0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Salut la toti forumistii,Incepator in ale Ignis-ului (de-abia luni preiau masina), ma tot preocup de roata de rezerva - sincer, nu cred prea mult in gadgetul numit "compresor etc." cu care va fi livrata masina.Oare s-o fi rezolvat problema cu suspensia spate? Sau japonezii fac masini pentru gabaritul lor? (asa radea colega mea cand i-am spus ca va trebui sa slabeasca...)
Salut la toti forumistii,Incepator in ale Ignis-ului (de-abia luni preiau masina), ma tot preocup de roata de rezerva - sincer, nu cred prea mult in gadgetul numit "compresor etc." cu care va fi livrata masina.Cum pretul setului roata de rezerva + cric" e cam prohibitiv, poate imi dati o idee ce tip de roata slim s-ar potrivi... Un cric s-o gasi pe undeva...Sa speram ca alte probleme nu vor fi...Oare s-o fi rezolvat problema cu suspensia spate? Sau japonezii fac masini pentru gabaritul lor? (asa radea colega mea cand i-am spus ca va trebui sa slabeasca...)
Culoare oranj cu negru - asta am gasit la DAB in Bucuresti.Si a propos - cel putin la serviciul vanzari doamna a fost super... Am tot batut-o la cap. Am luat si un set de roti de iarna cu Pirelli. Masina este ALL GRIP, asa ca se pare ca va trebui sa ma agit cu roata de rezerva.Oricum nu as utiliza spray-ul - din cate am vazut TPMS-ul o ia in barba de la spray - nu inteleg de ce... asa ca o reparatie "pe drum" te costa inca un TPMS.Dar totusi e o chestiune de securitate si am vazut pe multi care nu simt cand roata spate face pana...