Autor Subiect: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD  (Citit de 23153 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline macold

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #150 : 01.Dec.2018, 12:39:39 a.m. »
Salut la toti forumistii,

Incepator in ale Ignis-ului (de-abia luni preiau masina), ma tot preocup de roata de rezerva - sincer, nu cred prea mult in gadgetul numit "compresor etc." cu care va fi livrata masina.
Cum pretul setului roata de rezerva + cric" e cam prohibitiv, poate imi dati o idee ce tip de roata slim s-ar potrivi... Un cric s-o gasi pe undeva...
Sa speram ca alte probleme nu vor fi...
Oare s-o fi rezolvat problema cu suspensia spate? Sau japonezii fac masini pentru gabaritul lor? (asa radea colega mea cand i-am spus ca va trebui sa slabeasca...)
  • Suzuki ignis GL+ ALLGRIP 2018
Bicolor: portocaliu-negru (prezent-viitor...)
 

Offline maxwell

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #151 : 01.Dec.2018, 07:29:21 a.m. »
În folderul Diverse există 16 pagini de discuții privind Roata de rezervă pentru 2WD si 4WD.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 
The following users thanked this post: gabineg

Offline macold

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #152 : 01.Dec.2018, 09:43:46 a.m. »
Multumesc mult pentru ajutor. Eu ma uitasem destul de rapid peste subiectele la Forum. O zi buna!
  • Suzuki ignis GL+ ALLGRIP 2018
Bicolor: portocaliu-negru (prezent-viitor...)
 

Offline Soimu

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #153 : 01.Dec.2018, 01:26:17 p.m. »
Salut la toti forumistii,

Incepator in ale Ignis-ului (de-abia luni preiau masina), ma tot preocup de roata de rezerva - sincer, nu cred prea mult in gadgetul numit "compresor etc." cu care va fi livrata masina.
Oare s-o fi rezolvat problema cu suspensia spate? Sau japonezii fac masini pentru gabaritul lor? (asa radea colega mea cand i-am spus ca va trebui sa slabeasca...)

Servus,


1.Felicitari pt.noua achizitie! Sa ai numai noroace cu ea! Ce culoare este? :)

2.Cric: https://www.emag.ro/cric-cu-manivela-2t-x-power-436-20-alca-isjcm2/pd/D28STVBBM/?X-Search-Id=bbf406d58ede78059823&X-Product-Id=37647925&X-Search-Page=1&X-Search-Position=28&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view
...si la magazinele specializate auto gasesti si mai ieftine si mai bune.

3.Problema cu suspensia au rezolvat-o introducand inca un arc de suspensie in interiorul amortizoarelor spate! Diferenta o pot spune cei care au avut primele modele de ignis si li s-a facut modificarea in service; mai ramane si proba timpului care sa arate daca rezolvarea e ok si nu are efecte secundare.

4.Solutia cu compresorul si latexul e f.buna (verificata de mine in cateva situatii).Chiar am flacoane de latex(spray) in toate vehiculele detinute (auto & moto); de cate ori am facut pana, m-au salvat si nu a fost nevoie sa schimb roti, am ajuns cu bine acasa; de roata de rezerva ai nevoie cand e cauciucul taiat lateral(de cutit)sau cand gaura este extrem de mare (si nu e astupata de cui sau surub) si latexul nu ajuta! E adevarat ca te simti mult mai confortabil la drum lung cu clasica roata de rezerva, Kitul e f. bun, altfel nu ar fi asa de raspandit, s-au facut statistici, e solutia optima.
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline V13R

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #154 : 01.Dec.2018, 01:30:48 p.m. »
Salut la toti forumistii,

Incepator in ale Ignis-ului (de-abia luni preiau masina), ma tot preocup de roata de rezerva - sincer, nu cred prea mult in gadgetul numit "compresor etc." cu care va fi livrata masina.
Cum pretul setului roata de rezerva + cric" e cam prohibitiv, poate imi dati o idee ce tip de roata slim s-ar potrivi... Un cric s-o gasi pe undeva...
Sa speram ca alte probleme nu vor fi...
Oare s-o fi rezolvat problema cu suspensia spate? Sau japonezii fac masini pentru gabaritul lor? (asa radea colega mea cand i-am spus ca va trebui sa slabeasca...)

Daca ai varianta 2WD si ai 2 seturi de roti (vara + iarna), in alveola din portbagaj incape o roata de dimensiuni normale. (Iarna pui o roata din setul de vara si invers)
  • Ignis GL+ 2WD
 
The following users thanked this post: Soimu

Offline macold

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #155 : 01.Dec.2018, 02:54:05 p.m. »
Culoare oranj cu negru - asta am gasit la DAB in Bucuresti.
Si a propos - cel putin la serviciul vanzari doamna a fost super... Am tot batut-o la cap. Am luat si un set de roti de iarna cu Pirelli. Masina este ALL GRIP, asa ca se pare ca va trebui sa ma agit cu roata de rezerva.
Oricum nu as utiliza spray-ul - din cate am vazut TPMS-ul o ia in barba de la spray - nu inteleg de ce... asa ca o reparatie "pe drum" te costa inca un TPMS.
Dar totusi e o chestiune de securitate si am vazut pe multi care nu simt cand roata spate face pana...
  • Suzuki ignis GL+ ALLGRIP 2018
Bicolor: portocaliu-negru (prezent-viitor...)
 

Offline wolfin

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #156 : 01.Dec.2018, 03:07:28 p.m. »
Cand faci pana la vucanizare se spala anvelopa si tmps ul. Ar trebui sa fie ok.

Problema e cand rupi talonul sau e pana prea mare pt spray.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline macold

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #157 : 01.Dec.2018, 03:31:48 p.m. »
Da, da, dupa cum ma stiu eu, sigur primul care imi iese in cale e Dorelu'
  • Suzuki ignis GL+ ALLGRIP 2018
Bicolor: portocaliu-negru (prezent-viitor...)
 

Offline Soimu

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #158 : 01.Dec.2018, 03:36:13 p.m. »
Culoare oranj cu negru - asta am gasit la DAB in Bucuresti.
Si a propos - cel putin la serviciul vanzari doamna a fost super... Am tot batut-o la cap. Am luat si un set de roti de iarna cu Pirelli. Masina este ALL GRIP, asa ca se pare ca va trebui sa ma agit cu roata de rezerva.
Oricum nu as utiliza spray-ul - din cate am vazut TPMS-ul o ia in barba de la spray - nu inteleg de ce... asa ca o reparatie "pe drum" te costa inca un TPMS.
Dar totusi e o chestiune de securitate si am vazut pe multi care nu simt cand roata spate face pana...

Frumoasa combinatie de culori!Ai mai platit ceva pt culori sau au fost promotie?

Da, la allgrip intra in lacas o roata slim.

Nu am experienta cu senzorul TPMS versus spray cu latex!...chiar nu inteleg de ce sa se strice un sensor total capsulat de la o pelicula fina si lipicioasa raspandita pe tot interiorul rotii...ar insemna ca senzorul sa se strice si de la un scuipat mai sanatos, ceea ce nu cred! dar e numai parerea mea, daca e cineva care stie concret altceva, sa spuna!
Posibil sa ie vorba de doar temerea de sensor a lui dorel de la vulcanizare!
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: Roata de rezerva pentru 2WD sau 4WD
« Răspuns #159 : 20.Aug.2019, 12:54:58 p.m. »
Pt. ca m-am hotarat zilele trecute sa fac un tur de vreo 1000 km cu Ignisul inclusiv pe drumuri de munte (unde s-a descurcat excelent din punct de vedere al tractiunii, mai putin din punct de vedere al garzii la sol) si stand cu frica unei pene de cauciuc mai serioase m-am apucat iar de studiat roti de rezerva.

Pt. cine (mai) e interesat:
- kit roata de rezervă  4WD Ignis (cod 990E0-STIG4) (https://www.suzuki.ro/accesorii/kit-roata-4wd/) - 1970 lei
- kit roata de rezervă  4WD Swift (cod 990E0-STSW4-001) (https://www.suzuki.ro/accesorii/kit-roata-rezerva/) - 1400 lei
- kit roata de rezervă Baleno T135/70R15 (cod 99000M24120-977) (https://www.suzuki.ro/accesorii/kit-anvelopa-de-rezerva/) - 950 lei

Concluzia discutiilor de aici ar fi ca cele 3 repere de mai sus fie sunt identice fie sunt compatibile intre ele.
Mai e si asta: http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=7683.msg235429#msg235429
« Ultima Modificare: 20.Aug.2019, 01:14:42 p.m. de f.cristi »