Autor Subiect: Dacia Duster  (Citit de 45591 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Dacia Duster
« Răspuns #50 : 18.Dec.2017, 07:04:32 p.m. »
@enicky nu inteleg ce vrei sa spui?

diferenta aceea de 18% se vede in poza.  un otel mai slab....o traversa lipsa....un calcul diferit.....o durere in fund a francezilor ca nu au vrut sa modifice platforma...etc.

diferenta intre 2015-2017 e accentul pus pe sistemele electronice.

duster 2015 e pe aceeasi platforma cu duster 2017 (aici s ar putea sa gresec).

vitara 2015 e gandita de la plansa pentru ***** ncap

      Exact ce am citat am vrut sa si spun ! Deci ai inteles bine, ba ai mai si detaliat !
      Nu gresesti, platforma este aceeasi, doar in interior au lasat o distanta mai mare intre banchete in detrimentul portbagajului.
     
      Vitarele au toate 7 airbag-uri doar cool nu are RBS-ul, dar ABS, ESP are, deci inclin sa cred si eu ca "e gandita de la plansa pentru ***** ncap".
     Pentru mine pozele si procentajul obtinut sunt elocvente, iar daca cineva sustine ca cele 3* ale Dusterului(2017) sunt echivalente cu cele 5* ale Vitarei(2015), permiteti-mi sa nu-l cred.
     Probabil pana cand vom gasi undeva scris care sunt diferentele dintre testul din 2015 si cel din 2017, se va polemiza in continuare. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline wolfin

Re: Dacia Duster
« Răspuns #51 : 18.Dec.2017, 08:18:36 p.m. »
Nu...platforma e diferita...modular intre modele...dar tot un turkis delight au facut frNcezii.

Ideea e ca cele 3 din trecut...nu sunt aceleasi cu cele de azi..adica tot 3. Un bulshet....pe "pole" dustaru s a stambat la fel..chiar daca nu l a lovit oblic.

Eu ma opresc aici...nu am luat duster pt ca nu mi a oferit acea siguranta..chiar si pe hartie.

Va salut si la mai mare pt dacia
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 
The following users thanked this post: ...

Offline enicky

Re: Dacia Duster
« Răspuns #52 : 18.Dec.2017, 08:24:29 p.m. »
   Si ca sa fiu echidistant, iata ce spune presa franceza(Le Figaro) despre Duster intr-un comentariu gasit aici :
"Un alt progres este cel al ergonomiei pozitiei la volan, de care beneficiem datorita unui volan nou si a scaunelor ajustabile. Scaunele din fata au fost complet schimbate", a mai scris ziarul francez.

In plus, cei de la Le Figaro au mai observat ca Dacia Duster este mai silentioasa si mai confortabila.

"Acest SUV low cost, in noua formula, isi onoreaza toate promisiunile. Pe langa calitatile recunoscute ale primei generatii, avem un interior mai confortabil. Problema este lipsa unor motoare pe benzina mai eficiente. Totusi, noul Duster este o afacere grozava", a conchis publicatia franceza.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline wolfin

Re: Dacia Duster
« Răspuns #53 : 18.Dec.2017, 08:50:17 p.m. »
Daca era der spigel...da....dar ziar de casa...no ... :notlst:
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline shpeedy

Re: Dacia Duster
« Răspuns #54 : 18.Dec.2017, 11:30:54 p.m. »
Daca tot avem discutia la nivel de parerologie (=dat cu parerea), sa zic si eu cam cum vad lucrurile:

- Ce spune EuroNCAP cu privire la metodologia incepand cu 2016:

In 2016, the star rating is based on a vehicle fitted only with safety equipment which is standard across the entire model range, throughout EU28. All cars that we assess now have a rating with standard safety equipment only. A second rating may be available for the same vehicle model which represents the additional safety available from a ‘safety pack’. This pack must contain all of the safety technologies needed to achieve the additional star rating and must be available on all variants in all countries where the additional equipment is not standard.

There are no changes to Adult Occupant Protection for 2016. The assessment of Child Occupant Protection is now based on larger child dummies, representing a 6 year old and a ten year old, rather than the smaller 18 month and 3 year dummies. Maximum points can be achieved only if the car offers three or more i-Size compatible seating positions. In Pedestrian Protection, cars that perform well in the standard tests can now score additional points if they have an autonomous emergency braking system that recognises pedestrians. Electronic Stability Control is now removed from Safety Assist as all cars must by law have such a system. The assessment of Lane Support Systems is more detailed than in previous years.

2016 assessment are significantly changed from previous years and star ratings should not be directly compared with earlier years.


Prima noutate este data de faptul ca - pentru un model de masina - sunt disponibile doua evaluari: una cu dotarile standard de siguranta (prezente pe toate versiunile si alta cu dotarile suplimentare de siguranta; un exemplu de in acest sens este noul Ignis, care primeste 3 stele in versiunea standard si 5 stele in versiunea cu dotari suplimentare.

- Ce spune EuroNCAP cu privire la stele (ma rezum la discutia 3 - 5 stele):

3 stars safety: Average to good occupant protection but lacking crash avoidance technology
4 stars safety: Overall good performance in crash protection; additional crash avoidance technology may be present
5 stars safety: Overall good performance in crash protection. Well equipped with robust crash avoidance technology


Cu alte cuvinte, diferenta dintre 3 si 4/5 stele este data de prezenta sistemelor de prevenire a accidentelor (securitate activa).

- Revenind la masini, avem urmatoarea situatie:

Vitara testata in 2015 pare (dupa calandru) a fi nivel de echipare cel putin Passion -> are minim RBS (sistem de securitate activa) -> la o eventuala re-testare cf. metodologiei 2016 ar putea primi minim 4 stele, daca nu chiar pastra rating-ul de 5 stele; partea interesanta e ca nivelul de echipare Cool ar putea primi (datorita absentei unui sistem de securitate activa, ABS/EBD/ESP fiind deja dotari standard, obligatorii cf. legislatiei in vigoare) numai 3 stele;

Noul Duster testat pare a fi nivel Comfort (fara vreun sistem de securitate activa); cu sistemul de alertare la unghiul mort disponibil pe Prestige, noul Duster ar putea ajunge la 4 stele, daca s-ar decide si evaluarea versiunii cu respectiva dotare suplimentara.

Acuma fiecare interpreteaza datele cum vrea, dar - daca partea de rating EuroNCAP este importanta pentru cineva - ar trebui sa tina cont de faptul ca testarile sunt facute in intervalul 32-64km/h, rating-urile devenind nule peste aceasta viteza...

Iar ca stire de ultima ora pe tema asta, iete ca pana la urma a ajuns si noul Duster la 5 stele EuroNCAP... =))
« Ultima Modificare: 19.Dec.2017, 12:11:10 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: Dacia Duster
« Răspuns #55 : 19.Dec.2017, 12:26:06 a.m. »
  Aveam 4(patru) idei de expus, dar mi-am dat seama ca-mi pierd timpul, asa ca o expun pe a5a:
- probabil vei fi primul membru al clubului care va avea ...Duster ! (Cu 3+2 stele NCAP) =))
 
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline marius_gxg

Re: Dacia Duster
« Răspuns #56 : 19.Dec.2017, 01:48:09 a.m. »
Decizia de a nu imbunatati siguranta la Duster nu provide din inconstienta, taiere costuri, incapatanare frantuzeasca, etc. E una comerciala

Dusterul nou (ca si cel vechi) este intentionat construit ca sa obtina un punctaj de siguranta redus pentru a evita canibalizarea cu alte marci Renault, in special Renault Espace.

Am o ruda care lucreaza la Renault pe partea de achizitii ale sistemelor de siguranta. Inainte de a descoperi Vitara eu eram interesat de Duster dar el a insistat sa evit masina si m-a convins....

Un exemplu este ansamblul din fata al Dusterului in care este prins radiatorul: Furnizorul care il produce a propus o solutie de sudura a ansamblului care marea si rezistenta materialului.. In urma testelor interne, Renault a descoperit ca solutia de sudura propusa facea ansamblul totodata  mai eficient in absorbirea unui impact (capata elasticitate mai mare si punctele de sudura cedau foarte greu), astfel ansamblul ar imbunatati scorul de siguranta al masinii asa ca Renault a cerut revenirea la o solutie inferioara pentru ca ei doreau ca ansamblul sa cedeze la impact.

Mai am si alte exemple, dar as vrea sa evit sa denigrez marca.

Nu sunt naiv in a crede ca ceilalti producatori nu fac lucruri de genul asta, dar voiam doar sa raspund celor care nu inteleg de ce Renault a procedat asa.
  • Suzuki Vitara Passion 1.6 VVT
 
The following users thanked this post: hugbear, kellogs

Offline rexkrokiDAU

Re: Dacia Duster
« Răspuns #57 : 19.Dec.2017, 08:00:06 a.m. »
Ba eu zic să mai dai exemple, să vedem până unde poate ajunge folclorul urban.

Offline marius_gxg

Re: Dacia Duster
« Răspuns #58 : 19.Dec.2017, 08:04:14 a.m. »
Ba eu zic să mai dai exemple, să vedem până unde poate ajunge folclorul urban.
Sincer nu vad ce e asa greu de crezut.

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

  • Suzuki Vitara Passion 1.6 VVT
 

Offline andrei1989

Re: Dacia Duster
« Răspuns #59 : 19.Dec.2017, 08:45:28 a.m. »
nu cred ca renault a ales solutia inferioara calitativ la un cost similar. solutia mai slaba vine si cu un cost scazut si dacia trebuie sa tina preturile jos deocamdata ca sa isi pastreze clientii
  • Suzuki Kizashi 2014