0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Mi se pare ireal ca trebuie sa intri tare în ei ca să schimbi un amarat de cablu cunoscut cu probleme.Ce atitudine de doi bani e asta?Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk
Multumesc mult tuturor pentru ajutor! Am reusit intr-un final sa ma conectez.Trimis de pe al meu CLT-L29 folosind Tapatalk
O fi cunoscut cu probleme la Bucuresti.Dar aici dealerul e relativ recent aparut de Suzuki, iar oamenii au fost destul de binevoitori, chiar era interesat ce se intampla.Nu vreau nici eu sa creez o relatie stresata din prima... ca mai am 3 ani de lucru cu ei In plus, nu vreau sa le fac nici lor viata amara... pana la urma ei schimba pe garantie piesele si isi recupereaza banii. Dar mi-au zis ca pentru Suzuki trebuie sa completeze foarte multe formulare si chetiuni sa schimbe orice.Astept sa se rezolve, pana la urma trebuie sa se rezolve.Citat din: VictorN din 07.Aug.2020, 06:25:06 p.m.Mi se pare ireal ca trebuie sa intri tare în ei ca să schimbi un amarat de cablu cunoscut cu probleme.Ce atitudine de doi bani e asta?Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk
Am venit acum o jumatate de ora de la Policolor Craiova (reprezentanta de aici). Desi nu pot sa zic ca mi-au vorbit urat, au fost foarte foarte sovaitori sa dea mail pentru comanda cablu+mufa. Au tot sustinut ca "ei fac pariu ca e din aplicatie". La inceput parea ca pe iphone(CarPlay) nu ar face asa, dar deconcectarea se intampla si acolo. Deci nu e doar Android Auto. Ei au tot spus ca "nu e in Romania oficial Android Auto si ca aplicatia e luata de pe vreun site", eu ca "nu am instalat nicio aplicatie, e direct din android 10"...Au comandat, pana la urma, si cablu si mufa, cu mentiunea sa-i sun eu peste o sapt sa intreb daca au venit piesele. La masina nu au verificat decat versiunea de soft, nu au conectat nici 2 sec telefonul.Ei tot spun ca nu e vina lor, dar Suzuki Ungaria aproba greu service-ul pe garantie.