0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
... scria "made in EU" pe el si ceva de Belgiumsper ca e ok
Pai e normal sa ai o presiune mai scazuta pentru ca ce ai pus tu este mult mai gros decat 5w sau 0w care sunt mult mai fluide...
Nu acelasi lucru l-am patit cu aceeasi marca de ulei dar produs in alta parte.
Citat din: cribo25 din 10.Iun.2009, 04:41:22 p.m.Poate era bine sa aduci si citeva argumente...Iti spun din start ca am folosit uleiuri MOBIL 10W40 (semisintetic) si 15W40 (mineral) in alt motor decit Suzuki.Fiind un motor racit cu aer, in scurt timp de la schimbarea lui se simtea o incalzire mai rapida a motorului si o scadere a presiunii in instalatia de ungere. De aici am tras concluzia ca uleiul asta produs in Turcia, e putin smenuit sau de o calitate indoielnica. Nu acelasi lucru l-am patit cu aceeasi marca de ulei dar produs in alta parte.Cred ca voi axa pe o gama de ulei MOTUL. Shell, Mobil, Castrol au deja un renume facut asa ca pt Europa de Est,isi pot permite sa faca rabat de la calitate - inclin sa cred ca uleiul adus in RO este un ulei RECONDITIONAT.
Poate era bine sa aduci si citeva argumente...
PS. Nu o lua ca un repros dar trimiterea la link-ul - http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=558&check=4664707 nu este chiar cea mai fericita alegere ca sursa de documentare.
Citat din: cribo25 din 13.Iun.2009, 08:11:24 a.m.PS. Nu o lua ca un repros dar trimiterea la link-ul - http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=558&check=4664707 nu este chiar cea mai fericita alegere ca sursa de documentare.Lucrez de peste 20 de ani printre motoare iar un ulei nu-l vei cataloga uzat dupa culoare. Proprietatile lui de ungere nu apar nici prin pipait sau miros. O analiza de laborator iti poate spune daca uleiul MAI este bun sau nu.Este adevarat ca linkul folosit de mine nu poate fi luat drept sursa oficiala dar, respectind anumite observatii facute in timp, am reusit sa ajumg cu un motor de turatie si racit cu aer la 110.000 km fara RK. Motorul inca functioneaza nesperat de bine.Fiecare face asa cum crede el de cuviinta. Nimeni nu este obligat sa asculte sau sa citeasca ce scrie unul sau altul.
Perfect de acord cu observatia referitoare la proprietatile uleiurilor si ar mai fi de adaugat poate atit - ca nici un schimb facut la un nr. mic de Km nu se justifica, multa lume dand o mare importata aspectului uleiului ca si criteriu de uzura.
Laurentiu, e greu cu uleiurile astea...