Autor Subiect: Anvelope All Season  (Citit de 28413 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline f.cristi

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #210 : 15.Ian.2019, 01:36:11 p.m. »
Da' ce e ?
Sa nu-mi zici de porțiunile unde lama grederului a ajuns aproape la asfalt.

Offline rzv

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #211 : 17.Ian.2019, 10:00:45 a.m. »
Revin si eu cu impresii dupa zapada proaspata....
Locatia este langa Bucuresti,zapada noua cei 15 cm.drum laturalnic fara urme, pana acasa am doua alternative- o mega panta de ~200 m lungine sau o un V molcom cu o curba fix la jumatate in 90 Grade din scurt.
Dusterul 2x4 cu Michelin Lattitude la jumatatea vietii , prima zi- la asta este exclus urcatul pe prima varianta nu am reusit nicicum in ultimii 3 ani iarna,acelasi gume de la aproape noi acum...
iesit din curte in tromba, coborat panta dulce 400m, virat dreapta la 90 ,mers direct in sant.....noroc cu zapada veche ingramadita acolo....dupa aproape 20 minute de lopatat, intors, urat cine-a nins sa curete und stufff, intors acasa in 3500 ture si 40km/h pt ca nu prea vroia sa urce prin zapada noua peste zapada gheata veche......
Urcat in Vitara, plecat inapoi,comportament cu all alea nasoale ca si cum nu era zapada....multumit.
Bonus incercat frinarea cu gheta dedesubt si pornirea la vale, in panta ..totul ok.

La intoarcere, mancat in dos sa incerc cealalta panta ,tatal lor. urcat, oprit unde stiu eu ca-i mai grav, pornit de pe loc, doua incercari singura emotia a fost la mine,ca poate m-am aventurat prea mult ....masina nu a comentat nimic.- zapada proaspata peste strat de zapada vechi de minim 5 cm batuta- gheta...
ma declar multumit. La prima pornire masina a plecat cativa cm stanga dreapta din cauza de talpa majora-dupa ce s-a pus in miscare a plecat ca din pusca, cu toata zapada si gheata.

Concluzii personale,de personaj posesor si fan utilizare masini 4x4 permanent in ultimii 12 ani.
Electronica ajuta foarte. Pentru uz zilnic,fara offroad si prostii,masina se bate cu orice offroader dedicat .
 Se schimba situatia cu zapada mare,offroad dar aste-s momente din alta categorie si costituie alta discutie.
Gumele mele mi se par super ok,ca si comportament, pret si comoditate.
Este probabil un compromis, dar este compromisul ideal pt MINE.

Fiind masina declarat a sotiei-copiilor , am scos-o la testat pe sotie - invatat/probat asistenta la coborare, urcat, oprit,pornit de pe loc,  Lock- cu si fara , cu si fara ESP....toata lumea incantata. Aceeasi sotie stie sa trolieze , sa agatae o sufa de copac, un ochet,sa foloseasca compresorul din porbagaj,ca tot nu are rezerva....deci pariu ca bate macar primii 3 din 5 barbati care n-au vazut asa ceva in viata lor.  =))
doua zile mers doar cu Suzi iarna,ma declar in continuare incantat de gumele mele. pt vara-toamana-ploaie la fel.
Variatiuni de zapada necalcata, zapada batuta,,afanata, zapada uda,asfalt ud/flescait- comportament mai mult decat decent chiar si la franari bruste. daca vrei sa fii Mika H.... poti sa-ti iei subaru si gume dedicate, altfel pt oamnei normali se descurca onorabil ,atata vreme cat soferul gandeste si invata/cunoaste limitele.
Valabil pt All Maxxis Ap2.
 Pt ce profiluri am vazut pe aici ca si allseazon, ma indoiesc ca variatiunile ce arata ca niste gume de vara fac treaba buna ,dar nici nu am testat asa ceva.....de fapt, le-am exclus din start la cumparare pt ca am avut BFG AT, niste Allrecunoscute ca ok, dar taare alunecoase sub 3 To de masina.
Cine se asteapta la raspuns perfect de la o guma buna la toate,se poate insela amarnic. Valabil si pentru gumele dedicate. oricum ar fi, tot condusul atent si preventia te salveaza. gumele doar te ajuta  :prty:



  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 
The following users thanked this post: shpeedy, Relisis

Online NicNic

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #212 : 17.Ian.2019, 10:58:09 a.m. »
Foarte buna observatia facuta de @rzv: "Pt ce profiluri am vazut pe aici ca si allseazon, ma indoiesc ca variatiunile ce arata ca niste gume de vara fac treaba buna [...]"

