Salut ,
Sunt nou pe aici așa că să nu mă luați tare să o iau la fugă ( glumesc,evident
)
Ideea e ca de curând sunt posesorul unui Ignis 2017 și la fel ca si voi , am întâmpinat aceeași problemă legat de roata de rezervă.
Am cautat in toate felurile să fac rost de una pentru ca nu vroiam să dau 308 euro pe cea de la reprezentanță dar după zile în șir de căutări și dezamăgiri, am tras linie și am ales : fac un efort și imi iau roată de la reprezentanță.
Azi am achitat avansul de 50% și peste 5-6 zile voi primi piesa care vine din Ungaria.
Sunt totusi mulțumit cat de cat de "afacere " deoarece , cel de la piese mi-a dat o idee care mi s-a parut avantajoasă.
Am făcut comandă doar de roată fără cric și în cazul ăsta costă doar 1000 ron.
Eu am cricul de la mașina veche și nu avea rost să mai dau bani și pe ăla care mai costă încă 400 ron.
Daca Doamne fereste nu se potrivește cel ce pare îl am , voi comanda și acel cric separat.Se poate și așa.
Poate unii or să zică că am dat cam mult dar sincer am obosit să-mi storc creierii pe net pe diverse site-uri cu tot felul de combinații gen : să iau anvelopa separat și janta separat iar din cele două să fac o roată de rezervă, și oricum nu se potrivea ce găseam cu ce imi trebuia.
Din cate am înțeles,roata e din aia foarte îngustă și astfel imi va intra perfect în acel locas. Cel puțin așa mi-a zis cel de la reprezentanță.
Cum o voi primi,voi atașa niște poze.
Vă salut !