Autor Subiect: Dacia Duster  (Citit de 45593 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ariciul

Re: Dacia Duster
« Răspuns #10 : 13.Dec.2017, 06:56:49 p.m. »
Stai un pic, ca doar nu vorbim de aceeasi masina nu? Cea din 2017 este alt model fata de cea din 2010, nu-i asa? Deci...
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline huminiuc_radu

Re: Dacia Duster
« Răspuns #11 : 13.Dec.2017, 09:34:39 p.m. »
Ca fan Renault si , bineinteles , Dacia si care s-a lamurit din poze ce este cu noul Duster pot sa afirm ca faceliftul modelului Duster se datoreaza prezentei Suzuki Vitara pe piata din Romania . Pentru o marca precum Dacia , care a scos Renault din criza financiara cred ca francezii dezavantajeaza masinile produse in Romania si subestimeaza viitorii proprietari .Nu inteleg de ce Renault face din Dacia o masina ieftina in care sa te simti un om ieftin. Si daca pretul ajunge la 19700 de euro de ce sa nu mai adaugi ceva bani si sa cumperi Hyundai , Kia sau chiar Jeep Renagade doar ca sa renunti definitiv la Dacia si Renault ? De asta am cumparat eu Vitara care dupa lansarea din 2015 a devenit material de studiu si pentru francezi ( inclusiv PSA) , americani si nemti .Si cand spun asta ma refer la detalii si la unele solutii alese de Suzuki .
  • Vitara 1,6 VVT AllGrip Passion MT
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Dacia Duster
« Răspuns #12 : 13.Dec.2017, 10:03:59 p.m. »
Acum te simți mai scump?  :-/

Offline huminiuc_radu

Re: Dacia Duster
« Răspuns #13 : 13.Dec.2017, 10:14:34 p.m. »
Da , ca si dumneata esti om .
  • Vitara 1,6 VVT AllGrip Passion MT
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Dacia Duster
« Răspuns #14 : 13.Dec.2017, 10:44:39 p.m. »
Eu m-am simțit om și în Dacia 1310

Offline shpeedy

Re: Dacia Duster
« Răspuns #15 : 13.Dec.2017, 11:42:01 p.m. »
Ca fan Renault si , bineinteles , Dacia si care s-a lamurit din poze ce este cu noul Duster pot sa afirm ca faceliftul modelului Duster se datoreaza prezentei Suzuki Vitara pe piata din Romania . Pentru o marca precum Dacia , care a scos Renault din criza financiara cred ca francezii dezavantajeaza masinile produse in Romania si subestimeaza viitorii proprietari .Nu inteleg de ce Renault face din Dacia o masina ieftina in care sa te simti un om ieftin. Si daca pretul ajunge la 19700 de euro de ce sa nu mai adaugi ceva bani si sa cumperi Hyundai , Kia sau chiar Jeep Renagade doar ca sa renunti definitiv la Dacia si Renault ? De asta am cumparat eu Vitara care dupa lansarea din 2015 a devenit material de studiu si pentru francezi ( inclusiv PSA) , americani si nemti .Si cand spun asta ma refer la detalii si la unele solutii alese de Suzuki .

Pe bune?!

Hai sa spicuiesc un paragraf dintr-un articol de acum 4.5 ani - Dacia este pe locul 2 in Europa, la cresterea de vanzari. In primele 4 luni ale anului, producatorul de la Pitesti a vandut in afara tarii, aproape 100 de mii de masini, cam tot atat cat au vandut Honda, Suzuki, Jaguar si Jeep la un loc.

Si asa Cenusareasa cum e Dacia considerata de unii, vad ca tot reuseste sa creasca in Europa. In Romania nu mai zic - site-ul APIA ofera suficiente info statistice...

Acuma referitor la siguranta/EuroNCAP, ma asteptam ca fiind pe un forum auto macar pentru aspectele legate de acest domeniu sa existe un interes mai mare pentru documentare...

Ce ne spune site-ul EuroNCAP?
- Ne spune cum sa interpretam stelele din testele lor - la ora actuala, 3 stele inseamna protectie medie-buna a ocupantilor in caz de accident (protectia pasiva), dar lipsa totala a tehnologiilor de prevenire a accidentelor (protectia activa), iar de la 4 stele incep sa fie prezente si aceste tehnologii;
- Ca in 2016 s-a schimbat atat metoda de evaluare, cat si de afisare a rating-ului - s-a introdus dual-rating-ul prin care se pot evalua si clasifica deopotriva versiunea de baza a unui model, cat si cea accesorizata (cu elemente suplimentare de siguranta).
- Ca Vitara a fost testata in Aprilie-2015 - adica pe o metodologie de evaluare diferita fata de noul Duster -> nu prea merge sa compari cele 3 stele ale noului Duster cu cele 5 ale Vitarei.

Nu spun ca Duster-ul ar fi masina perfecta (chiar nu este), dar impresia mea e ca prea ne grabim sa desfiintam produsele acestei marci din diferite motive ce nu tin catusi de putin cu masina in sine...
« Ultima Modificare: 14.Dec.2017, 12:23:53 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline wolfin

Re: Dacia Duster
« Răspuns #16 : 14.Dec.2017, 01:30:40 p.m. »
ai dreptate cu ultima afirmatie.

dar la prima nu prea..daca gandim global dacia vs suzuki (fara 2 roti)

dar nu ma pot impaca cu asta...pentru de la 15k euro

poza e preluata de pe forum reno.ro.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline shpeedy

Re: Dacia Duster
« Răspuns #17 : 14.Dec.2017, 01:39:52 p.m. »
Daca te duci pe site EuroNCAP la fisa de testare/evaluare, o sa vezi ca - in ciuda daunelor la masina - cea mai proasta evaluare pentru impactul lateral la nivelul ocupantului este la nivelul pieptului niv.2 = galben = Adecvat.

Masinile moderne sunt facute sa se deformeze maxim pana la celula de siguranta, tocmai pentru a prelua (si disipa) din forta impactului...

dar la prima nu prea..daca gandim global dacia vs suzuki (fara 2 roti)

Ar fi interesant daca ai avea si niste argumente (date) in acest sens...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline wolfin

Re: Dacia Duster
« Răspuns #18 : 14.Dec.2017, 01:44:06 p.m. »
aici am o dilema...ca ”pole ” e la jumatatea masinii. la vitata am observat cum asoarbe socul si degaja.

acolo lipsesc niste traverse ... asa cum inteleg din comentariile postate pe forumul amintit mai sus.

  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline shpeedy

Re: Dacia Duster
« Răspuns #19 : 14.Dec.2017, 01:49:28 p.m. »
In portiera?

Citeam intr-unul din articolele de lansare ca fiecare teava/bara din structura de securitate a masinii a fost ingrosata cu x mm (nu mai retin cu cat).
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X