Autor Subiect: Suzuki Valcea - Marshal  (Citit de 59573 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline maxwell

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #230 : 19.Dec.2017, 08:33:05 p.m. »
Nu-mi stă fire să provoc evenimente numai pentru a vedea reacții. Dacă se vor produce distorsiuni, știu să ripostez fără să jignesc. Reproșurile nu ajută nimănui.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline f.cristi

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #231 : 19.Dec.2017, 08:57:03 p.m. »
Nu trebuie sa provocati. Cand va fi sa fie cazul/nevoie. Dar e bine de stiut pe ce si pe cine te bazezi. Eu mi-am cam format o parere.
Ce, eu cand am intrebat de cric sau de roata de rezerva am fost sa testez sau sa provoc pe cineva ?
Dar recunosc ca, pt. ca incepusem sa "miros" ceva despre seriozitatea si implicarea lor, am intrebat de suspensie (lucru destul de important) si de update-ul de soft doar ca sa vad ce raspuns primesc (eu stiind deja situatia reala). Preferam un "nu stiu" sau "studiem problema" decat sa fiu mintit in fata. Ce incredere mai pot avea eu in oamenii respectivi ?
Pt. ca "nu-mi ardea buza" am facut stanga-imprejur si am plecat fara sa mai ripostez (le puteam arata pe telefon informatiile respective) sau sa le reprosez ceva.
Dar puneti-va in locul unuia care nu e atat de bine informat sau nu se pricepe - sta la mana unuia de acolo de la birou ? Daca nu ai un background de informatii in spate (si nu esti obligat sa le ai ca si client) mai stii la ce si pt. ce sa ripostezi ?
Eu daca nu citeam pe aici pe forum si nu faceam update la soft la 1850 de la 1840 ramaneam cu AndroidAuto nefunctional ?

Offline maxwell

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #232 : 19.Dec.2017, 09:10:07 p.m. »
Am întrebat despre schimbarea suspensiei pe dl. Neagoe și m-a informat corect, dacă solicit schimbarea, mă anunță când sosesc piesele. Cat privește update-ul de soft, nu trec la versiunea superioară pentru că sistemul funcționează foarte bine încă de la început. A trebuit numai actualizarea softului de Android Auto. Dacă e să trec la versiunea nouă, nu am de ce să apelez la dealer.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #233 : 20.Dec.2017, 02:01:14 p.m. »
Am mutat discutiile generale despre dealeri in topicul dedicat. Va rog sa ramanem aici la Marshal. Multumesc.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline artudor

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #234 : 23.Ian.2018, 01:21:02 p.m. »
        Ma vad nevoit sa intervin cu o solicitare catre administratorul forumului, de a lua masuri cu privire  la jignirile aduse angajatilor firmei Marshal de catre domnul f.cristi (melteni, zgarciti, ne mancam de sub unghii, etc).

       Cu aceasta ocazie, il informez pe acelasi domn, ca nu mai este binevenit in firma noastra si din acest moment toate solicitarile cu privire la autoturismul sau Suzuki sa le directioneze catre alte reprezentante.

      Daca acceptam cu placere aprecieri, sugestii sau reclamatii reale (in cele 3-4 intalniri directe  pe care le-am avut cu dansul din cele peste 10 vizite la firma noastra, nu mi-a comunicat niciodata vreo nemultumire!!!), jignirile si denigrarile nu le putem accepta.

      Multumesc prietenilor de pe forum pentru aprecieri;  la Marshal Rm Valcea <<Clientul nostru este prietenul nostru>>!

      Cu 15 ani experinta ca dealer Suzuki imi permit sa fac o recomandare, in domeniu, celor mai “suparati” : sa priveasca cu mai multa deschidere si incredere catre dealerii auto, pentru ca viata este foarte grea daca banuiesti ca toate lumea vrea sa te insele.

Artur Tudor, Director General Marshal srl
 

Offline Soimu

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #235 : 23.Ian.2018, 02:27:51 p.m. »
Sunt nou pe acest forum(am intrat ca vreau sa-mi iau un auto suzuki) si sunt surprins de acest mesaj al domnului director Artur Tudor!
Mentionez ca sunt din Bucuresti, nu am rude in Rm.Valcea, si nu am nicio treaba cu vreun dealer auto.

Ce ma surprinde pe mine in mesajul d-lui director:

-solicitarea de cenzura a unor opinii liber exprimate, fara o verificare daca sunt sau nu reale....

-fraza:" Cu aceasta ocazie, il informez pe acelasi domn, ca nu mai este binevenit in firma noastra si din acest moment toate solicitarile cu privire la autoturismul sau Suzuki sa le directioneze catre alte reprezentante."
Pai in aceste conditii cred ca ar fi normal ca d-l director sa faca o scrisoare oficiala la Suzuki ca renunta la obligatiile actuale si contractuale cu Suzuki, inclusiv la sigla Suzuki, ca nu mai doreste sa serveasca clientii care vin cu masini din strainatate, sau din alte orase sau chiar din Rm.Valcea dar sunt de origine afro-asiatica, sau poarta camasi albe sau mustata sau seamana cu Johannis...pur si simplu nu sunt bineveniti la Marshall, ca vorba aia "avem bani destui sa va ingropam in ei, nu avem nevoie de voi, clientilor care sunteti nemultumiti, noi vrem msa ne inghititi asa cum suntem!...noi trebuie sa fim multumiti, nu voi!"

Probabil clientul care s-a plans pe forum de unele servicii e grav bolnav psihic, totul e doar in capul lui...altfel nu se explica de ce ar fi nemultumit si jigneste si denigreaza, nu?...dar chiar de ar fi asa, omeneste merita oarecare intelegere, ca sa sunt oamenii, unii mai pretentiosi, altii mai intelegatori...un comerciant destept are grija de toti clientii lui, mai mari sau mai mici, sa fie TOTI multumiti..chiar si cei care vin cu probleme mai multe sau repetitive!...eu cred ca totusi ceva dreptate are si clientul; nu e placut sa tot faci drumuri la service si sa te intalnesti cu incompetenta si neglijenta demonstrata pe masina ta pe care ai dat bani munciti...mecanici care nu stiu cum se face o simpla aerisire corecta a sistemului de franare, sau folosesc teava si ciocanul sa scoata rulmenti, in loc de extractor...parerea mea e ca oricum ar fi clientul, trebuie tratat cu amabilitate si dorinta de a-i rezolva problemele' se stie ca un client multumit iti aduce alti 10, in timp ce un client nemultumit te face sa pierzi 100....

Surprinzator!!!:
"Cu 15 ani experinta ca dealer Suzuki imi permit sa fac o recomandare, in domeniu, celor mai “suparati” : sa priveasca cu mai multa deschidere si incredere catre dealerii auto, pentru ca viata este foarte grea daca banuiesti ca toate lumea vrea sa te insele."

1)Sa inteleg ca cei "suparati" sunt atinsi intamplator de "boala supararii"  care se ia asa ca un virus, iti respira cineva in fata  si gata devii suparat...FARA NICI UN MOTIV!!!

2)..."viata este foarte grea daca banuiesti ca toata lumea vrea sa te insele."
Extraordinar:eu cred ca viata este si mai grea daca NU banuiesti si esti inselat!!!....sa inteleg sa doriti sa calcati pe urmele SARA MOTORS, fara ca oamenii sa banuisca ceva?...cam asa se intelege din aceasta postare!:)

Parerea mea este ca dupa intamplarile (marile tepe) trase de Hachi Motor Honda Iasi si Sara Motors Suzuki Timisoara prost sa fi sa mai achiti integral o masina pe care nu o poti pipai (sa zicem ca un avans de 5-10% ar fi un risc acceptabil)

Inchei cu speranta ca d-l director Artur Tudor, va fi suficient de inteligent sa schimbe atitudinea si sa-l cheme la dansul pe clientul nemultuimit, sa stea de vorba cu generozitate, omeneste, si sa incerce sa-i rezolve problemele, astfel incat sa aflam de aici, ca totul e bine pt. ambele parti, si ca cei 2 au devenit cei mai buni prieteni...oare este posibil?...As vrea, ca nu doresc sa am si pe acest forum aceiasi senzatie de amaraciune pe care o am cand aud expresia "roman imputzit"...pt. ca chiar nu sunt, nici eu si nici majoritatea celor pe care-i frecventez...

O zi frumoasa si ganduri si fapre bune, va doresc!

  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, ..., perfidus

Offline Leutz

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #236 : 23.Ian.2018, 04:50:57 p.m. »
Domnule Tudor,

Referitor la postarea de mai sus as avea urmatoarele comentarii:

1) Srict d.p.v.d. al forumului, utilizatorul in cauza a exagerat in exprimare si pentru asta merita atentionat/avertizat. Asta putem (si trebuie) sa facem noi, ca forum, ca sa pastram discutiile intr-un cadru civilizat. Suntem putini moderatori si uneori mai sunt scapari; pentru acest lucru ne cerem scuze. Insa pentru opinia lui (nu pentru cuvintele in sine) fata de Marshall nu putem sa-l cenzuram sau avertizam in vre-un fel. E opinia lui in urma interactiunii cu Marshall si noi nu putem interfera cu asta, intrucat nu cunoastem natura acestei interactiuni. Insa daca a ales sa se exprime defectuos, este riscul lui, cu urmari in felul cum este perceput in aceasta comunitate.

2) Tot d.p.d.v. al forumului, nici cu deciziile unor furnizori de produse si servicii nu putem interfera (dealer-ul pe care il reprezentati, in speta). Este dreptul lor sa-si aleaga clientii; iar asumarea publica si ferma a acestor alegeri este riscul lor, cu urmari in felul cum sunt perceputi in aceasta comunitate.


Altfel, nelegat de discutia de fata, ne bucuram ca forumul este citit si de "partea cealalta", nu numai de posesorii de masini. Evident, ne intristeaza ca interactiunea vine ca urmare a unor disensiuni. Si pentru ca suntem acum, aici, as sugera sa iertam/uitam disensiunile ( :pardon:) si sa incercam o colaborare intr-o directie oarecum ... adiacenta.

Ca si comunitate de iubitori de Suzuki, noi suntem preocupati de cauzele primare care pot genera disensiuni, in primul rand. Despre calitatea serviciilor dealer-ilor nu ne putem pronunta, noi ca forum, pentru ca fiecare individ percepe diferit experienta avuta cu prestatorul de servicii. Insa in privinta produselor Suzuki, ne putem pronunta; si remarcam scaderea semnificativa a calitatii la noua generatie de masini Suzuki. Cred ca asta este una din cauzele primare ale multor disensiuni. Si, dupa cum se vede, poate duce la discutii care altfel n-ar exista. Deci, am avea o rugaminte catre dumneavoasra, ca persoana, dar si ca reprezentant al unui dealer Suzuki:
- duceti mesajul forumului mai sus la Suzuki Romania sau unde aveti acces si comunicati-le ca politica de calitate a Suzuki ii face pe dealer-i sa vanda produse de calitate slaba, lucru care se intoarce in final impotriva lor, clientii refuland pe dealer, pentru ca dealer-ul este proxy-ul primar in relatia cu Suzuki.

Daca dumneavoastra cititi forumul (si se pare ca da), atunci trebuie sa fiti constient de multitudinea de probleme (unele grave, altele de-a dreptul hilare pentru secolul 21) pe care le au noile modele, in comparatie cu cele mai vechi. Pe termen lung ... asta duce fie la clienti Suzuki in continuare, dar probleme multe (si scandalurile de rigoare) ... fie pur si simplu lispa clienti, care se vor orienta catre produse mai bune. La urma urmei, oricat de bune ar fi serviciile, nu pot suplini lipsa calitatii produsului.

Romania este o piata mica pentru Suzuki, iar forumul asta este si el mic, insa noi vom incerca sa semnalam in toate modurile cu putinta deriva produselor Suzuki. Poate in final s-aprinde vre-un beculet pe undeva pe la ... Hamamatsu  :).
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 
The following users thanked this post: cristyyy2003, gabineg, Utilizator_Anonim, miaunica, NicNic, enicky, toma

Offline shpeedy

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #237 : 23.Ian.2018, 11:27:35 p.m. »
Sunt nou pe acest forum(am intrat ca vreau sa-mi iau un auto suzuki) si sunt surprins de acest mesaj al domnului director Artur Tudor!
Mentionez ca sunt din Bucuresti, nu am rude in Rm.Valcea, si nu am nicio treaba cu vreun dealer auto.

Ce ma surprinde pe mine in mesajul d-lui director:

-solicitarea de cenzura a unor opinii liber exprimate, fara o verificare daca sunt sau nu reale....

-fraza:" Cu aceasta ocazie, il informez pe acelasi domn, ca nu mai este binevenit in firma noastra si din acest moment toate solicitarile cu privire la autoturismul sau Suzuki sa le directioneze catre alte reprezentante."
Pai in aceste conditii cred ca ar fi normal ca d-l director sa faca o scrisoare oficiala la Suzuki ca renunta la obligatiile actuale si contractuale cu Suzuki, inclusiv la sigla Suzuki, ca nu mai doreste sa serveasca clientii care vin cu masini din strainatate, sau din alte orase sau chiar din Rm.Valcea dar sunt de origine afro-asiatica, sau poarta camasi albe sau mustata sau seamana cu Johannis...pur si simplu nu sunt bineveniti la Marshall, ca vorba aia "avem bani destui sa va ingropam in ei, nu avem nevoie de voi, clientilor care sunteti nemultumiti, noi vrem msa ne inghititi asa cum suntem!...noi trebuie sa fim multumiti, nu voi!"

Probabil clientul care s-a plans pe forum de unele servicii e grav bolnav psihic, totul e doar in capul lui...altfel nu se explica de ce ar fi nemultumit si jigneste si denigreaza, nu?...dar chiar de ar fi asa, omeneste merita oarecare intelegere, ca sa sunt oamenii, unii mai pretentiosi, altii mai intelegatori...un comerciant destept are grija de toti clientii lui, mai mari sau mai mici, sa fie TOTI multumiti..chiar si cei care vin cu probleme mai multe sau repetitive!...eu cred ca totusi ceva dreptate are si clientul; nu e placut sa tot faci drumuri la service si sa te intalnesti cu incompetenta si neglijenta demonstrata pe masina ta pe care ai dat bani munciti...mecanici care nu stiu cum se face o simpla aerisire corecta a sistemului de franare, sau folosesc teava si ciocanul sa scoata rulmenti, in loc de extractor...parerea mea e ca oricum ar fi clientul, trebuie tratat cu amabilitate si dorinta de a-i rezolva problemele' se stie ca un client multumit iti aduce alti 10, in timp ce un client nemultumit te face sa pierzi 100....

Surprinzator!!!:
"Cu 15 ani experinta ca dealer Suzuki imi permit sa fac o recomandare, in domeniu, celor mai “suparati” : sa priveasca cu mai multa deschidere si incredere catre dealerii auto, pentru ca viata este foarte grea daca banuiesti ca toate lumea vrea sa te insele."

1)Sa inteleg ca cei "suparati" sunt atinsi intamplator de "boala supararii"  care se ia asa ca un virus, iti respira cineva in fata  si gata devii suparat...FARA NICI UN MOTIV!!!

2)..."viata este foarte grea daca banuiesti ca toata lumea vrea sa te insele."
Extraordinar:eu cred ca viata este si mai grea daca NU banuiesti si esti inselat!!!....sa inteleg sa doriti sa calcati pe urmele SARA MOTORS, fara ca oamenii sa banuisca ceva?...cam asa se intelege din aceasta postare!:)

Parerea mea este ca dupa intamplarile (marile tepe) trase de Hachi Motor Honda Iasi si Sara Motors Suzuki Timisoara prost sa fi sa mai achiti integral o masina pe care nu o poti pipai (sa zicem ca un avans de 5-10% ar fi un risc acceptabil)

Inchei cu speranta ca d-l director Artur Tudor, va fi suficient de inteligent sa schimbe atitudinea si sa-l cheme la dansul pe clientul nemultuimit, sa stea de vorba cu generozitate, omeneste, si sa incerce sa-i rezolve problemele, astfel incat sa aflam de aici, ca totul e bine pt. ambele parti, si ca cei 2 au devenit cei mai buni prieteni...oare este posibil?...As vrea, ca nu doresc sa am si pe acest forum aceiasi senzatie de amaraciune pe care o am cand aud expresia "roman imputzit"...pt. ca chiar nu sunt, nici eu si nici majoritatea celor pe care-i frecventez...

O zi frumoasa si ganduri si fapre bune, va doresc!

Spre 0, vezi subiectul Marshall valcea, lock dupa smiorcaiala obraznica a dealerului @artudor

Slava Domnului ca nu sunteti 'superficiali' in evaluare/judecarea altora...

Sper ca acelasi nivel de exigenta il aveti si de la voi, in munca voastra, vis-a-vis de clientii vostri (indiferent de ce activitate avem, toti avem clienti - interni/externi)... :-?

Trecand peste propriile experiente - bune - avute cu Marshall, am zis sa reiau la citit intreg topicul de fata (cum banuiesc ca ati facut si voi...NOT), feedback-ul general fiind unul bun vis-a-vis de serviciile prestate de service.

Acuma, ajungem la cazul prezentat de @f.cristi - nu neg ca nu s-au intamplat asa lucrurile (si-mi pare rau pentru experienta), dar limbajul folosit si jignirile (care au fost prezente, indiferent de ce se incearca a se spune aici - oare prin jigniri speri sa imbunatatesti o relatie?! :-?) nu consider ca-si aveau locul; si efectele se vad, dreptul la replica al Marshall fiind destul de clar - cu riscul de a suporta consecintele din perspectiva imaginii/pierderii clientilor, prefera sa rupa orice legatura cu respectivul client dificil pentru ei (pentru cine a fost pus intr-o asemenea situatie, este o decizie lesne de inteles).

Nu iau apararea nimanui in cazul de fata (believe it or not nu am nimic de castigat/pierdut de pe urma discutiei), doar caut sa privesc obiectiv lucrurile si sa nu ma las patima sentimentelor, ceea ce le recomand tuturor inainte de a-si da cu parerea...

Faptul ca Suzuki Romania a dat chix cu rolul sau de supraveghere/reglementare a retelei de dealeri in ceea ce priveste SARA Motors, nu cred ca e normal ca respectiva apreciere sa se rasfranga asupra intregii retele de dealeri.

LE: topicul a fost inchis tocmai pentru a nu lasa loc derapajelor inerente in astfel de situatii...
Inainte de a posta in continuare, trageti aer in piept si ganditi-va bine daca postarea dvoastra. aduce plus-valoare comunitatii SCR sau nu. Peace!
« Ultima Modificare: 23.Ian.2018, 11:41:17 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #238 : 24.Ian.2018, 02:26:02 a.m. »
Pff..nici nu stiu de unde sa incep
In primul rand imi cer scuze celor care s-au simtit jigniti de comentariile mele sau li s-a indus ideea ca opiniile mele ar insemna niste jigniri la adresa lor (nu toata lumea citeste pe aici pe forum).
Mentionez ca d-lui director Artur Tudor de la Marshal acum ii aflu pozitia oficiala in cadrul firmei respective (la ultimele noastre intalniri in showroom am intuit eu ceva, dar n-am avut o certitudine).
In al doilea rand vreau sa spun ca am receptionat si citit imediat mesajul pe care l-a postat, dar initial n-am avut timp sa raspund, apoi m-am apucat si am recitit (aproape) toate postarile mele ca sa vad la ce face referire dumnealui, apoi la cererea dansului am fost blocat pe topicul respectiv (sau a fost blocat topicul in sine, nu stiu).
Referitor la asa-zisele jigniri aduse de mine angajatilor firmei Marshal invocate de dl. director precizez urmatoarele (cu exemplificari de unde au fost extrase cuvintele respective):
        Ma vad nevoit sa intervin cu o solicitare catre administratorul forumului, de a lua masuri cu privire  la jignirile aduse angajatilor firmei Marshal de catre domnul f.cristi (melteni, zgarciti, ne mancam de sub unghii, etc).
Artur Tudor, Director General Marshal srl
- a zis ca i-am facut "melteni". Singurul lucru in comun intre acest termen si Marshal e ca discutia care a inclus acest termen a avut loc pe topicul Marshal, fiind o contradictie intre mine si un coleg de forum cu privire la o atitudine a clientului in general, cu care eu nu sunt de acord.
Ghinionul e al tau ca e doar un dealer in oras.  Daca locuiai in Bucuresti, in 1000 km ii luai la rand pe toti patru.
Ghinionul e si al lor, ca au un client ca tine la ei in oras.
Comentariul tau e pur haștagian (ca aia care vor o tara "ca afara" dar sa-si pastreze meltenismul romanesc).
Eu am stat la Marshal langa masina toata revizia. Ne-am inteles ca între melteni.
- cu privire la ceilalti termeni discutiile pe forum au fost facute intotdeauna la modul general in legatura cu comerciantii de provincie de produse cu valori mai ridicate, printre care si dealerii de autoturisme si se refereau la o anumita atitudine a lor, la o anumita cultura comerciala, de ce nu si potenta lor financiara s.a.m.d. Mai mult decat atat, evident cu exceptia topicului curent, pe celelalte topicuri n-am facut niciodata referire la numele Marshal, nici macar la judet sau oras, folosind termenul "dealerul local".
In aproape 9 ani de zile sunt la a 7-a masina noua si tzepele cele mai mari mi le-am luat/era sa mi le iau tot de la dealerii locali. Ca sa reformulez un pic cu dealerii provinciali: cu cat mai mic si mai prapadit orasul cu atat mai zgarcit dealerul.

Postarea completa aici.
Vorbind acum la modul general, cu cat mai mic orasul, cu atat mai slabe ofertele la dealerii auto (si nu numai). Pt. ca un dealer auto dintr-un oras mic daca prinde un client parca l-a prins pe Dumnezeu de picior si incearca sa ia toata pielea de pe el; isi mananca si de sub unghii.
Postarea completa aici

Unde este adresarea directa, partinitoare si jignitoare catre Marshal ? A, ca am eu o anumita parere (pe care ma mai incapatanez s-o schimb dar uite ca nu reusesc) despre toti comerciantii provinciali asta n-a reusit deocamdata sa mi-o schimbe nimeni. Dupa cum spuneam intr-un topic citat mai sus din cele 7 masini noi pe care le am/le-am avut in ultimii 9 ani, cele mai proaste "afaceri" le-am facut cu cele 2 pe care le-am luat din local si era sa fac si cu restul la fel daca nu deschideam bine ochii si nu studiam cu atentie ofertele din tara.

Mi-ar fi placut si ar fi fost corect ca dl. director sa faca referire si la nemultumirile pe care le-am expus aici daca tot a parcurs topicul, dar si la cele ale altor clienti ai Marshal ca de exemplu un domn din Craiova (masina+service):
Tocmai ce am dat un telefon dealer-ului. Mi-a zis ca nu s-a mai plans nimeni de acest aspect pana acum si ca nu este o limuzina ca sa fie foarte confortabila. Ce sa zic  :-?...buna scuza.
La expresia de " masina nu-i limuzina, obisnuiestete cu el asa cum ai" au început să râdă si m- au întrebat care-i reprezentantă care isi permite sa zică asa ceva la un client....
Conversatia respectiva incepand de aici
Oare eu nu m-am simtit jignit cand unul din cei doi oameni de la receptie imi spune cand ii solicit sa-mi caute un reper (cric sau roata de rezerva, nu mai stiu) ca "n-am timp, sunt in pauza de cafea" (el fiind la biroul de receptie in showroom, nu in spatiul de servit masa, in jur de ora 14.30-15.00) ? Sau cand ii solicit alt reper, las numarul de telefon ca sa nu retin omul pe loc cu cautatul si nu ma mai suna nimeni ?
Sau cand celalalt imi vinde un cric de 300 lei ca fiind sigur potrivit pt. Ignis si dovedit ulterior ca puteam sa deteriorez caroseria masinii daca il foloseam fara sa-l probez ? Sau cand il intreb despre suspensia spate si update-ul de soft si-mi spune ca nu e nimic nou (la ambele intrebari existand deja solutionare/update) ?
Si-am mai zis, faptul ca la prima revizie am gasit antigel curs pe vas, ventilator si pana pe scut mi s-a parut o treaba facuta cam de Dorel.
Nu stiu, poate ca intr-adevar ar fi trebui atunci pe loc sa reclam cele relatate, dar am zis ca poate e ceva de moment, poate oamenii au avut o zi mai grea...In general nu sar cu reclamatiile din prima.

Dar din experienta mea efectiva subtire avuta cu service-ul Marshal am spus ca sunt si lucruri pozitive:
nu am ce comenta in privinta promptitudinii. La singura mea vizita in service de pana acum am fost preluat aproape imediat.
si faptul ca seful service-ului (dl. Neagoe ?) mi-a confirmat si cand am luat masina si acum de curand ca masina mea se incadreaza pt. schimbarea suspensiei (dar aici e alta discutie).

In privinta preturilor de achizitie ale autoturismelor aici nu prea am ce sa comentez; fiecare dealer isi face politica proprie de preturi, discount-uri s.a.m.d. Daca ei au considerat ca nu-mi pot oferi ce-mi ofera Pitestiul sau Bucurestiul (desi mi-as fi dorit) asta e, mi-am luat masina din alta parte.

Cu aceasta ocazie, il informez pe acelasi domn, ca nu mai este binevenit in firma noastra si din acest moment toate solicitarile cu privire la autoturismul sau Suzuki sa le directioneze catre alte reprezentante.
In privinta acestei atitudini ii transmit d-lui director ca la prima ocazie la care voi avea nevoie in service voi veni la dansii (si o sa va informez ce o sa mi se intample mie si/sau masinii etc.) si ii voi solicita (daca va fi cazul) sa imi dea in scris o decizie de interdictie si motivatia semnata si stampilata de Marshal si contrasemnata (sau opinie) de Suzuki, ca tot se vorbeste de "gestionarea relaţiei cu clienţii".
Din pacate uneori, din fericire alteori si eu lucrez cu clienti persoane fizice, oameni, inclusiv in institutii private si mi-as dori ca unele tipuri de clienti sa nu existe. Dar trebuie sa te adaptezi la toti, trebuie sa stii cum sa-i tratezi pe toti. Nu mi-am permis niciodata (si nici n-as avea mijloacele legale necesare) sa-i spun unui client ca de maine nu mai are ce cauta in firma noastra. Si daca pornirea initiala nu m-ar opri sa faca asta, ma opresc totusi niste standarde de calitate pe care trebuie sa le implementez si sa le respect (cum sunt ISO9001 si 14001, Legea 51/2013, autorizarea Suzuki etc. in cazul dvs.).

Cum scriau si cei mai de sus, sper ca acest mic diferend sa aduca in prim plan lucrurile care trebuie rezolvate sau corectate spre folosul ambelor parti, clienti si dealeri.
« Ultima Modificare: 24.Ian.2018, 02:49:04 a.m. de f.cristi »
 

Offline enicky

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #239 : 25.Ian.2018, 12:22:39 a.m. »
   Fum fara foc nu prea iese !
Poate niciuna dintre parti nu este ...sfanta ! Poate munca cu omul(clientul) este cea ma grea ! Poate la tine in casa/service faci ce vrei !
   Dar daca tot te-ai apucat de afaceri, fa-le corect, asuma-ti responsabilitati si riscuri, instruieste-ti si verifica-ti permanent personalul !
   Putine firme reusesc insa. Regula comunista 'merge si-asa' functioneaza cu succes in continuare, clientul in loc sa fie 'stapanul nostru', este de fapt o 'vaca de muls' !
   Probabil ca toti ne-am lovit de inlocuitori de piese in loc de mecanici, de programari nerespectate, atitudini arogante, de tarife sau de facturi 'umflate' sau chiar de lipsa lor.
   Vorbim de prestari servicii, o ramura cu pondere mare in economia romaneasca, dar care se desfasoara fara reglementari ferme si clare.
Tarifele practicate nu reflecta nici pe departe calitatea serviciilor primite !
Ultimul meu contact cu dealer Suzuki de exemplu : 4200 lei deviz pt.inlocuire bara spate, suportat de societatea de asigurari.
  Ma gandeam, nu cumva din cauza acestor devize ne cresc si asigurarile?Mai mult ca sigur !
   Personal n-am inteles de ce punem batista pe tambal !!
    Fiecare padure cu uscaturile ei, asa este, dar daca ascundem gunoiul sub pres, daca noi inchidem cu blandete ochii cand vedem ceva care ne-ar strica linistea daca am lua atitudine, atunci nu stiu ce pretentii avem de la altii !!
   Reactiile de ...neutralitate pe care le-am vazut aici, chiar n-au ajutat pe nimeni, nici pe agentul economic, nici pe client.
Parerea mea...
   
   
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Lucian BLK