Autor Subiect: Dacia Duster  (Citit de 45582 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Dacia Duster
« : 12.Dec.2017, 02:18:56 p.m. »
In locul topicului pierdut, deschid aici un nou topic destinat masinii nationale de succes, in care sa postam articole, poze, stiri, filmulete despre aceasta.
Si cum altfel putea incepe mai bine decat cu informatii despre Noul Duster.
« Ultima Modificare: 12.Dec.2017, 05:19:55 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline enicky

Re: Dacia Duster
« Răspuns #1 : 12.Dec.2017, 04:58:02 p.m. »
   Conform descrierii facute de un coleg care a facut drive test cu el(1,5 diesel/6 viteze), am inteles ca viteza aIa este ceva mai lunga, plansa de bord crede ca este dintr-un material ceva mai bun, spatiul dintre bancheta spate si cele din fata este ceva mai mare in detrimentul porbagajului se pare, iar luneta  mai mica.
   Camerele video se dezactiveaza la 60km/h, dar cu exceptia celor din fata-spate, (si chiar si astea) i s-au parut o fitza. Poate ar fi utile in anumite conjucturi.
   Calitatea banchetelor-fata crede ca s-a imbunatatit, dar in schimb i s-a parut de ras tentativa de cotiera, care cica mai mult incurca.
   Cam atat am reusit sa culeg de la el .
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ...

Re: Dacia Duster
« Răspuns #2 : 12.Dec.2017, 06:13:21 p.m. »
Eu ma uit acum la el. E bataie de batjocura la 19.700 Euro cat e versiunea expusa de 1.5 orange. Tableta e incastrata in bord cu rosturi ca de faianta...In spate, la carenaj, se vede aceeasi spoiala cu mastic data manual si vopsit peste...ca la versiunea veche. Mestecatorul in viteze aduce cu un vibrator de lux. Curios ca portierele in partea superioara suna a plastic si jos a metal. Cele mai tari sunt stopurile ortodoxe in cruce, vor navali manastirile la leasing...
 

Offline musicall

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 488
  • Thanked: 81 times
  • Gen: Bărbat
  • Dioxidul de carbon e principalul gaz cu efect high
Re: Dacia Duster
« Răspuns #3 : 12.Dec.2017, 06:18:37 p.m. »

Dacia Duster Edition ONE - one.dacia.ro - 18900
Disponibil la rezervare online: 8 de unități disponibile in 12.12.2017
Motorizare: 1.5 dCi
Putere: 110 cai putere
Tracțiune: 4WD - Integrală
Cutie de viteze: Manuală
Nu plătești întreținerea 5 ani sau 100000 km (prima limita atinsă)
Garanție 5 ani compusă din garanție constructor (3 ani) și contract Dacia Extenso (2 ani)
  • SX4 S-CROSS 1.4Boosterjet AllGrip
1. Ma uit dupa Suzuki... 2. Astept un Suzuki... 3. Conduc (si) un Suzuki.
 

Offline enicky

Re: Dacia Duster
« Răspuns #4 : 12.Dec.2017, 06:56:43 p.m. »
    In afara de tentativa de cotiera, a  mai existat o dezamagire si anume plata sumei de 91 euro pentru presuri si pachetul stingator+triunghi,etc., suma care nu era mentionata in oferta, dar se mentiona ca sunt in dotarea masinii.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline boga81

Re: Dacia Duster
« Răspuns #5 : 13.Dec.2017, 01:19:22 p.m. »
Sambata dimineata am fost la test cu Gusterul, la Dacoserv, pe Preciziei. M-am suit in Prestige in showroom, dar la test am avut un Confort cu jante pe 16" echipate cu Conti CrossContact LX2, fara MediaNav, 1.5 dCi, 4x4.
Premize: fost posesor Sandero diesel, actualmente posesor Suzuki SX4 benzinar, care s-a plimbat si cu noua Vitara.
Cred ca din 3 modele (SX4, Vitara si Duster) am scoate o masina. Ideal ar fi: caroserie Vitara (daca locuiesti in Bucuresti) sau Duster (daca vrei mai mult spatiu), tabla SX4 clar, bord Duster, plastice SX4 si Duster, suspensii SX4 (al meu a fost inaltat cu arcuri MadSprings si are acum garda de 21cm), sistem allgrip Vitara, motor 1.4 turbo Vitara S (dar merge si 1.5 dCi), CV Duster dar cu ultimele 2 rapoarte putin mai lungi, scaune SX4 sau Vitara, unghiuri de trecere Duster, iar pe sub masina oricare din Suzuki.
Pro:
- insonorizare: mult peste generatia precedenta. motorul se auzea in habitaclu la peste 3000 rpm
- motorul trage bine pana dupa 4000rpm, iar la 4500 inca nu intervenise limitarea
- nu mai e sunetul de tabla cand inchizi usile
- bordul chiar mi-a placut. Plasticul de deasupra e mai calitativ, arata bine, nu se 'misca', iar cel de pe dedesubt e asemanator cu ce era pe Sandero din 2008. Deh. Dar macar nu se mai vede.
- oglinda cu capac la parasolar sofer, dar fara capac la pasager (de ce?)
- lumina in torpedou (la SX4 nu am)
- CB se actioneaza de la butoanele de pe volan
- cotiera nu incomodeaza frana de mana
Contra:
- putin mai teapana suspensia, dar per total cam moale pentru gustul meu. Se inclina in viraje.
- tinuta de drum e hmmm. Am intrat mai tare in virajul de dreapta de la Lukoil, ce iese spre Maniu si mi s-a parut ca subvireaza... apoi am intrat si accelerat in sensiul giratoriu de la Kaufland Valea Cascadelor. M-a scos in afara. Nu parea sa piarda aderenta, anvelopele nu au zis nimic, dar mi s-a parut a subvirat bine, sau... (mai jos)
- directia electrica: usoara la viteze mici, se intareste pe masura ce cresti viteza, dar nu ofera feedback. Posibil sa ma fi obisnuit cu directia de la SX4. E clar un mare plus fata de generatia precedenta.
- scaunele au fost imbunatatie, reglajul lombar e ok, dar sunt mai putin confortabile fata de cele din SX4
- reglajul farurilor e tot pe cablu (asta e tiganie)
- oglinzile nu sunt si rabatabile electric
- senzorul de lumini nu are si pozitie OFF, ci doar Auto/pozitie/FazaScurta. Afara era soare, masina era sub o prelata, dar la 1m de ea era soare. Cand am pornit motorul s-a aprins faza scurta. Cam aiurea.
- cablul ala de sub masina ce naiba e? atarna aiurea si daca ramane masina suspendata il poti lua... sau daca treci peste ceva cu crengi.

