GLX-ul nu are o alveola propriu-zisa, mai degraba arata ca o tava cu o adancime maxima de 10-11 cm (fata de 17,5 cm cat e latimea rotii normale).
Si la Vitara cu roata normala s-a ridicat cu cativa cm platforma de baza. Practic intre roata de rezerva si placa de baza a porbagajului a mai ramas 1-2cm. Si care-i problema?
Practic inainte existau 2 spatii : porbagajul propriu-zis si sub el un spatiu liber de vreo 5-8cm, apoi o mocheta iar sub ea kitul de reparatie(in locul lui am bagat roata normala de rezerva). Am preferat roata normala decat slim.
Cam aceeasi poveste este si aici. Ar mai exista varianta ca pt. oras(deplasari scurte in jurul casei) sa ai kitul, iar pt. deplasari lungi ei rezerva. Este adevarat ca 3-4cm fac diferenta, dar un compromis trebuie facut.
L.P.
@zippy spune ca se gaseste second, care se roluieste, vopseste si e ca noua.