Daca se acumuleaza in filtru de ce nu-l schimba doar pe ala? E doar 30 de lei
Probabil ca ei considera ca isi pierde si uleiul din proprietati. Daca vrei sa fii ingropat in masina asta, e bine sa ii faci acest schimb. Dar chiar si fara el, sunt sigur ca motorul o sa fie ultima chestie care pica la suzuki. Poate restul, ca au facut economie mai peste tot, dar motorul e tare incapatanat.
Cand aud de alte masini, consum ulei, segmentari, batai, ma ia cu boala. Vorbeste cu oameni care au opeluri
) Macar la noi pica un amortizor, un ambreiaj, consumabile oarecum, si se descurca lumea sa le schimbe.
Mai repede rugineste, sau se umple de greieri incat n-o mai suporti decat sa te lase motorul din cauza asta. Daca era ceva catastrofal, gen se bloca filtrul de la atatea particule si dadea totul pe bypass, atunci era obligatorie operatiunea de schimb la 3000, nu doar o idee buna, paza buna trece primejdia rea/ n-are ce sa strice.
Decat ca poate are, daca iti pun un c^#at de ulei in service, sau nea mecanicul nu-ti umple filtrul, se dezamorseaa instalatia si iti merge fara lubrefiere cateva secunde motorul, atunci se uzeaza de 1000 de ori mai mult decat daca o lasi 15.000 cu uleiul de fabrica.