Autor Subiect: Dacia Duster  (Citit de 45581 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Dacia Duster
« Răspuns #400 : 05.Ian.2021, 07:42:48 p.m. »
  Parerea mea este ca ar trebui sa te simti mandru de masina pe care o ai !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ntire2000

Re: Dacia Duster
« Răspuns #401 : 05.Ian.2021, 10:04:34 p.m. »
Hmm... sa ma simt lezat ca fost posesor de Suzuki si actual posesor de Duster modificat stil avion de concurat cu Jimny?

De ce sa te simti lezat?
Ai mai bagat niste bani în ea, ceea ce înseamna ca a ta e terminata, nu ca alea care ies din fabrica.  :D
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline boga81

Re: Dacia Duster
« Răspuns #402 : 05.Ian.2021, 11:24:59 p.m. »
O sa va treaca de Duster cand o sa apara varianta 3, spun asta ca o sa aiba un pret de peste 20.000 euro varianta cheala.
Un pick-up Duster este acum 22.000 euro pret de baza, pai Duster 3, dupa ce il aduce si pe el in randul lumii (faruri led, sisteme siguranta etc) o sa fie mai scump ca o Vitara full.
Dusterul pickup nu este facut de fabrica Dacia, ci de carosierul Romturingia. Se ia un Duster normal dar fara bancheta spate, se taie partea din spate, se ranforseaza, se pune bena si inchiderea, si uite asa se naste pick-up-ul. E absolut normal sa fie mai scump decat varianta normala, la ce proces de fabricatie are...

Trimis de pe al meu SM-G977B folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: toma

Offline boga81

Re: Dacia Duster
« Răspuns #403 : 05.Ian.2021, 11:36:24 p.m. »
Si Duster varianta racheta scumpa in comparatie cu niste janghine ieftine (not)

Modificari la Dustere:
- cel negru: amortizoare Mudster negre +3.5cm (2100lei), scuturi si anvelope AT BFG KO2
- cel albastru cu Ironman: kit Ironman +3.5 cm amortizoare+arcuri (2900 lei), scuturi, kit coborare motor (180lei), anvelope MT
Scump? Un kit de inaltare Ironman pentru Jimny e mai scump.
A, uitasem. Si soft by Doc (obdtuning.ro)

Trimis de pe al meu SM-G977B folosind Tapatalk
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: shpeedy, Utilizator_Anonim, NicNic, enicky, toma

Offline steph

Re: Dacia Duster
« Răspuns #404 : 06.Ian.2021, 02:53:55 a.m. »
Subaru in cate bucati a ajuns acasa? Altfel si curajos si insistent :D
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Offline Bobi

Re: Dacia Duster
« Răspuns #405 : 06.Ian.2021, 06:50:12 a.m. »
Am omis sa precizez ca sunt satul sau mai bine zis imi este lehamite de clipuri video unde duster se mocirleste si da exemplu de masina "suprema" de off road de parca TOTI isi ia masina sa circule cu ea prin mocirla si coclauri.
Unde te uiti, vezi / dai de indivizii astia (vreo 2 la numar) cu dustere modificate care dau exemplu de cat de capabile sunt in off road, a si am uitat de ala care a fost cu ea in siberia, pai sa intelegem de la astia ca ca duster masina nu e ?
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dacia Duster
« Răspuns #406 : 06.Ian.2021, 07:27:53 a.m. »
Oricat de hateri ati fi trebuie sa recunoasteti ca Duster e mai capabil ca vitara in offroad
Are unghiurile de atac si degajare mai bune si este tunabil usor, existand kituri pt asa ceva
Vitara/scross se descurca bine pe asfalt, stau mai bine in curbe
Insa ambele marci sunt low cost
Noul duster si noua vitara sunt la fel de slabe calitativ la finisaje
Restul sunt discutii de genul cine o are mai mare
Ca sa va enervez pot spune ca yeti-ul meu e peste orice vitara din generatia noua la urcat pante si mers prin zapada (170 cp si 400nm)
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline saureign