Legat de cutie, timoneria e ok si e etajata scurt: la 2000rpm intr-a 4a aveam 50 km/h.

Cred ca limita in viraje a masinii e mai sus decat pare la prima vedere. M-am 'alergat' pe transfagarasan cu un Duster dCi eu fiind in logan 1.6 16v, si nu reuseam sa ma indepartez de el. Se inclina ca la balamuc, dar era acolo.

In alta ordine de idei: a luat 3* la NCAP
https://www.euroncap.com/en/results/dacia/duster/29898
dar are ceva companie. Uite alte masini testate in 2017:
Giulietta - 3*
https://www.euroncap.com/en/results/alfa-ro...giulietta/29288
DS3 - 3*
https://www.euroncap.com/en/results/ds/3/29893
C-MAX - 3*
https://www.euroncap.com/en/results/ford/c-max/29920
Kia Stonic, model nou nout lansat in 2017, in echipament standard: ghici? 3*
https://www.euroncap.com/en/results/kia/stonic/29604
Ce-i drept, nu neg: Kia Stonic - all Stonics with 'Advanced Driving Assistance Pack' - 5*
https://www.euroncap.com/en/results/kia/stonic/29605
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: shpeedy

Offline Lerua07

Re: Dacia Duster
« Răspuns #6 : 13.Dec.2017, 01:51:17 p.m. »
Doar 3 stele ! Era de asteptat......  :(
http://0-100.hotnews.ro/2017/12/13/video-noul-dacia-duster-testat-la-euro-ncap-are-3-stele-din-5-rezultat-asteptat/
Parerea mea este ca Vitara este cu o clasa peste noul Duster, cu exceptia unghiurilor de trecere si garda la sol. ;)
  • Vitara 2015, spirit 1.6 benzina, allgrip, TM, alba,
Multumeste-te cu putin, pentru ca putinul nu-ti va lipsi niciodata !
 

Offline shpeedy

Re: Dacia Duster
« Răspuns #7 : 13.Dec.2017, 02:04:31 p.m. »
Doar 3 stele ! Era de asteptat......  :(

Cred ca masina merita mai multa consideratie din perspectiva testarii EuroNCAP, cel putin prin prisma urmatoarelor considernte:
- ce alte masini au mai obtinut 3 stele;
- cat s-a schimbat metodologia de evaluare;
- ce face diferenta intre 3-4-5 stele...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline enicky

Re: Dacia Duster
« Răspuns #8 : 13.Dec.2017, 04:45:34 p.m. »
Doar 3 stele ! Era de asteptat......  :(
Parerea mea este ca Vitara este cu o clasa peste noul Duster, cu exceptia unghiurilor de trecere si garda la sol. ;)
   Pana la urma, intr-o situatie extrema, "fierul" face diferenta : te scapa sau nu ! Daca n-au adus nimic nou pe linie de siguranta, tot de 3 stele a ramas !
   Airbag-urile sunt probabil un factor esential, cam ca asigurarea casco ! Le ai(sau o ai) te ajuta, nu le ai, cum ai noroc. Vrei sa-ti iei masina de 3 stele, ok, vrei de 5 stele iti iei Vitara sau similare.
   Si legat de cata"consideratie" merita masina, asta depinde de gustul fiecaruia, care evident nu se discuta (nu vad relevanta comparatiei cu  alte marci care au luat tot 3 stele!).
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline boga81

Re: Dacia Duster
« Răspuns #9 : 13.Dec.2017, 05:30:06 p.m. »
pai ce nu intelegi tu este ca s-au adus imbunatatiri la structura de rezistenta pentru a ajunge la 3*. Intre timp, din 2010 pana acum s-au inasprit testele de siguranta. Chiar astazi, langa Duster s-au retestat si alte masini. Giulietta avea 5* in 2010, acum are 3*.
Trebuie vazut ce inseamna diferenta de la 3 la 5 stele. Ca daca tine mai mult de chestii gen RBS, collision warning si alte electronice, te poti lipsi de ele.
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm