Autor Subiect: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD  (Citit de 23149 ori)

0 Membri şi 8 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline duculetu

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #50 : 09.Dec.2017, 11:23:49 a.m. »
Eu m-am lasat batut pentru moment ca am avut investitia in rotile de iarna dar tare bine suna varianta de roata la 50 de lire :). Parca rpea bun sa fie adevarat.
 

Offline duculetu

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #51 : 11.Dec.2017, 12:47:22 p.m. »
Poate ca nu este o abordare total incomoda si varianta montarii unui portbagaj pe masina care sa tina doar roata de rezerva. Din pacate nu putem monta ca la Jimny pe haion dar cred ca se poate face un sistem legat de barele transfersale ieftine (150lei fata de ~650lei la dealer) in ideea sa il folosesti cand pleci la drum lung.
Vad ca s-a discutat o varianta dar threadul este vechi iar link-urile nu mai funcionteaza.
 

Offline f.cristi

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #52 : 11.Dec.2017, 01:41:46 p.m. »
Au si ei un "basket" (cum zicea un rumân cu ocazia nu stiu la ce atentat in Londra) original.

Offline duculetu

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #53 : 18.Dec.2017, 12:40:39 p.m. »
In weekend am incercat sa potrivesc una din rotile de vara in portbagaj, acum ca am rezolvat si cu cricul, dar ar fi inseamnat bancheta sa nu stea pana in spate, ci doua clicuri mai in fata, oarecum nederanjant dar pierdeam si functionalitatea portbagajului pentru ca podeaua/capacul statea usor bombat pe mijloc, destul cat sa se scufunde ceva pus pe margini.
Consider ca o roata pe 15 ar fi intrat mai ok, ochiometric cele de 16 sunt mai mari decat cele de 15, talonul nu compenseaza chiar tot.
M-am gandit si la o variante de montaj, dar nu cu un cos, ci ceva mai sigur/surub/cheie dar nimic.

Nu vad alta varianta eleganta decat sa cumparam kit-ul propus de ei. Nu putem afla dimensiuni/sezon pana nu plasam comanda pentru ca nicaieri nu le au in stoc. Pana atunci, in momentele cand am sa plec in zone dubioase, ma duc la hotelul de anvelope si iau una dupa mine chiar daca inseamna sa renunt la un ocupant al masinii.

Consider ca treaba asta este cel mai slab punct al noului Ignis. Daca primeam si roata de rezerva din prima eu nu aveam ce comenta.
 

Offline f.cristi

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #54 : 18.Dec.2017, 12:58:07 p.m. »
Roata de 15 are raza mai mica cu aproape 4 mm fata de cea de 16. Deci nu mare lucru.
Doar usor bombat la mijloc ? Sunt totusi peste 6 cm diferenta de nivel.

Offline duculetu

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #55 : 18.Dec.2017, 12:59:58 p.m. »
Tineam minte ce mi-ai spus dar eu cand le-am pus una langa ala, imi parea vizibil mai mare cea de 16. Nu am masurat atent, doar o roteam dintr-un loc in altul si am vazut diferenta.
 

Offline f.cristi

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #56 : 18.Dec.2017, 01:11:55 p.m. »
Diferenta de diametru e de aproape 8 mm, de-aia ti se pare asa

Offline f.cristi

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #57 : 25.Dec.2017, 07:23:41 a.m. »
Studiam un Volvo XC40 si la opțiuni apare "Roata de rezerva temporară 125/80R18 (cric inclus)" - 60 Euro (TVA inclus).
Deci cei 200 si ceva sau 400 si ceva de Euro ceruti de Suzuki chiar sunt o bătaie de joc.

Offline berila_mz

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #58 : 25.Dec.2017, 09:53:23 a.m. »
Pai, sunt 60 EUR + kitul de pana care e deja standard in dotarea masinii. Care crezi ca e pretul compresorului si a solutiei din kit?

Trimis de pe al meu MHA-L29 folosind Tapatalk

  • Suzuki Vitara 1.6 AllGrip Spirit
 

Offline f.cristi

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #59 : 25.Dec.2017, 10:09:11 a.m. »
Nu prea inteleg ce vrei sa zici. Ca la Volvo-Suzuki ar fi invers in privinta kit-ului de pana (inclus in pretul masinii) comparativ cu roata de rezerva ? Adica la Volvo kitul de pana ar fi sa zicem 200 de Euro si la Suzuki 20 de Euro (care e mai aproape de pretul real) ?