Autor Subiect: New Vitara facelift  (Citit de 87836 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline smiley

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #100 : 01.Aug.2018, 02:22:08 p.m. »
pe mine nu m-ar supara un motor de 1.6 , 1.8 cu turbo, nu stiu ce sa zic cu motoarele mici pe benzina. Adica prefer un motor mare dar relaxat care sa consume decent in detrimentul unui motor mic care ... cat poate sa duca ? - aici parerile sunt f impartite, asa ca nu vreau sa starnesc discutii pe marginea asta.
Asteptam de la un facelift mai multa flexibilitate si nu neapara in downsize. Mai ramane sa bage motor in 3 timpi apoi in 2 timpi si poti s-o folosesti si ca o motocoasa, moped. Da, caroseria usoara, dar atunci unde mai e avantajul cand pui motor de 1 ? Mai bine pui tabla mai groasa cu motor de 1.4 , 1.6 si tot aia e. Nu-i inteleg, sincer !

Pietele/guvernele Europene si nu numai pun foarte mult accent pe emisii, cum e si normal dealtfel, in Romania deocamdata nu conteaza acest aspect... asta fiind si motivul principal al downsizeing-ului sau a integrarii mild-hybridului pe Suzuki. Cu siguranta era mai usor si pentru ei sa pastreze poate acel 1.6 pe care poate mai reuseau sa scoata 10 cai la acest facelift.

Cat despre viitor e destul de clar... se electrifiaza, deci nu vei avea onoarea sa mergi cu vitara echipata cu motor de moped.
 

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline JMu

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #101 : 01.Aug.2018, 02:24:47 p.m. »
Eu un hibrid aș vrea să văd de la Suzuki. Au avantajul mașinilor destul de ușoare, un hibrid cred că ar fi numa' bun, chiar și pe motorul de 1.0T.
Dar un PHEV, nu gluma de SHVS. Să iasă la un preț decent, să zicem un sub 25.000 (prin Rabla, deci ar fi loc de aproape 30.000 pentru Suzuki) și o autonomie electrică de măcar 50km.
În condițiile astea eu aș face un buyback.
Altfel... deja concurența începe să fie mare, chiar și pe zona asta de preț sub 20.000. Duster, Kona, chiar și T-Roc. Știu, în afară de Duster toate sunt mai scumpe la nivel de echipare asemănător, dar la 20.000 parcă nu mai e așa importantă o diferență de 2.000, chiar și mai mult. Încă mai are avantajul tracțiunii integrale la preț mic, dar un facelift trebuie să se vândă măcar 3 ani, și nici concurența nu stă pe loc.
  • S-Cross 1.4 Boosterjet MT Allgrip 2017 / Clio 1.2 TCe MT 2017
 
The following users thanked this post: razordan88

Offline Dogy

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #102 : 01.Aug.2018, 02:29:06 p.m. »
Mai ramane sa bage motor in 3 timpi apoi in 2 timpi si poti s-o folosesti si ca o motocoasa, moped.

Motorul de 1.0 turbo e in 3 cilindri, daca la asta te referi.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline smiley

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #103 : 01.Aug.2018, 02:33:17 p.m. »
@JMu  , din pacate din spusele dealerului, pe Vitara care apare acum nu va fi nici macar SHVS care na, nu e mare lucru dar poate ar fi pacalit putin statul roman si aveai un impozit de 5 lei ca na. e hibrid :D

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline dacbuc

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #104 : 01.Aug.2018, 03:15:31 p.m. »
Macar daca mutau semnalizarea laterala in ornamentele aripii... (am si eu fixul meu) :dknw:

Domnilor, ce facem cu numele acestui forum dupa ce apare? Schimbam in 'Not So New' sau 'Old New Vitara'? :D
  • Vitara Passion Mild-Hybrid AllGrip
 

Offline SPIRIDUSHU

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #105 : 01.Aug.2018, 03:30:39 p.m. »
Offtopic : un posibil nume - "facelift :gasiti diferentele" :)
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline enicky

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #106 : 01.Aug.2018, 03:35:35 p.m. »
pe mine nu m-ar supara un motor de 1.6 , 1.8 cu turbo.... Da, caroseria usoara, dar atunci unde mai e avantajul cand pui motor de 1 ? Mai bine pui tabla mai groasa cu motor de 1.4 , 1.6 si tot aia e. Nu-i inteleg, sincer !
  Da' cine dracu ii intelege !!!
Economie2=Profit+++ . Mi-e teama ca daca se sprijina cineva de masina, imi indoaie tabla !
   Altii nu se mai omoara dupa motoare mici...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Myhay

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #107 : 01.Aug.2018, 03:50:44 p.m. »
Pai tabla mai groasa automat este mai grea + motor mai mare / puternic = consum mai mare , posibil noxe mai ridicate
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 

Offline SPIRIDUSHU

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #108 : 01.Aug.2018, 03:54:52 p.m. »
eu zicea ca tabla mai groasa + motor mai mare = tabla subtire + motor mai mic. Poate era mai bine motor mai mare + tabla subtire. Au fost facute teste in care un motor un pic mai mare dar cu o sarcina mai mica este de fapt mai economic.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline steph

Re: New Vitara facelift
« Răspuns #109 : 01.Aug.2018, 03:59:48 p.m. »
Again. Masini de buget. Care trebuie sa imbine multe aspecte. De la noxe ca sa se califice in diferite programe guvernamentale, consum mic pentru cei care cumpara masina uitandu-se la cifrele declarate din fisa tehnica, profit pentru actionari etc.

Exista o groaza de alte suv-uri si crossovere cu puteri ce sar bine de 200cp. Cuvantul cheie aici este pretul.

Si ca sa nu zic ca a mea e cea mai proasta din curtea scolii sa ne aducem aminte ca sunt o groaza de masini de genul Vitarei care nu au varianta de 4x4. 

Si da, ar fi fain un motor mare. Dar pentru cativa speriati ca noi care ar vrea mai multa putere nu se justifica economic prezenta lui. Macar de ar exista pe alt model ceva mai mare de 1.4. Ca sa nu mai zic. Cand exista 2.4 in oferta Suzuki cati ati fi dat banii pe el?

S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 
The following users thanked this post: toma