Pentru a sustine acest lucru si eu, pun poze cu doua anvelope:
-prima este  All Maxxis Ap2, cu un profil mai apropiat celor de iarna (eu unul cred ca le-as confunda)
- a doua este Michelin CrossClimate, cu un profil ceva mai de vara/asfalt curat
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #213 : 17.Ian.2019, 11:01:58 a.m. »
in afara de profil mai conteaza si cat de moale e cauciucul la temperaturi scazute.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Online NicNic

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #214 : 17.Ian.2019, 11:05:42 a.m. »
in afara de profil mai conteaza si cat de moale e cauciucul la temperaturi scazute.


Corect. Si cred ca s-au gandit si producatorii de anvelope la acest lucru.
M-ar mira sa fabrice o anvelopa all-season cu profil de iarna, dar din plastic (cauciuc mai dur)
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #215 : 17.Ian.2019, 11:07:38 a.m. »
Banuiesc ca asta se reflecta in pret si face diferenta intre anvelopele premium si cele entry level.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #216 : 17.Ian.2019, 11:09:22 a.m. »
Foarte buna observatia facuta de @rzv: "Pt ce profiluri am vazut pe aici ca si allseazon, ma indoiesc ca variatiunile ce arata ca niste gume de vara fac treaba buna [...]"
Asta s-a susținut si până acum, si anume ca nu poți cere aceeași performanță iarna de la niște all-uri profilate mai mult spre vara cu all-urile profilate spre iarna.

Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 au un cauciuc extrem de moale.

Online NicNic

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #217 : 17.Ian.2019, 11:30:28 a.m. »


Asta s-a susținut si până acum, si anume ca nu poți cere aceeași performanță iarna de la niște all-uri profilate mai mult spre vara cu all-urile profilate spre iarna.
Tot corect!

Si in afara de acest lucru, o parte din cei care posteaza pe aici (printre care si eu), sustin ca o anvelopa dedicata este mai buna decat una allseason, pe terenul pentru care a fost proiectata.

Si cand fac astfel de comparatii, nu compar cea mai proasta anvelopa de iarna cu cea mai buna anvelopa allseason. Ci cauciucuri din aceeasi clasa de calitate.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 
The following users thanked this post: toma

Offline f.cristi

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #218 : 17.Ian.2019, 12:16:28 p.m. »
Tot logic.
Nu stiu care e partea care susține altceva.
O parte (printre care și eu) susțin că în anumite condiții de vreme de iarna (de regulă uzuală, nu extremă), de traseu (oras, distanțe scurte, dar nu e obligatoriu) si alte nevoi personale, all-urile pot fi suficiente ca să asigure un mers "corect". E nu m-am simțit niciodată în nesiguranță sau in pericol si nici n-am pus pe nimeni in pericol. Si nu merg nici pensionărește, dar nici nu ma expun la riscuri inutile sau bravade (cu excepția unor rare iesiri la munte cu Ignis-ul, pe care le-am expus, unde eram singur pe drum si as fi putut, cel mult, sa-mi avariez doar masina, la cata zapada era pe marginea acestuia).
In momentul în care imi voi lua din nou un crossover/SUV capabil si de alte situații mai dificile, cu care sa ma aventurez si pe drumuri mai grele, categoric îl voi dota cu anvelope dedicate.
Discutia all-uri vs. winter-uri e o discuție falsă in cea mai mare parte (si unii vad ca vor sa directioneze subiectul in acest sens). Discutia este dacă all-urile pot fi utile si suficiente in anumite situatii/condiții. Fiecare marfa isi are cumparatorul si invers.
« Ultima Modificare: 17.Ian.2019, 12:33:33 p.m. de f.cristi »
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Anvelope All Season
« Răspuns #219 : 17.Ian.2019, 01:56:16 p.m. »
ca sa tragem o concluzie, allseason premium sunt decente pentru utilizare urbana.
daca haladuim prin munti trebuie dedicate.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp