0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Au vascozitatea mult mai scazuta decat a uleiurilor obisnuite, cumva similara cu cea a apei de la robinet. Sunt in general 0-W20, semn ca nu sunt facute sa reziste in trafic.
bogdanb, n-am inteles despre ce carte este vorba in care recomanda un ulei 0W20 ? si la ce motor?
Uleiurile de spalare.................. Sunt in general 0-W20, semn ca nu sunt facute sa reziste in trafic.
Uleiurile de spalareSunt acele uleiuri destinate special spalarii motorului intre schimburi. Au vascozitatea mult mai scazuta decat a uleiurilor obisnuite, cumva similara cu cea a apei de la robinet. Sunt in general 0-W20, semn ca nu sunt facute sa reziste in trafic. Cum se foloseste? Se goleste motorul de uleiul vechi, nu se scoate filtrul vechi si se pune uleiul de spalare. Se lasa motorul pornit un interval de 20 minute apoi se goleste motorul si de acest ulei si gata, aveti un motor curat.Inainte de a face aceasta manopera, ganditi-va bine si la dezavantaje: s-au vazut cazuri de motoare care au mai rezistat cateva luni dupa spalare. Motivul? Depunerile vechi ajutau la etansare...Articol preluat dupa www.carbibles.com, cu acordul proprietarului. Tks, Cris!
Eu cred ca un ulei din grupa SM cu o vascozitate adecvata climei poate fi rau pt masinile noastre.