In weekend am incercat sa potrivesc una din rotile de vara in portbagaj, acum ca am rezolvat si cu cricul, dar ar fi inseamnat bancheta sa nu stea pana in spate, ci doua clicuri mai in fata, oarecum nederanjant dar pierdeam si functionalitatea portbagajului pentru ca podeaua/capacul statea usor bombat pe mijloc, destul cat sa se scufunde ceva pus pe margini.
Consider ca o roata pe 15 ar fi intrat mai ok, ochiometric cele de 16 sunt mai mari decat cele de 15, talonul nu compenseaza chiar tot.
M-am gandit si la o variante de montaj, dar nu cu un cos, ci ceva mai sigur/surub/cheie dar nimic.
Nu vad alta varianta eleganta decat sa cumparam kit-ul propus de ei. Nu putem afla dimensiuni/sezon pana nu plasam comanda pentru ca nicaieri nu le au in stoc. Pana atunci, in momentele cand am sa plec in zone dubioase, ma duc la hotelul de anvelope si iau una dupa mine chiar daca inseamna sa renunt la un ocupant al masinii.
Consider ca treaba asta este cel mai slab punct al noului Ignis. Daca primeam si roata de rezerva din prima eu nu aveam ce comenta.