Autor Subiect: New Vitara facelift  (Citit de 87841 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline toma

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #110 : 01.Aug.2018, 04:12:51 p.m. »
Domnilor, ce facem cu numele acestui forum dupa ce apare? Schimbam in 'Not So New' sau 'Old New Vitara'? :D

Forumul ramane in continuare Suzuki Club  ;)

Zona NEW VITARA ramane botezata la fel cat timp vorbim despre un facelift si nu despre o noua generatie. Cand (daca) va veni timpul o vom redenumi in Suzuki Vitara 2015 (sau ceva de genul) si vom lasa locul noii Vitare sa straluceasca.

Si varianta Old New Vitara este buna dar avand in vedere cate generatii s-au perindat deja, suntem pe la New Old New Old New Old New Vitara... cred  :D
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Online SPIRIDUSHU

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #111 : 01.Aug.2018, 04:17:21 p.m. »
in contextul in care dieselul e clar ca dispare, eu as fi vrut un echivalent in cuplu sau putere pe benzina si as fi platit  la fel cum am platit si ptr diesel. Dar aici e catchul si aici nu prea miroase ok. Dispare diesel si va dam ce vrem noi, ca uite asa ! Pana sa vina curentul din urma, mai schimbam un rand , doua de masini pe ce motoare pe benzina considera ei ca sunt profitabile.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline shpeedy

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #112 : 01.Aug.2018, 04:30:11 p.m. »
Vad ca multi ati adus in discutie grosimea tablei doar in ecuatia greutate mica - motor mai mic - consum, dar mai putin prin prisma consumului de resurse naturale (tabla mai subtire - mai putine resurse consumate), ori prin cel al securitatii vehiculului, si implicit ocupantilor (tabla mai subtire -> se-ndoaie mai usor -> absoarbe mai usor/bine energia de impact)...

Pe mine personal nu ma incanta inca atat de tare tehnologiile astea alternative atata vreme cat vorbim de o greutate considerabila a acumulatorilor implicati si atata vreme cat tehnologiile motoarelor conventionale au ajuns la un nivel destul de bun dpdv al consumului (da, Mazda e un bun exemplu in acest sens).

As zice ca - simultan cu transformarile tehnologice din ultimii ani - ar trebui sa umblam si noi la schimbarea propriei mentalitati: posesia unei masini o consider oarecum o frana in progresul domeniului auto. Sa ma explic: in posesia unei persoane sau a unei familii, o masina are - in general - o perioada destul de mare de timpi morti, in care sta si ocupa spatiu. Niste modalitati mai flexibile de posesie (co-posesie/co-utilizare) inclin sa cred ca ar creste deopotriva timpul de utilizare al masinii si ar reduce numarul de vehicule necesar unei comunitati (si de aici si nr. de spatii de parcare).

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Costique, Emilian Sohterus

Offline Adrian 2017

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #113 : 01.Aug.2018, 10:13:12 p.m. »
pe mine nu m-ar supara un motor de 1.6 , 1.8 cu turbo, nu stiu ce sa zic cu motoarele mici pe benzina. Adica prefer un motor mare dar relaxat care sa consume decent in detrimentul unui motor mic care ... cat poate sa duca ? - aici parerile sunt f impartite, asa ca nu vreau sa starnesc discutii pe marginea asta.
Asteptam de la un facelift mai multa flexibilitate si nu neapara in downsize. Mai ramane sa bage motor in 3 timpi apoi in 2 timpi si poti s-o folosesti si ca o motocoasa, moped. Da, caroseria usoara, dar atunci unde mai e avantajul cand pui motor de 1 ? Mai bine pui tabla mai groasa cu motor de 1.4 , 1.6 si tot aia e. Nu-i inteleg, sincer !
Un motor de 1.6 sau 1.8 turbo mai mare dar "relaxat" nu prea cred ca o sa consume decent.
Nu detin dar din cea am citit si studiat, consumul motoarelor turbo de peste 1.0 nu prea se mai incadreaza in limitele unui consum decent....
  • Suzuki Vitara Spirit 1.6 vvt MT 4x4 2017
Extremele nu sunt bune, cautati calea de mijloc
 

Offline enicky

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #114 : 01.Aug.2018, 11:39:32 p.m. »
  Eu cred ca cel de la Mazda ar fi...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline wolfin

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #115 : 02.Aug.2018, 09:22:27 a.m. »
  Eu cred ca cel de la Mazda ar fi...

sa vedem x ul ce stie ce poate.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 


Offline smiley

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #117 : 02.Aug.2018, 10:33:38 a.m. »
Stie cineva sa faca legatura dintre nivelele de echipare SZ4 and SZ-T SZ5 - cu cool passion spirit luxus etc ?

Deja sunt cam dezamagit ca am senzatia ca pe Passion care e un best buy nu o sa poti avea 1.4 turbo :(

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 
The following users thanked this post: Myhay

Offline shpeedy

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #118 : 02.Aug.2018, 10:37:00 a.m. »
Pai vezi si tu dotarile aferente fiecarei versiuni si gaseste corespondenta la versiunile comercializate in Ro...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline ManuP

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #119 : 03.Aug.2018, 11:26:10 p.m. »
Poate vor mai tine echiparea Passion la acelasi nivel cu Passion-ul curent - sa nu fie ca la S-Cross, unde la Passion nu ai ACC si RBS
  • SX4 S-Cross Passion 1.0 5MT AllGrip