0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
@Laurentiu: Daca ar fi fost vopsite fetele laterale ale hexagonului, era altceva.
... eu rămân la părerea mea ca fiind un „semn/reper” pentru cei din fabrică, pentru ce? pot fi multe „cauzele”, de exemplu pentru începerea strângerii prezoanelor etc.
E un simplu CTC la iesirea de pe linia de fabrica ce confirma ca roata a fost montata corect si final. Daca verificati orice masina noua la dealer o sa vedeti ca intotdeauna prezonul marcat este in dreptul valvei de aer a rotii. Asa ase confirma CTC-ul, daca pe linia de fabricatie prezonul marcat e in oricare alta pozitie decat in dreptul valvei, inseamna ca trebuie refacute masuratorile de echilibrare si aliniere a rotii respective. De asemenea pe marele internet umbla un zvon ca daca montezi prezoane antifurt, ar trebui sa le monezi in locul prezonului marcat pentru a diminua cat mai mult dezechilibrarea rotii prin balans cu "greutatea" valvei, presupunandu-se ca prezonul antifurt cantareste mai putin din cauza forajului tiparului antifurt. Personal cred ca e doar un zvon...
Punctele colorate pe anvelope sunt facute de producatorul acestora,..... Ele marcheaza partile anvelopei cu dezechilibru maxim dinamic (rosu) sau static (galben).