Autor Subiect: New Vitara facelift  (Citit de 87837 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ...

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #520 : 25.Oct.2018, 11:57:39 a.m. »
Welcome to the club!
 

Offline f.cristi

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #521 : 20.Nov.2018, 11:33:01 p.m. »
Au crescut preturile de saptamana aceasta parca cu vreo 240 Euro.

Offline shpeedy

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #522 : 21.Nov.2018, 06:25:05 a.m. »


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline FlorinSuzuki

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #523 : 21.Nov.2018, 09:56:05 a.m. »

Si inca unul

  • Suzuki Vitara Facelift 1.4 Luxus AT AllGrip Solar Yellow / Black
 

Offline Soimu

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #524 : 21.Nov.2018, 12:28:34 p.m. »
Au crescut preturile de saptamana aceasta parca cu vreo 240 Euro.

De ce oare?...in lei intelegeam datorita cursului, inflatiei, etc....dar in euro?...numai la noi sau in toata Europa?
Parca tu ziceai de cartelizare?...asta sa fie?
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #525 : 21.Nov.2018, 02:04:55 p.m. »
Daca ultima actualizare de preturi (inainte de asta din Noiembrie 2018) a fost facuta acum un an posibil ca cea de acum sa fie pentru revizuirea motoarelor in standard WLTP...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
« Ultima Modificare: 21.Nov.2018, 02:27:31 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Soimu

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #526 : 21.Nov.2018, 02:28:17 p.m. »
Daca ultima actualizare de preturi (inainte de asta din Noiembrie 2018) a fost facuta acum un an inseamna ca cea de acum este pentru revizuirea motoarelor in standard WLTP...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Nu prea inteleg...poti fi mai explicit?...eu am inteles ca fizic nu se schimba nimic la motor; doar se fac niste teste cu masina (de omologare, nu cu toate care ies din productie) in diferite conditii, care sunt un pic mai lungi si in conditii mai apropiate de realitate, si parametrii obtinuti se trec in certificatul de origine si astfel apare consumul si poluarea LA NISTE VALORI MAI RELE decat in standardul de testare anterioara...deci in conditiile noilor norme (mai stricte), masina este mai "proasta", polueaza mai mult, esti pasibil de impozitare mai mare, deci PRETUL ar trebui sa scada nu sa creasca...!!!...Gresesc pe undeva?

  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #527 : 21.Nov.2018, 03:35:13 p.m. »
1. Trecerea de la NEDC la WLTP implica o munca, munca ce trebuie si ea remunerata.
2. Pentru ca noile valori WLTP sa fie doar "proaste" , nu "foarte proaste" sunt implicate modificari mai mici sau mai mari asupra motoarelor (explicatii mai multe sunt in topicul dedicat WLTP, pentru cine are curiozitatea). De ce sa fie este necesar acest lucru? Pentru ca un producator pregateste o versiune a unui motor pentru a-l oferi pietei pentru mai multi ani, pe cand schimbarile cu privire la nivelul acceptabil de noxe se fac in cicluri mult mai dese (iar in aceste conditii motorul trebuie sa se mentina actual pe piata)...

Oameni buni, cu riscul de a ma repeta: cautati sa vedeti big-picture-ul, nu doar de la nivelul propriei intelegeri. Nu le iau neaparat apararea producatorilor, dar implicatiile pentru fiecare chestie ce multora poate parea minora poate avea implicatii nebanuite cand gandesti la nivel de tara/regiune/continent/glob...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline f.cristi

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #528 : 21.Nov.2018, 07:03:58 p.m. »
Pe de o parte eu cred ca la lansarea in Ro a lui Vitara FL acesta deja era omologat WLTP (se stie de mult de trecerea la WLTP incepand cu 1 sept. 2018), ceea ce face ca la Vitara FL sa para o crestere de pret fara legatura cu WLTP. Pe fisa de preturi prescumpire de la Vitara FL apar referinte la WLTP.
Pe de alta parte, aceasta suma de 240 Euro si la Vitara si la Ignis (la celelalte modele nu stiu), pare un tarif fix susceptibil de a fi un cost (poate cu omologarea WLTP). Daca e asa, cred totusi ca au "agatat" si Vitara FL cu aceasta ocazie, ea fiind deja omologata WLTP inca de la lansare.
Pt. cine e interesat poate ne spune cum au evoluat preturile la Vitara FL si pe alte piete, inclusiv la celelalte modele.
Pt. mine, Luxus-ul AT la 24k devine din ce in ce mai putin interesant. Si, dupa cum zicea si @Soimu, e ciudat sa vii cu o noua omologare pe consum si noxe prin care masina nu se mai incadreaza la Rabla si poate o taxare viitoare suplimentara pt. noxe, dar sa ceri bani in plus.

Offline Soimu

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #529 : 21.Nov.2018, 08:41:42 p.m. »
O mica remarca! pe WLTP Ignis 2WD se incadreaza cu Rabla la subventia de 6500 lei + ecobonusul de 1000 lei, dar Ignisul 4WD, nu se mai incadreaza la acest ecobonus. (1000 lei). Ma gandesc ca prin cei 240 euro scumpire s-au gandit baietii sa absoarba pt. ei acest ecobonus, de acolo de unde exista...poate gresesc dar traim in RO si aici ORICE este posibil!

Totusi scumpirea poate fi decisa de "piata" din RO datorita cererii mai mari decat uzuala...daca nu poti sa maresti oferta pe piata atunci scumpesti produsul pana se pupa cererea pe care o poti satisfice cu solicitarile.
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip