”Majoritatea” elementelor exterioare de face-lift sunt doar ... 3. Bara spate (cu faruri cu tot, e drept), bara față și mască radiator.
Decât să le luăm pe rând:
- bara spate nu cred că are un motiv bun de înlocuire...
- farurile spate, chiar dacă au aceleași dimensiuni au o mică problemă - trebuie bricolat manșalieru, în sensul că trebuie schimbat și ăl de ceață, că acolo e becul de malșalier, trebuie trase cabluri noi, schimbată destinația celor de duc pe hayon, că acum trebuie să fie luminile de poziție pe ele. Îmi pare cam mare bătaia de cap, dar să zicem că s-ar putea face.
- bara față, la pachet cu masca de radiator, doar dacă e versiune fără RBS. Dacă e cu RBS, să zicem că ... arată ciudat, având în vedere că i-au schimbat poziția și acum e ca la SX4. Dar, în principiu s-ar putea face și asta.
- retrovizoarele laterale cu beculețe de avertizare unghi mort (parcă așa erau, nu?) nu ar avea cablajul și electronica necesară funcționării.
Despre elementele de interior nu mă pot pronunța cu adevărat, respectiv nu văd scopul înlocuirii tapițeriei, s-ar putea să coste cât nu face, iar la bord... ei bine, cred că va fi expensivă rău o transplantare+adaptarea necesară. Pleașca de la retrovizoare centrală, cu camerele (camera? - are una sau două?), cred că duce acută lipsă de partea complementară de electronică atât din bord cât și compuțer pentru a justifica în vreun fel montarea ei cu conținutul aferent.