Autor Subiect: Anvelope All Season  (Citit de 28415 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline fireburn

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #220 : 17.Ian.2019, 02:01:39 p.m. »
Pentru munti eu cred ca trebuie lanturi (care se pot folosi cu aproape orice anvelopa)  :)
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline rzv

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #221 : 17.Ian.2019, 02:26:05 p.m. »
 :D domnilor....pentru munti trebuie alta masina.....aia careia-i pui gume pe minim 33Inch...de obicei 35-37...si unde gumele pleaca de la 1000E, si lanturi de la 500 E....
Pt mers pe drum cu zapada,este suficienta vitara.Pana la un rezonalbil 15-20 cm de zapada...
Sa vina in fata posesorul care a impins zapada de 40-50cm cu bara fata 20 km....mie pt ca era plina de zapada mandretea de semn S din fata cu radar morti si lasere, mi-a dat semne de moarte electronica pana am cedat si am oprit sa o curat... :-?

  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 

Offline NicNic

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #222 : 17.Ian.2019, 02:29:27 p.m. »
@f.cristi:

Daca factorul financiar nu are nicio importanta, nici timpul necesar sau disconfortul la inlocuirea rotilor/anvelopelor nu ar fi o problema, ce ai preferea sa utilizezi iarna, cotidian, prin Romania: anvelope de iarna sau all-season?
« Ultima Modificare: 17.Ian.2019, 02:43:12 p.m. de NicNic »
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline rzv

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #223 : 17.Ian.2019, 02:35:37 p.m. »
@f.cristi:

Daca factorul financiar nu are nicio importanta, nici timpul necesar sau disconfortul la inlocuirea rotilor/anvelopelor nu ar fi o problema, ce ai preferea sa utilizezi iarna, cotidian, prin Romania: anvelope de iarna sau all-season?

Treb sa fii plecat sa nu folosesti dedicate,cele mai noi tehnologii si cele mai bune  la testele din anul precedent...ca parca testele se fac anual si se schimba anual.....asa as schimba si eu gumele,anual, pentru siguranta ca voi castiga  timpul necesar sa cheltui cele +25 milioane E din cont..
marele DAR ar fi ca eu mi-as lua un G in conditiile de mai sus.... si un ceva mic, decapotabil si simpatic pt vara...poate chiar sport , macar un fiat 500 Abarth...nu Vitara ...
pt concedii nu mi-as bata capul, barca nu are nevoie de gume, pe insula merg pe jos si in Alaska oricum ATV-ul este tot ce-mi trebuie....

deci, despre ce vorbim?!?
  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #224 : 17.Ian.2019, 02:40:57 p.m. »
Eu pot sa spun, dupa experienta a 1/2 de iarna, cu allseason premium, pe masina tractiunea fata, cu un cuplu mare, strict urban, ca m-am descurcat si cu allseason, dar in conditii mai nasole ale carosabilului (inghetat nedat cu nimic) am regretat ca nu am pus roti de iarna.

in schimb daca as merge in Harghita nu m-as incumenta pe nicio panta cu ele.
NB am urcat, fara lanturi, cu sx4 clasic 2x4, echipat cu vederstein snow track 3, niste pante pe care nu le-as putea aborda cu crossclimate (Ciumani Snow park- ala din padure)
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #225 : 17.Ian.2019, 08:11:30 p.m. »
@f.cristi:

Daca factorul financiar nu are nicio importanta, nici timpul necesar sau disconfortul la inlocuirea rotilor/anvelopelor nu ar fi o problema, ce ai preferea sa utilizezi iarna, cotidian, prin Romania: anvelope de iarna sau all-season?
Daca masina ar fi pt. hoinareala pe distante lungi (si asta presupune o masina cu mult peste gabaritul lui Ignis), atunci dedicate (pt. siguranta si linistea mea psihica).
Pt. naveta mea prin oras si prin-mprejur (un total de aprox. 15-20 km/zi), indiferent de masina, all-uri. Am mai facut cate o exceptie in vacantele de iarna si i-am facut cadou Ignis-ului cate o vacanta pe la poalele Strajei (ocazie cu care i-am facut si rovinieta pe 1 luna).  :)
Factorul financiar nu e primordial, in schimb disconfortul da. Aveam la un moment dat 4 masini (acum am 3) in curte, la 3 soferi, din care cu una (cutie automata) face naveta sotia extraurban, una ramasese de vacante (dupa achizitia Ignis-ului) pt. ca era mai mare, cu una ducea copilul la scoala tata si ocazional mergea la tara si Ignis-ul, cu care fac eu naveta la servici. La primele 3 aveam 2 randuri de roti de caram toamna si primavara la ele de-mi ieseau ochii.
« Ultima Modificare: 17.Ian.2019, 08:22:21 p.m. de f.cristi »
 

Offline Soimu

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #226 : 17.Ian.2019, 08:19:09 p.m. »
Va multumesc tuturor celor care ati comentat...si mi-ati raspuns la solicitarea de opinie; voi dota Ignisul AllGrip cu All-season!....cred ca este suficient pt. cei aprox.5000 km anual ce vor fi facuti cu masina; in 5 ani cauciucurile vor fi ca noi, si nu ma voi umeri cu roti si sta la cozi la schimbarea de sezon. Plus ca in Bucuresti, in conditiile actuale de trafic nu ai cum depasi 70 km/h si asta pt scurt timp, ca trebuie sa fi nebun sa mergi noapte and se poate cu 120 km/h, cand te pasc tot felul de gropi si canale fara capac.


P.S.daca e vreun amator pt. 4 anvelope de vara, noi, Bridgestone 175/60 R16 82H sa-mi dea mesaj; deocamdata sunt pe masina care e pe vaporul Japonia-Europa! :">..le dau la pret bun pt. cumparator!
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline f.cristi

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #227 : 17.Ian.2019, 08:31:48 p.m. »
La 5000 km/an chiar ca nu merita altceva. Eu la 1 an am avut cam 6000 cu Ignis-ul.
La celelalte masini aveam cam 10000-15000 km/an/masina si pot sa spun ca la 5 ani anvelopele de iarna aratau impecabil, cel putin ca masuratori de profil. Pot sa spun ca le-am vandut aproape ca noi,"neconsumate". In schimb, posibil ca all-urile sa nu reziste la fel 5 ani, dar macar stiu ca le uzez prin rulare nu (si) prin depozitare in extrasezon.

Offline NicNic

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #228 : 17.Ian.2019, 11:18:11 p.m. »


Treb sa fii plecat sa nu folosesti dedicate,cele mai noi tehnologii si cele mai bune  la testele din anul precedent...ca parca testele se fac anual si se schimba anual.....asa as schimba si eu gumele,anual, pentru siguranta ca voi castiga  timpul necesar sa cheltui cele +25 milioane E din cont..
marele DAR ar fi ca eu mi-as lua un G in conditiile de mai sus.... si un ceva mic, decapotabil si simpatic pt vara...poate chiar sport , macar un fiat 500 Abarth...nu Vitara ...
pt concedii nu mi-as bata capul, barca nu are nevoie de gume, pe insula merg pe jos si in Alaska oricum ATV-ul este tot ce-mi trebuie....

deci, despre ce vorbim?!?

Vorbim despre oameni normali, care au Suzuki. Sau masini care au nevoie de anvelope. Sa le utilizeze eficient, cativa ani, nu sa le schimbe anual. Altfel, e doar bataie de joc.


Oricum, observ ca cine e interesat de un raspuns privind ce anvelope sa foloseasca, si-l gaseste pana la urma.

  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline rzv

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #229 : 18.Ian.2019, 09:13:55 a.m. »


Treb sa fii plecat sa nu folosesti dedicate,cele mai noi tehnologii si cele mai bune  la testele din anul precedent...ca parca testele se fac anual si se schimba anual.....asa as schimba si eu gumele,anual, pentru siguranta ca voi castiga  timpul necesar sa cheltui cele +25 milioane E din cont..
marele DAR ar fi ca eu mi-as lua un G in conditiile de mai sus.... si un ceva mic, decapotabil si simpatic pt vara...poate chiar sport , macar un fiat 500 Abarth...nu Vitara ...
pt concedii nu mi-as bata capul, barca nu are nevoie de gume, pe insula merg pe jos si in Alaska oricum ATV-ul este tot ce-mi trebuie....

deci, despre ce vorbim?!?

Vorbim despre oameni normali, care au Suzuki. Sau masini care au nevoie de anvelope. Sa le utilizeze eficient, cativa ani, nu sa le schimbe anual. Altfel, e doar bataie de joc.


Oricum, observ ca cine e interesat de un raspuns privind ce anvelope sa foloseasca, si-l gaseste pana la urma.


Parerea mea:
1. nu convingem pe nimeni de nimic. Discutam ca niste oameni mari,care inteleg riscuri, cheltuieli si isi asuma consecinte.
Nu poti spune ca-i vina cuiva de pe un forum ca tu ai luat all, si ai alunecat in sant ....
2.tocmai - oamenii normali incearca sa castige timp,bani si altele.....aia de-si permit orice sunt alta categorie.
 Eu am facut un calcul cand am luat masina- avea gume de iarna,nu era ok sa fie folosite pt ca fostul, le-a intepat metodic pe lateral ,cand leasingul l-a deposedat de masina pt neplata....
Asadar siguranta 0 ,chiar daca in 30-40 zile la mine nu au scapat aer....cand le-am dat jos, cele doua de pe fata aveau cate 5-6 petice pe lateral....
Suma in ecuatie era- cu jante originale-doua randuri de gume-~3000 lei...+ schimburi, munca, depozitat
cu jante table 16, senzori si gume iarna pe ele sumele erau pe la 4500 lei...+ schimburi si depozitat
cu All pe jantele originale, cu totul cred ca au fost 1800 lei inclusiv montat-demontat-echilibrat.
Pentru mine a fost solutia ok.Fiecare isi face calculele cum vrea.
eu am ajuns la masina asta ca un compromis-sotia nu vroia un turism de clasa medie,eu vroiam un 4x4 mic si putin mai sigur.
S-au calificat Dusterul nou si Vitara. Cum un duster 1 aveam si avem inca,parerea nostra-i ca este o conserva care merge ca un magarus, Vitara a castigat-o din prima pe sotie.....iar compromis ok pt mine....la banii de care dispuneam.
As fi luat un Rav 4 sau un Honda...dar bugetul....
Fiecare isi face propriile calcule.Acum chiar imi place vitara...
  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT