Autor Subiect: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD  (Citit de 23157 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Soimu

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #160 : 20.Aug.2019, 01:27:13 p.m. »
Ca sa intre fara probleme, sa nu mai umbli cu inaltare cu polistiren a podelei, cred ca e bine sa gasesti: T105/70/15...sau poate si T115/70/15, nu stiu, e de masurat in masina adancimea....posibil ca cea T135/70/15 la Ignis sa iasa  mai sus de nivelul lacasului ei!
Nu am fost inversunat sa cumpar roata de rezerva slim(desi ceva ieftin m-ar tenta) pt. ca masina nu vede mai mult de 2 persoane, si avem o roata de rezerva normala(S/H), pe care o luam, cand iesim din oras, facuta si probata la o vulcanizare (cost 150 lei).
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #161 : 22.Aug.2019, 09:04:20 p.m. »
Ca sa intre fara probleme, sa nu mai umbli cu inaltare cu polistiren a podelei, cred ca e bine sa gasesti: T105/70/15...sau poate si T115/70/15, nu stiu, e de masurat in masina adancimea....posibil ca cea T135/70/15 la Ignis sa iasa  mai sus de nivelul lacasului ei!
Trebuie sa tii cont si ca diametrul rotii de 105/70 sau 115/70 e mai mic decat cel al 135/70 (care la randul ei e mai mic decat al rotii de pe masina). Posibil sa mergi apoi in "3 picioare"  :-))

Offline duculetu

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #162 : 23.Aug.2019, 09:05:14 a.m. »
Eu roata de rezerva o am pe R16 si celalalte R15 - diametru egal, nu se inclina #yolo
 

Offline f.cristi

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #163 : 23.Aug.2019, 09:25:24 a.m. »
Da mai multe detalii. Ce dimensiuni, cum se aseaza in portbagaj, daca ai probat-o...
 Nu mai retineam ca ti-ai luat rezervă.

Offline duculetu

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #164 : 23.Aug.2019, 10:43:19 a.m. »
125/70R16, probata. Am probat si cea care apare in cartea masinii si era foarte mica.
Se aranjeaza ok, in ideea ca mai am lanturi de iarna, raci de curent, trusa de prim ajutor, cric, etc care se echilibreze.
 

Offline f.cristi

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #165 : 23.Aug.2019, 10:56:35 a.m. »
Adica depaseste un pic inaltimea alveolei ?
Si ai eliminat si bara aia de spuma mochetata din spatele scaunelor ?

Offline duculetu

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #166 : 23.Aug.2019, 11:02:24 a.m. »
Daca nu ma insel este roata de rezerva de Megane RS :D
Nu ca putin, depaseste calumea inaltimea alveolei, sincer, adancitura aia este foarte mica, cred ca orice ai pune o sa depaseasca
Am eliminat organizatorul din spuma de tot, bara de spuma mochetata este lipita de organizator si nu am vrut sa o tai, poate cand voi vinde masina proprietarul va vrea sa o foloseasca. Eu am si o tavita pentru protbagaj si aia ascunde faptul ca nu am bara in spate.
 

Offline f.cristi

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #167 : 23.Aug.2019, 11:30:06 a.m. »
Inseamna ca in alveola 4WD-ului incape doar o roata de bicicleta.  :-))
Uitasem ca bara si organizatorul sunt o bucata.

Offline duculetu

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #168 : 23.Aug.2019, 11:36:17 a.m. »
Dar nu e deranjant. Eu si uitasem de organizator. Totodata, daca vrei, iti poti face tu un capac care sa vina peste roata si nu se ridica cu mult portbagajul. Eu consider ca roata de rezerva este obligatorie, mai ales penru ceic e s-au incapatanat si au ramas la jentile stoc pe R16.
 

Offline Soimu

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #169 : 23.Aug.2019, 02:10:43 p.m. »
Ca sa intre fara probleme, sa nu mai umbli cu inaltare cu polistiren a podelei, cred ca e bine sa gasesti: T105/70/15...sau poate si T115/70/15, nu stiu, e de masurat in masina adancimea....posibil ca cea T135/70/15 la Ignis sa iasa  mai sus de nivelul lacasului ei!
Trebuie sa tii cont si ca diametrul rotii de 105/70 sau 115/70 e mai mic decat cel al 135/70 (care la randul ei e mai mic decat al rotii de pe masina). Posibil sa mergi apoi in "3 picioare"  :-))

Eu credeam ca primul numar reprezinta latimea rotii!!!....adica 105 mm, 115 mm, 135 mm, etc....latime care trebuie sa fie mai mica decat adancimea locasului rotii, ca sa fie roata acomodata fara probleme de nivel.
Acum cat de mic va fi diametrul total al rotii, ca sa mergi cu 80 km/h fara probleme in caz de urgenta(pana acasa sau la vulcanizare) nu stiu. Normal ar fi ca roata sa aiba cam acelasi diametru exterior cu cea standard.

Duculetu, eu am ramas cu roata originala si i-am schimbat doar anvelopele cu AllSeason, atat...si am vandut cauciucurile originale. Am vrut sa evit manevrele de sezon cu rotile, ca oricum nu merg cat sa uzez 2 randuri de anvelope(vara si iarna).
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip