Autor Subiect: New Vitara facelift  (Citit de 87855 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #390 : 08.Oct.2018, 06:48:15 p.m. »
La estetica nu te contrazic, e vorba de gustul omului, la pret sunt de aceeasi parere
Insa motarasul de 1 l e pe hartie cam la fel de lesinat ca cel de 1.6
Fiind insa miniturbo cred ca va fi mai ok dpdv al cuplului la turatii mai mici
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Online kellogs

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #391 : 08.Oct.2018, 07:05:41 p.m. »
Am vazut si eu noul vitara expus intr-un mall. E remarcabil ce au reusit sa faca cei de la suzuki cu noul facelift: masina mai urata(parere personala, poate neimparatasita), mai slaba(consider motorul de 1.0l turbo sub motorul 1.6l aspirat) si mai scumpa decat varianta anterioara(aici nu exista dubiu, matematica e simpla).

Bine punctat! Ai uitat un plus (sau minus :D), mai multa electronica!
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 

Offline enicky

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #392 : 08.Oct.2018, 08:06:21 p.m. »
Insa motarasul de 1 l e pe hartie cam la fel de lesinat ca cel de 1.6
   Hai ca 1,4 turbo merge si nu e Vitara(sau Suzuki) singura masina care il foloseste, dar 1.0 cred ca isi da sufletul sa faca ceea ce face 1,6. Sper sa aiba tot deasupra filtrul de aer care sa amortizeze socul pe care il va produce unul din pistoane cand va zbura afara din motor ! :-))
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #393 : 08.Oct.2018, 08:14:07 p.m. »
@enicky Iar gandesti in termeni de anii 90
A mai evoluat tehnologia
Cel de 1 l scoate cam la fel ca 1.6.
Cel de 1.4 e ok pe caroseria asta
Nu uita ca si mustangul are 2 motoare cu aceeasi putere
Un 2.5 turbo si un 5 l clasic.
Revenind la suzuki, daca producatorul garanteaza 7 ani motorul si turbina nu ai de ce sa-ti bati capul
Iar daca tot lauzi motorul de 1.6 uita-te si la colegul din Ardeal care tot umbla de la o reprezentanta la alta sa-i dea de cap
Eu cred ca tu ai o parere preconceputa fata de fiabilitatea motoarelor turbo, ca si contraexemplu iti dau baba mea(pe care ai condus-o) care are 23 de ani si motorul intreg la 300000 km.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #394 : 08.Oct.2018, 08:37:07 p.m. »
Parerea mea e ca diferenta mare intre 1.0turbo si 1.6 aspirat, la nivel de feeling/comportament dinamic, nu este - amandoua sunt la fel de puturoase, ori de vioaie, fctie. de stilul de condus si experienta soferului. Diferenta cred ca apare la fiabilitate - in eventualitatea in care nu schimbi turbina pe la 120-150k km, la cel de 1.0 cred ca apare ceva uzura pe la 200-250k km, pe cand aspiratul de 1.6 te duce fara mari batai de cap spre 300-350k km (sa nu uitam de SSS-urile cu M16A/125cp stock de inchiriat pe Nurburing ce duceau 60-65k km in regim de circuit)...

@hippo: e de 2.3 (nu de 2.5) Ecoboostu' ala si se punea - pe langa Mustang - si pe F150, si pe Focus RS vechea generatie...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline ...

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #395 : 08.Oct.2018, 08:41:53 p.m. »
Eu compar mereu motorul meu cu 1.4 de Logan și 75 CP, pentru că asta am avut înainte/asta îmi permit acum. Și sunt rachetă acum!
 

Offline enicky

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #396 : 08.Oct.2018, 08:46:23 p.m. »
  Posibil sa am  o parere preconceputa,  stiu ca tehnologia a evoluat, dar...  Daca e garantat doar sapte ani, e clar ! Si cati km ?! fara numar, fara numar !!  :)
Nu pot compara nici cu Saab-ul tau, nici cu mustangul, dar imi amintesc ca la penultima intalnire au fost si doua Vitare 1,4 si am facut comparatie la sunet intre 1,6 si 1,4 : cei prezenti acolo pot confirma ca 1,6 era mult mai silentios. Si sigur are viata mai lunga decat 1.4 sau 1.0, si turbina lui este garantata pe viata(pt. ca n-o are!) :) Dar are in schimb istorie : Sx4, S-Cross, etc.
  Si-o mai fi si un "rateu" la mii de masini : colegul din Ardeal, a mai fost o cutie automata, etc.
@cad eu nu cred ca Suzuki 1,4 va face atati km fara reparatii !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: ...

Offline Utilizator_Anonim

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #397 : 08.Oct.2018, 08:51:32 p.m. »
1.4 tacane, daca tine 7 ani sunt multumit, sigur nu o sa fac prostia sa tin un suzuki peste 8 ani(dupa experienta cu swiftul)
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ...

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #398 : 08.Oct.2018, 08:53:03 p.m. »
Dacă te-ai fript cu un Saab...  :D
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #399 : 08.Oct.2018, 08:55:11 p.m. »
swiftul a picat mecanic dezatrous in al 10-lea an plus rugina
Saabul e ok la 23 de anisori, dar nu cred ca-l mai tin mult ca masina de zi cu zi, cam arde la buzunar consumul si e prea mare pt oras
Revenind ontopic cred ca vor rezista turbinutele
Partea pozitiva e ca nu papa ulei fata de similarele vw
Intre schimburi motorul de 1.4 tubo(comun pe scross si vitara) nu mi-a consumat ulei deloc
De tsiul de 1.4 vw cred ca stiti ca mananca 2l in 15000km
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp