0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Sunt nou pe acest forum(am intrat ca vreau sa-mi iau un auto suzuki) si sunt surprins de acest mesaj al domnului director Artur Tudor!Mentionez ca sunt din Bucuresti, nu am rude in Rm.Valcea, si nu am nicio treaba cu vreun dealer auto.Ce ma surprinde pe mine in mesajul d-lui director:-solicitarea de cenzura a unor opinii liber exprimate, fara o verificare daca sunt sau nu reale....-fraza:" Cu aceasta ocazie, il informez pe acelasi domn, ca nu mai este binevenit in firma noastra si din acest moment toate solicitarile cu privire la autoturismul sau Suzuki sa le directioneze catre alte reprezentante."Pai in aceste conditii cred ca ar fi normal ca d-l director sa faca o scrisoare oficiala la Suzuki ca renunta la obligatiile actuale si contractuale cu Suzuki, inclusiv la sigla Suzuki, ca nu mai doreste sa serveasca clientii care vin cu masini din strainatate, sau din alte orase sau chiar din Rm.Valcea dar sunt de origine afro-asiatica, sau poarta camasi albe sau mustata sau seamana cu Johannis...pur si simplu nu sunt bineveniti la Marshall, ca vorba aia "avem bani destui sa va ingropam in ei, nu avem nevoie de voi, clientilor care sunteti nemultumiti, noi vrem msa ne inghititi asa cum suntem!...noi trebuie sa fim multumiti, nu voi!"Probabil clientul care s-a plans pe forum de unele servicii e grav bolnav psihic, totul e doar in capul lui...altfel nu se explica de ce ar fi nemultumit si jigneste si denigreaza, nu?...dar chiar de ar fi asa, omeneste merita oarecare intelegere, ca sa sunt oamenii, unii mai pretentiosi, altii mai intelegatori...un comerciant destept are grija de toti clientii lui, mai mari sau mai mici, sa fie TOTI multumiti..chiar si cei care vin cu probleme mai multe sau repetitive!...eu cred ca totusi ceva dreptate are si clientul; nu e placut sa tot faci drumuri la service si sa te intalnesti cu incompetenta si neglijenta demonstrata pe masina ta pe care ai dat bani munciti...mecanici care nu stiu cum se face o simpla aerisire corecta a sistemului de franare, sau folosesc teava si ciocanul sa scoata rulmenti, in loc de extractor...parerea mea e ca oricum ar fi clientul, trebuie tratat cu amabilitate si dorinta de a-i rezolva problemele' se stie ca un client multumit iti aduce alti 10, in timp ce un client nemultumit te face sa pierzi 100....Surprinzator!!!:"Cu 15 ani experinta ca dealer Suzuki imi permit sa fac o recomandare, in domeniu, celor mai “suparati” : sa priveasca cu mai multa deschidere si incredere catre dealerii auto, pentru ca viata este foarte grea daca banuiesti ca toate lumea vrea sa te insele."1)Sa inteleg ca cei "suparati" sunt atinsi intamplator de "boala supararii" care se ia asa ca un virus, iti respira cineva in fata si gata devii suparat...FARA NICI UN MOTIV!!!2)..."viata este foarte grea daca banuiesti ca toata lumea vrea sa te insele."Extraordinar:eu cred ca viata este si mai grea daca NU banuiesti si esti inselat!!!....sa inteleg sa doriti sa calcati pe urmele SARA MOTORS, fara ca oamenii sa banuisca ceva?...cam asa se intelege din aceasta postare!:)Parerea mea este ca dupa intamplarile (marile tepe) trase de Hachi Motor Honda Iasi si Sara Motors Suzuki Timisoara prost sa fi sa mai achiti integral o masina pe care nu o poti pipai (sa zicem ca un avans de 5-10% ar fi un risc acceptabil)Inchei cu speranta ca d-l director Artur Tudor, va fi suficient de inteligent sa schimbe atitudinea si sa-l cheme la dansul pe clientul nemultuimit, sa stea de vorba cu generozitate, omeneste, si sa incerce sa-i rezolve problemele, astfel incat sa aflam de aici, ca totul e bine pt. ambele parti, si ca cei 2 au devenit cei mai buni prieteni...oare este posibil?...As vrea, ca nu doresc sa am si pe acest forum aceiasi senzatie de amaraciune pe care o am cand aud expresia "roman imputzit"...pt. ca chiar nu sunt, nici eu si nici majoritatea celor pe care-i frecventez...O zi frumoasa si ganduri si fapre bune, va doresc!
Spre 0, vezi subiectul Marshall valcea, lock dupa smiorcaiala obraznica a dealerului @artudor
Ma vad nevoit sa intervin cu o solicitare catre administratorul forumului, de a lua masuri cu privire la jignirile aduse angajatilor firmei Marshal de catre domnul f.cristi (melteni, zgarciti, ne mancam de sub unghii, etc).Artur Tudor, Director General Marshal srl
Ghinionul e al tau ca e doar un dealer in oras. Daca locuiai in Bucuresti, in 1000 km ii luai la rand pe toti patru.Ghinionul e si al lor, ca au un client ca tine la ei in oras.
Comentariul tau e pur haștagian (ca aia care vor o tara "ca afara" dar sa-si pastreze meltenismul romanesc).
Eu am stat la Marshal langa masina toata revizia. Ne-am inteles ca între melteni.
In aproape 9 ani de zile sunt la a 7-a masina noua si tzepele cele mai mari mi le-am luat/era sa mi le iau tot de la dealerii locali. Ca sa reformulez un pic cu dealerii provinciali: cu cat mai mic si mai prapadit orasul cu atat mai zgarcit dealerul.
Vorbind acum la modul general, cu cat mai mic orasul, cu atat mai slabe ofertele la dealerii auto (si nu numai). Pt. ca un dealer auto dintr-un oras mic daca prinde un client parca l-a prins pe Dumnezeu de picior si incearca sa ia toata pielea de pe el; isi mananca si de sub unghii.
Tocmai ce am dat un telefon dealer-ului. Mi-a zis ca nu s-a mai plans nimeni de acest aspect pana acum si ca nu este o limuzina ca sa fie foarte confortabila. Ce sa zic ...buna scuza.
La expresia de " masina nu-i limuzina, obisnuiestete cu el asa cum ai" au început să râdă si m- au întrebat care-i reprezentantă care isi permite sa zică asa ceva la un client....
nu am ce comenta in privinta promptitudinii. La singura mea vizita in service de pana acum am fost preluat aproape imediat.
Cu aceasta ocazie, il informez pe acelasi domn, ca nu mai este binevenit in firma noastra si din acest moment toate solicitarile cu privire la autoturismul sau Suzuki sa le directioneze catre alte reprezentante.