il duci la un pret unde exista prea multa competitie si Suzuki pierde. Vezi comentariile mele despre noul Jimny.
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim