Autor Subiect: Suzuki Valcea - Marshal  (Citit de 59570 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #220 : 19.Dec.2017, 06:20:25 a.m. »
O fi si dupa sufletul omului 😂😂
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #221 : 19.Dec.2017, 07:56:16 a.m. »
- unde sau cine este "fraierul"?
Discutia era (si) la modul general cu privire la atitudinea comerciantilor, atat in ceea ce priveste produsele cat si serviciile.
Revenind la discutia de aici si in cazul meu, cum ti se par urmatoarele ? Recapitulez:
- mi s-a vandut un cric de peste 300 lei ca fiind universal valabil pt. Suzuki si, ulterior, s-a incercat sa mi se demonstreze ca : "uite domnule, intra !". "Intra-intra, dar mai si iese (fara ciocan sau fara sa rup muchia pragului) ?"  :) Pana la urma s-a rezolvat si mi s-au restituit banii dar totul a plecat de la lipsa de interes si de cunoastere. Puteam sa bag cricul in portbagaj si sa ma trezesc pe varful muntelui ca nu-l mai pot da jos de pe masina daca nu verificam.
- cand am luat masina unul din ingineri (sau ce-o fi) imi spune ca masina se incadreaza pt. schimbarea suspensiei si la revizia de o luna altul imi sune ca nu
- acelasi inginer imi spune ca nu a aparut niciun update de soft pt. sistemul infotaiment (masina venind din fabrica cu vers. 1840 si intre timp aparand vers. 1850)
- nu au gasit niste repere nici chiar dupa codul de piesa, in timp ce alti dealeri mi-au dat chiar si pret si timp de livrare
- am lasat nr. de tel. pt. o piesa (ca sa nu retin omul pe loc cu cautarile) si nu m-a mai sunat nimeni
- raspunsuri de genul: "nu am timp", "sunt in pauza de cafea" (omul fiind la birou, in fata calculatorului, nu la bufet sau la masa), "mergeti la colegu" (similar cu vorba de pe vremuri "pana-n fund la taxatoare")
- a, si era sa uit, stiti ca e obligatoriu prin lege sa aiba monitoare sau geam spre service-ul propriu zis ?

Dar poate ca altii se multumesc cu mai putin.

PS: nu am ce comenta in privinta promptitudinii. La singura mea vizita in service de pana acum am fost preluat aproape imediat.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #222 : 19.Dec.2017, 08:43:08 a.m. »
Lipsa de personal calificat e universala
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #223 : 19.Dec.2017, 08:59:35 a.m. »
Pe deasupra mai e si vorba aia românească cu "băgatul piciorului".

Offline shpeedy

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #224 : 19.Dec.2017, 09:08:00 a.m. »
Lipsa de personal calificat e universala

Da, exact la observatia lui hippo ma gandeam si eu. Iar situatia o sa se agraveze...

Nu stiu cu ce se ocupa colegii nostri care deplang aceasta situatie si nu stiu cata tangenta au cu piata de recrutare din Romania, dar situatie e destul de tragica, chiar si in Bucuresti unde oportunitatile si afluxul de noi resurse umane e mult mai mare fata de restul tarii. Si nu vorbim doar de un anumit palier de educatie / pregatire profesionala, ci de toate palierele. Pur si simplu nu se mai gasesc oameni responsabili, seriosi, pe care sa te poti baza, chiar pe cele mai simple sarcini de lucru.

Nu vreau sa politizez si pe acest subiect, dar de acolo pornesc toate (distrugerea educatiei, a oricarui sistem corect de valori, concurenta exercitata de Stat pe piata resurselor umane, fie prin asistenta sociala, fie prin preluarea unor resurse in sistemul bugetar si mentinerea lor la un nivel ne-competitiv/iresponsabil samd). Iar cum aceste aspecte au tendinta de a se accentua, frica mi-e ca lucrurile se vor inrautati, mai ales cu politizarea autoritatilor de control...

Din perspectiva relatiei avute cu Marshal, eu am avut 3 revizii (din 8) facute la ei si - dupa Autonet - sunt urmatorii pe care ii prefer pe parte de service. E drept ca ultima revizie am facut-o la ei in urma cu un an, dar chiar asa sa se fi deteriorat in aceasta perioada?!

La fiecare revizie nu am intalnit vreo restrictie cu privire la statul in apropierea masinii (pe tunelul dintre showroom si service) si ma chemau la fiecare constatare a ceva nelalocul lui...
« Ultima Modificare: 19.Dec.2017, 01:35:26 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: kellogs

Offline Utilizator_Anonim

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #225 : 19.Dec.2017, 09:13:41 a.m. »
E mai simplu, e vorba de exodul fortei calificate din tara.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline maxwell

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #226 : 19.Dec.2017, 03:10:30 p.m. »
Nu pot să cred că există tratament preferențial. Eu poate am fost doar norocos, întâlnind numai oameni competenți.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline f.cristi

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #227 : 19.Dec.2017, 05:55:34 p.m. »
Nu e vorba de tratament preferential. Cred ca problemele apar cand solicitarile clientilor ii scot din rutina zilnica (revizii, schimbat de roti etc.) si atunci apar la iveala atitudini de genul incompetenta/indiferenta (cric de Vitara vandut pt. Ignis), nepasare (de exemplu la solicitare de cric sau roata de rezerva pe model) sau chiar lipsa de bun simt ("sunt in pauza de cafea").
Credeti ca ati fi avut parte de alt tratament ?

Offline maxwell

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #228 : 19.Dec.2017, 08:02:09 p.m. »
Nu am avut experiențe neplăcute în decursul întâlnirilor cu diverși oameni care lucrează la Marshal. Dimpotrivă, mi-a făcut plăcere să discut cu mulți angajați, având competențe diferite. Am colaborat în alegerea culorii mașinii încă din fabrică, apoi dosarul cu "rabla", până în acest moment, impecabil. Prefer să am încredere, fără să am suspiciuni, până la proba contrarie. Și până acum nu au fost sincope. Tipul colaborării? Win-Win.
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 

Offline f.cristi

Re: Suzuki Valcea - Marshal
« Răspuns #229 : 19.Dec.2017, 08:19:55 p.m. »
Incercati ceva care sa-i scoata din rutina si vedeti ce obtineti. Poate aveti succes cu roata de rezerva, cric etc.
In privinta departamentului de vanzari e alta poveste. In general cu cat mai provincial cu atat mai zgarcit e dealerul. La respectivii obtinusem un discount in jur de 200 Euro, la Pitesti 700 Euro (!), dar aici e ceva aparte fata de restul tarii, iar la Bucuresti 400 si ceva de Euro pt. aceeasi echipare. Pt. ca m-am câcâit pana m-am hotarat am pierdut oferta de la Pitesti si am ramas cu cea de la Bucuresti. N-a fost chip sa obtin local aceeasi oferta ca la ceilalti dealeri (imi convenea si mie sa nu ma mai deplasez plus ca era mai usor cu actele de Rabla). Nici disponibilitatea n-a fost la nivelul celorlalti dealeri.