Re: Dacia Duster
« Răspuns #407 : 06.Ian.2021, 09:02:14 a.m. »
Toata agitatia se va potoli instant cand va aparea urmatoarea generatie de Duster, care NU mai suporta 4WD
  • S-cross 1.4 allgrip 2024 / ex-Swift 2019 allgrip / ex-Vitara Cool allgrip 2015
 
The following users thanked this post: shpeedy, toma

Offline shpeedy

Re: Dacia Duster
« Răspuns #408 : 06.Ian.2021, 11:15:38 a.m. »
Poate ar trebui sa-l lasam pe colegul @qaz sa ne ofere mai multe detalii cu privire la iesirea de la Tabla Butii - inclin sa cred ca este filmuletul lui... :good:

Din ce am retinut, tipul cu Subaru Outback a inteles complexitatea/provocarile traseului in conditiile respective de iarna, dar a ales sa mearga totusi mai departe, iar masina s-a descurcat onorabil tinand cont ca vorbim de o configuratie stock. Cu lift-kit si anvelope corespunzatoare, sunt sanse mari ca situatiile limita cu care s-a confruntat sa fi fost mult reduse...

Acuma, revenind la topic, daca de prima generatie de Duster se poate spune ca nu este chiar cea mai placut masina de condus pe asfalt, la viteza de autostrada, cel putin nu la nivelul la care se misca omologul SX4 Clasic (corect este sa comparam generatiile echivalente), generatia curenta de Duster este mult imbunatatita la comportamentul on-road, fiind mult mai apropiata de Vitara fata de cat era vechiul Duster de SX4.

Daca e sa vorbim de capacitatile in afara asfaltului, Duster este o masina mult mai capabila si mai polivalenta fata de Suzuki (SX4 / Vitara). Da, stiu ca aceasta afirmatie va veni sa lezeze ego-ul unora de p'acilea care fug ca dracu' de tamaie de Dacia, dar o spun dupa ce am adus SX4-ul la un nivel apropiat de maximul posibil (as mai fi putut adauga niste distantiere ca lift-kit suplimentar ori o supra-alimentare la motor). Un SX4 / o Vitara nu ai cum sa le imbunatatesti prea mult pentru comportament mai bun in off-road, pe de-o parte pentru ca masina este mai cizelata, proiectata fiind din start in favoarea unui comportament on-road, pe de alta parte pentru ca pur-si-simplu nu ai o oferta prea mare de upgrade-uri (sa o luam, de exemplu, de la dimensiunea standard a anvelopelor, care nu permit o oferta prea mare din perspectiva AT-urilor).

O recomandare: nu o sa comentez logica alegerii unui model cu centru de greutate mai ridicat fata de sol, cu tractiune fata, dar preferabil ar fi ca cei cu modele 4x2 si stock dpdv configuratie sa-si pastreze opiniile pentru ei. Stiu ca la nivel teoretic (si in combinatie cu corectitudinea politica) toate opiniile/parerile sunt (ar trebui sa fie) egale, dar la modul practic nu este chiar normal asa ceva - fata ce cei care au mai modificat una-alta la masina si au mai facut una-doua (nu mai vorbesc de cei deja cu experienta in iesiri sau care au cheltuit o mica avere in imbunatatirea masinilor lor) iesiri in afara asfaltului, nu prea exista know-how-ul/experienta aferenta care sa sustina validitatea opiniilor enuntate...   
« Ultima Modificare: 06.Ian.2021, 11:38:41 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, toma, newfolder

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dacia Duster
« Răspuns #409 : 06.Ian.2021, 01:21:30 p.m. »
Pai nu vezi @shpeedy ca sunt aceeasi frustrati cu tractiune fata care comenteaza, cei care fac un gratar in spatele blocului si se lauda ca au urcat la vf omu cu masina?
Eu i am denumit generic loganisti
Pe munte se numesc pantofari
Ma alatur lui @shpeedy si consider ca cei cu tractiune fata sa se abtina pt ca nu au cu ce sa compare, poate doar cu logan sau sandero masinile lor incompletel
Iar daca vreti o parere avizata ascultati-l pe @ulise care a facut mai mult offroad ca toti guristii de pe forum cu gv1 modificat si care din lipsa de optiuni la  noile auzuki a trecut pe Duster
« Ultima Modificare: 06.Ian.2021, 01:33:07 p.m. de hippo »
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp