Autor Subiect: Dacia Duster  (Citit de 45597 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline toma

Re: Dacia Duster
« Răspuns #300 : 29.Nov.2019, 04:54:06 p.m. »
Acolo pur si simplu nu lasi motorul sa se raceasca.  :D

La -70 de grade Celsius nu cred ca-l mai pornesti nici cu rugaciuni.
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline shpeedy

Re: Dacia Duster
« Răspuns #301 : 29.Nov.2019, 05:47:59 p.m. »
Lasatul motorului sa mearga de toamna pana primavara este una dintre solutii...

Webasto, daca nu e din cel care sa fie alimentat de la priza, nu e mare gaselnita fata de lasat motorul sa mearga.

In recenta iesire la Sibiu, din goana masinii am zarit si eu Duster-ul acestei expeditii parcat la o benzinarie (iese in evidenta) - arata bine.

In alta ordine de idei - un versus recent:



Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Costique

Offline balanel

Re: Dacia Duster
« Răspuns #302 : 29.Nov.2019, 07:20:16 p.m. »
Sau block heater se mai practica in astfel de zone...
"Caracterul fără inteligență face mult, inteligența fără caracter nu face nimic." — Cicero
 

Offline enicky

Re: Dacia Duster
« Răspuns #303 : 24.Feb.2020, 09:18:47 a.m. »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline enicky

Re: Dacia Duster
« Răspuns #304 : 10.Apr.2020, 09:01:03 p.m. »
« Ultima Modificare: 10.Apr.2020, 09:46:35 p.m. de gabineg »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Bobi

Re: Dacia Duster
« Răspuns #305 : 10.Apr.2020, 09:39:52 p.m. »
Nu este de actualitate, comparația s-a făcut cu un model de Vitara care nu se mai fabrica.
 

Offline shpeedy

Re: Dacia Duster
« Răspuns #306 : 11.Apr.2020, 08:15:20 a.m. »
Oh, da - noua Vitara 1.4 4x4 este total diferita de vechea Vitara 1.4 4x4... Not!

Ca sa nu mai zic ca si Duster, si Vitara in versiunile benzinare cu 4x4 o sa cam fie rara avis pentru potentialii clienti in contextul aplicarii normelor CAFE in 2020-2021... Poate Vitara Hybrid sa aiba un cuvant de spus, cu conditia sa mai existe cerere de masini dupa ce trece nebunia.

Ce mi-a placut la articol - au subliniat diferenta de testare EuroNCAP pentru cei avizi de asemenea comparatii.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Dacia Duster
« Răspuns #307 : 11.Apr.2020, 09:30:29 a.m. »
Daca ne gandim la criza trecuta o sa apara variate ultra low cost, cum a fost fostul meu sx4 gc ac
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline enicky

Re: Dacia Duster
« Răspuns #308 : 11.Apr.2020, 02:14:46 p.m. »
  Ca sa fac un comentariu, personal m-as lega mai putin(si autorul a mentionat-o minimal) de cele 5 *ncap, ca daca ajungi la ele mai intra si alte variabile in calcul, as sublinia diferenta vizibila la confortul scaunelor atat din fata cat si din spate si anume : la Vitara am stat(si stau) in fata mult mai bine ca in Duster, iar in spate pasagerii au mai putin loc in Duster ptr. a castiga la portbagaj si invers la Vitara, in detrimentul portbagajului stai mai bine pe bancheta din spate.
   Retineti ca mentiunea asta o face o pers. xxl. La Duster la sofer atingi cu stangul de manerul usii, iar in dreapta atingi tot cu stangul de consola centrala, iar ca sa stai mai bine trebuie sa tragi scaunul mai mult in spate.
  Fetele de usi la Duster sunt mult mai solide, mai groase si nu se misca la actionarea geamului. Fete de usi asemanatoare cu ale lui Sx4(cel vechi). In schimb bordul Vitarei este mai atractiv/modern fata de Duster.
  Un alt aspect este la contraaripi: la Duster tabla nu este protejata de protectia de plastic care se regaseste la Vitara. Ma gandesc ca tentat sa intri in off road, tabla goala va fi suporta multe. Asta cred ca au facut-o ptr. a permite o cursa mai mare a amortizorului/rotii(ca la Jimny)
  O diferenta in favoarea Duster o face si garda la sol, dar avantajul Vitarei in on road este o mai buna stabilitate(vezi testele de poligon cu 60-70km/h)
  Posibil ca MAD-urile sa-mi fi adus si mie Vitara la nivelul Duster-ului sau chiar mai sus, cel putin la confort...
  Alt aspect, care m-a suprins pe mine la Duster au fost rotunjimile caroseriei, in contextul in care "nu se mai poarta" de mult. E un aspect de design care pt. unii conteaza, ptr. altii nu!
  Un alt aspect pozitiv ptr Duster ar fi camerele laterale, Vitara nu are asa ceva, dar are in schimb break assist-ul mult mai util in trafic.
  Deci per total trebuie sa te gandesti ce vei face/pe unde vei merge cu viitoarea masina si apoi sa alegi. Dar sa excluzi totusi ipoteza ca "eu n-o sa ies niciodata din carosabil" cum am mai auzit-o destul de frecvent.
  Cat despre varianta Duster/Vitara 2x4 mi se pare o pacaleala generala... , asa ca as exclude-o total.
  A, era sa uit, eu am scos(mai precis sotia), respectand limitele legale de viteza, un consum de 4,8% cu maxim 90-100 km/h, motor 1,6, deci motoarele mici sunt mai gurmande.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: Dacia Duster
« Răspuns #309 : 11.Apr.2020, 07:30:03 p.m. »
Stai sa vezi cum ceva ani de acu' incolo o sa trebuiasca sa inveti sa accepti neajunsurile mai mici sau mai mari ale masinilor produse in RO - asta daca intr-adevar vrem s-o scoatem la un liman...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X